C
copypaste
Guest
Dat heeft nul waarde, niet gebaseerd op feiten dus waardeloos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik oordeel.niet, maar dwing je de vraag te stellen of je onderdeel bent van het probleem of van de oplossing. Dat geldt ook voor jou.
Mike
Ik ben zeker niet onderdeel van het probleem maar ik ga uit van feiten, en niet van intuïtie.Ik oordeel.niet, maar dwing je de vraag te stellen of je onderdeel bent van het probleem of van de oplossing. Dat geldt ook voor jou.
Mike
Beste copypaste,Ik ben zeker niet onderdeel van het probleem maar ik ga uit van feiten, en niet van intuïtie.
De vraag is waar komen jou gedachten en ideeen vandaan, jij zegt van God, dan kan je dat ook bijbels onderbouwen, dus kom maar op...
Je kan elk moment hier weg, Luz, be my guest.Woorden doen ertoe, voor mij in ieder geval wel.
Ik weet niet waar dit vandaan komt, ik val je niet aan maar als jij een lijntje met God hebt reageer je wel anders dus pas op Satan probeert alles, om je terug te vangen wees daar alert op.Beste copypaste,
Of moet ik zeggen Sailor? Onder hoeveel namen ben je hier al actief geweest? Ik volg je vanaf je eerste post al met argusogen. Sailor is helemaal geen ex-militair die naar Frankrijk is verhuisd met zijn buurvrouw en ook in je huidige gedaante ben jij niet wie je zegt dat je bent. Het begint telkens met allerlei ongein, waarin je types als Ragnar en Zathras mee weet te trekken. Het eindigt altijd met een confrontatie met mij. Wanneer komen de steken onder water over mijn psychische problemen, mijn burnout of dat ik weer aan de drank ben?
Ik speel je spelletje niet mee. Mijn antwoord op jouw post is niet aan jou gericht maar aan de meelezers zodat ik niet teveel woorden verspil aan een beroepstrol: zo werkt het niet, er is geen bijbeltekst waarmee intuitie te vangen is, dat is een persoonljk lijntje met God. Wordt niet gewaardeerd in de huidige samenleving, weet ik, maar daarom niet minder waardevol.
Mike
Vertrouw op de HEERE met heel je hart, en steun op je eigen inzicht niet. Ken Hem in al je wegen, dan zal Híj je paden rechtmaken. Wees niet wijs in je eigen ogen: vrees de HEERE en keer je af van het kwade. Het zal een medicijn zijn voor je navel en verfrissing voor je beenderen.
Jouw forumnaam ook. Je kopieert waar ik zit en gaat daarin mee:Je reactie spreekt boekdelen Mike