Michael Roads, metafysische inzichten

Nog een gedachte, Debsy:

Is het je niet opgevallen hoeveel T-shirts er tegenwoordig zijn met doodskoppen erop? Ik heb zelfs al een T-shirt gezien waar doodskoppen worden vermengd met het yin-yang-symbool. En, wat nog veel kwalijker is: vrijwel ALLE T-shirts die in winkels worden verkocht in KINDERMATEN bevatten doodskoppen of andere negatieve symbolen of boodschappen. Maar maak je geen zorgen, hoor, het is de 'tijdsgeest' en het kwaad zit van binnen. En jij zegt in een andere topic tegen mij 'cut the crap'? Wordt nu toch echt eens tijd om de zandkorrels uit je ogen te vegen, vind je niet?

Mike

Jij maakt gewoon ook overal je eigen verhaal van Mike.(dat doet iedereen overigens ook al die mensen die boeken maken en websites daarom komt het nooit overeen) Dat vond ik daar juist een schoolvoorbeeld van! Ik lees ook al meer dan 8 jaar over deze materie. En volg ook anderen die er al veel meer jaren induiken via interessante fora, en die weten ook veel van die zooi te ontkrachten. Mooi wereldje hoor dat internet, je kunt het modelleren naar je eigen wereldbeeld. Maar ik zal zelf nooit heel stellig zeggen dat zit zo en dat zit zo. Sommige dingen zijn weer wat aannemelijker en sommige niet, maar je kan nooit weten hoe iets 100% zit en dat wil ik ook niet, wat hij ook stelt je verliest heel veel energie aan zaken en die energie kan ik beter gebruiken. Jij ervaart kennelijk geen energieverlies met het uitspitten van al die complotsites en ziet het misschien als een missie. Eerlijk gezegd vind ik het ook geen aanvulling voor het forum daar er genoeg sites al over bestaan maar ieder zijn ding.
Ik ben het heel vaak met je eens, en soms ook niet en dat mag toch best.

Ik weet wel 100% dat die vriend van mij weet. :-)

T-shirts met doodskoppen heeft weinig te maken met virtueel internet. Dance-evenementen waarin Satan wordt geeerd hebben weinig te maken met virtueel internet. Dat vindt allemaal plaats in de fysieke wereld!

Mike

schraap schraap :wink:

Ik hoef verder trouwens geen wellus nietus discussie ofzo verder. Je overtuigd me toch niet. En ik ben echt geen newbie op dit gebied.

Je overtuigd me toch niet.

Die illusie had ik ook niet. Evenmin is Tuna te overtuigen. Er zijn hier echter meer stille meelezers dan actieve forumleden en die kunnen op deze manier mooi leren van jullie goedgelovigheid.

En ik ben echt geen newbie op dit gebied.

You could have fooled me...

Mike

haha in mijn eigen omgeving wordt ik extreem genoemd en door jou een schaapje, is ook wel eens leuk! :D

Kun je nagaan hoeveel de doorsnee mens nog te leren heeft, als jij nog steeds zo naief bent...

Mike

hé niet mijn naam rondgooien he!
Over die Michael Roads, ik begrijp goed Mike dat je om mij een plezier te doen je niet uitgebreid in de beste man gaat verdiepen. Zou ik ook niet doen, je hebt meer te doen. Ik begrijp ook heel goed dat als je oppervlakkig naar hem kijkt dat je de conclusie trekt die je trekt. Ik heb echter wat uitgebreider naar hem geluisterd en ik denk dat hij zeer zeker een toegevoegde waarde heeft. Als je erkent dat alles energie is en dat doe jij Mike, dan weet je ook dat je daar veel mee kunt

Is het je niet opgevallen hoeveel T-shirts er tegenwoordig zijn met doodskoppen erop? Ik heb zelfs al een T-shirt gezien waar doodskoppen worden vermengd met het yin-yang-symbool. En, wat nog veel kwalijker is: vrijwel ALLE T-shirts die in winkels worden verkocht in KINDERMATEN bevatten doodskoppen of andere negatieve symbolen of boodschappen. Maar maak je geen zorgen, hoor, het is de 'tijdsgeest' en het kwaad zit van binnen.

Ik heb dat ook gemerkt, als je je kind niet in schedels of tijgerprint of eenogige monstertjes wil kleden moet je goed zoeken. Ik vind tijgerprint ook echt niet kunnen voor kinderen, 30 jaar geleden kon je dat alleen aan als je naar een parenclub of zoiets ging, en nu is er volop kinderkleding met tijgerprint te koop.

Iklustvet, ik weet dat jij Vigilant Citizen volgt en dus op de hoogte bent van het feit dat dit 'sex kitten programming' is. Seksualisering van kinderen staat al geruime tijd op deze zieke agenda.

Mike

Tuurlijk weet ik dat, en ik doe daar dus niet aan mee. Veel mensen vinden die schedels niet erg, lekker stoer, maar het is niet stoer, het is akelig. Ik weiger mijn kinderen mee te laten spelen in iemand anders zijn toneelstuk. Mijn zoon is gek op dinos en mijn dochter ziet graag bloemen en konijnen enzo, we hebben helemaal geen schedels en tijgers nodig!

ik vind die muziek eigenlijk best wel gevaarlijk, want wie weet nu van de meeste liedjes op tv precies de tekst / de betekenis? In het nederlands is de precieze tekst soms al lastig te verstaan, laat staan in het engels en laat staan wat de betekenis erachter is. Maar met een lekker deuntje eronder klinkt het wel goed. En onderwijl staan we wel bloot aan de boodschap.
Maar ook al die kindertv. Laatst kreeg ik een dvd van rupsje nooit genoeg. De kinderen vinden het enig. Ik haak op dit nivo al snel af, maar zag niets raars. Maar in de voortiteling (of hoe je dat noemt) stond illuminatie/luminatie of zo iets. Is die dvd dan onschuldig?

Dat hele illuminati gedoe is dus desinfo.
Staat een lezing van B Adamah op you tube universiteit van delft en op qff kun je hier ook genoeg over lezen.

Het is niet zo moeilijk met muziek, wat populair is en vooral uit Amerika komt is verdacht.

Er is zo´n filmmaatschappij die illumination heet of zoiets, na de film zie je dan een spotlight met een paar eenogige figuurtjes. Ik zou dat niet direct vertrouwen nee. ;-)

Dat zie je op VC ook, besprekingen van kinderfilms die gewoon echt ziek zijn. Mijn kinderen hebben hier ook de Lorax zitten kijken, leuke vrolijke film dacht ik en niet van disney. Na de bespreking op vc kies ik wel een andere film. Ik moet bekennen ik kijk zulke dingen ook niet mee. Ik kan me geen 5 seconden concentreren op een tekenfilm of kinderfilm, ik vind er echt helemaal niks aan. En dan is het idd heel lastig beoordelen waar zo´n film echt over gaat.
Nog iets wat me te binnen schiet waar ik van geschrokken ben, Wreck it Ralph, daar zit een scene in waarin de vriendin van de hoofdpersoon gemarteld wordt door de duivel en die roept dan naar de hoofdpersoon kijk jij maar lekker hoe ik haar doodmartel. Leuk he, kinderfilms!

Ik ontken geen duistere clubjes. Maar weet je wat de Illuminati werkelijk is?

Maar je hebt snel een antwoord. De kijk is wel de moeite waard hoor. Er staat ook een artikel over op Grenswetenschap, tijdje terug alweer. Ook het leeswerk op QFF gaat wel wat dieper dan de meeste schreeuwerige complotsites.
Mike heeft het ook vaak over omkering toch?
En er gaat enorm veel geld om in het verspreiden van desinfo door geheime diensten, maar dat weet je vast zelf ook wel.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan