McDonald's

Dat gaat over de VS, in de UK bestaat het uit 3 ingredienten: "only potatoes, vegetable oil (not hydrogenated) and salt" (ook niet gezond maar niet schokkend)

Wat zal er in NL verkocht worden?
 
Dat is wel info van " ‘eindbaas friet’ bij McDonalds. "
Ik denk wel dat het minder slecht is dan de VS friet, maar die E900 zegt genoeg.
 
van die e900 wordt je inderdaad niet zo blij. Ik weet trouwens ook niet of we echt zo hard moeten afgeven op de nederlandse Mac. Want wat zit er in de friet in de supermarkt of in de kipnuggets bij de snackbar? Ik mijdt de Mac uit voorzorg en het is denk ik ook een goed signaal naar hun toe, maar ik vraag me echt wel eens af wat bij die andere 2 in zit. Misschien/waarschijnlijk zelfs nog meer shit
 
De pijlen worden volgens mij op het net zo gericht naar de Mac omdat dit concern jarenlang heeft gedaan alsof hun producten gezond zijn. Deze reclame roept blijkbaar bij veel mensen weerstand op en deze mensen tonen nu aan dat het niet waar is.
Verder is het natuurlijk makkelijk om je pijlen op de Mac te richten want iedereen kent dit concern en zo bereik je dan ook een breed publiek.

De AH supermarkt is daarom ook vaak doelwit.

Al het voedsel uit de fabriek is fout, maar dat is niet zo makkelijk uit te leggen aan een breed publiek.
 
Ik kan me voorstellen dat McDonalds binnenkort wel met een charme offensief zal komen. Daarbij kunnen ze volgens mij kiezen uit twee opties:

Of ze kiezen er voor om met zelf gefinancierde onderzoeken te gaan aantonen dat hun voedsel helemaal niet zo ongezond is... (De slager die zijn eigen vlees keurt)

Of ze gaan hun assortiment aanvullen met een aantal gezondere producten, zodat de klant meer te kiezen heeft.

Kun je er misschien straks een McMilk kopen...

 
En bio staat voor: bionisch. De bionische burger, 100% GMO!

Maar gelukkig, de verpakking is volledig recyclebaar!

 
En de consument ook!

Dat is nog maar de vraag. Als iemand maar genoeg GMO producten in zijn/haar leven binnengekregen heeft, wagen de wormen zich misschien niet aan de overblijfselen...

Mogelijk begint McDonalds wel met de invoer van de McApple in het assortiment.

De onlangs in Amerika goedgekeurde Arctic appel...


 
Ook Kellogg's cornflakes doen het slecht:

http://govtslaves.info/breakfast-food-blues-kelloggs-reports-293-million-in-losses-due-to-slow-sales/

Mike
 
MacSanto doet het slecht, heel erg slecht:

http://naturalsociety.com/official-mcdonalds-monsanto-losing-money-fast/

Mike
 
Bekijk dit BRILJANTE filmpje, dat laat zien dat de kinderen werkelijk de toekomst zijn:



Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.166
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan