Michael Roads, metafysische inzichten

Opnieuw toon je je goedgelovigheid. Misschien moet je samen met Tuna maar eens Beyoncé-concerten gaan bezoeken?

Mike

Debsy, als er ergens diepgaand gesproken wordt, geef dan een linkje maar van deze post kan ik echt geen kaas maken.

Benjamin Adamah is de auteur van Vamachara, hier al vaker genoemd door Debsy. Omdat Adamah niet internationaal bekend is, vind ik geen Engelstalige kritische sites over Adamah en op bepaalde Nederlandse sites lopen ze met hem weg. Nu begrijp ik ook waar Debsy dit vandaan heeft. Het maakt mij in ieder geval een stuk minder enthousiast over Adamah en zijn Vamachara.

Mike

Mja maar wat is QFF waar zo diep gegaan wordt? doe me dan een linkje. Ik heb dat interview op de link van Tanja gehoord maar wat ik daar nu mee moet?

Het is deze week zomerfeesten in Nijmegen en ik heb al een paar rondjes door de stad gemaakt. Opvallend om te zien hoeveel mensen rondlopen met T-shirts waar doodskoppen op staan. Eerder in dit draadje merkte ik deze trend al op. Ik heb zelfs 1 jongen zien rondlopen met een T-shirt met een omgekeer kruis erop. De elite lacht zich kapot om ons te zien als gewillig uithangbord voor Het Kwaad!

Mike

Ik heb van de week een goed uur in het plaatselijk fietscafe gezeten. Helemaal niet druk bezocht, een handje vol mensen, 3 doodskoppen en een inverted cross geteld. Ik woon in een klein dorpje.

Ik heb van de week een goed uur in het plaatselijk fietscafe gezeten. Helemaal niet druk bezocht, een handje vol mensen, 3 doodskoppen en een inverted cross geteld. Ik woon in een klein dorpje.

He gezellig!

De winkels hangen er vol mee, van t-shirt tot sieraden.
Heel erg hip :roll:

je moet soms gewoon je best doen om zoiets niet te kopen en soms betekend dat ook dat je niets kunt kopen. En dan is het nog alleen van wat mij opvalt, zo snugger ben ik nou ook weer niet

hij post op fb al een tijdje hele interessante verhalen en soms video's

https://www.facebook.com/photo?fbid=3631645566869992&set=a.444301212271126

Toevallig op deze thread beland. Jammer genoeg heeft Mike gelijk wat die doodskoppen betreft. Dat is mij ook opgevallen, al jaren. Het is niet zo onschuldig als het lijkt. Dit gaat heel erg ver. Mensen hebben er geen idee van. Je moet oppassen met al dat verinnerlijking gedoe. Alle alarmbellen moeten afgaan bij mensen of organisaties die schuld en boete prediken. Een listige truc die al millenia met succes wordt toegepast. Vroeger de montheistische godsdiensten en nu de new-age, in feite de oude kerk maar in een modern jasje. Ik kom hier nog op terug.

Wel eens rock/muziek concerten gezien met dat teken van wijsvinger en pink dat het publiek en masse staat te doen.

Je zier het overall schijnt er cool te zijn ...

Volledig met je conclusie eens mee mensen hebben geen idee wat de werkelijke betekenis is.

Inderdaad, klopt Jokejoke. Lekker stoer doen op festivals met die dingen. Mensen hebben geen idee wat de energetische impact is van die zaken.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=3646551702046045&set=a.444301212271126
klik door voor de tekst

Interessant

Ik wilde er gek genoeg ook iets over schrijven. Om te begrijpen wat hij bedoelt moet je er de laatste bevindingen van de fysica bijhalen, oa kwantumfysica. Een deel van die wetenschappers ontkent niet langer het mogelijke bestaan van tijdlijnen en andere dimensies.

Het zou zo kunnen zijn dat je toekomst continue verandert adhv jouw geestesinstelling op het moment, met variabelen naar boven en naar onder. Dit zou ook inhouden dat dus kunt overspringen naar een andere realiteit en dat die nooit absoluut vastligt.

daarom ligt je sterfdatum ook niet vast
hij vertelde dat hij in een hoop dimensies is geweest, er zijn er honderden. En het is aannemelijk dat 'onze'ruimte bv je huis meerdere keren gebruikt wordt of wie weet er soms zelfs niet is en dat allemaal tegelijkertijd. Wie weet loopt er nu wel een draak door je tuin.
Tijd schijnt niet te bestaan en dat betekend dat het verleden en de toekomst tegelijk plaatsvinden. Dus, als je nu iets doet, heeft dat ook invloed op het verleden. Hier haak ik af, mijn hersenen branden door als ik dit probeer te bevatten.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan