Ik ben door schade en schande wijzer geworden...reguliere artsen zijn naar mijn idee vooral nog een doorgeefluik voor de medicijnen, waar grof geld aan verdiend wordt.
Er wordt geen of nauwelijks onderzoek gedaan naar oorzaken. Maar ook niet naar de werking van medicijnen als ze eenmaal op de markt zijn.
Veel medicijnen hebben zeer ernstige bijwerkingen, waarvoor weer andere medicijnen worden gegeven, vandaar dat velen wel 5/6 of nog veel meer medicijnen per dag gebruiken.
Vorige week stukje in het nieuwes: pharma neemt bepaalde medicijnen uit de markt omdat er niet genoeg meer aan wordt verdiend...dit zegt alles, niet de werking is belangrijk, maar het verdienen aan de medicijnen staat voorop.
Artsen worden niet meer opgeleid om diagnose goed te stellen, en krijgen er ook niet meer de tijd voor.
Artsen die dit wel doen, vaak natuurartsen/orthomoleculair artsen/homeopaathen worden in de hoek gezet als kwakzalvers.
Je begrijpt het al: ik gebruik geen medicijnen. Ook niet voor mijn MS, ook nooit gedaan trouwens. Helaas wordt dit gedrag niet gewaardeerd door de meeste artsen en zeker niet door de zorgverzekering. Ik kost uiteindelijk veel minder dan patient die wel braaf de voorgeschreven medicatie gebruikt, maar ik wordt gestraft door alles zef te moeten betalen( voornamelijk).