ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

Zou dan de lichte verpakking detoxthee beter zijn dan de andere ? Want adrenalman spreekt er ook over. !! In zen topic van 2j geleden ? Weet iemand dit soms ?
 
Gewoon proberen Sharro. Of het echt veel zal helpen, vraag ik me af. Die adrenal cortex zijn voor je bijnieren in ieder geval goed.

Mark
 
Dag mark Viviane en andere


Nu heb ik een artikel gelezen over bijnieren en daar raadde ze aan

Vit e tocoferolen te nemen wat een ondersteuning gaat zijn ?


Sharro
 
Hallo,

ik had zelf dysautonomie, een aandoening die soms wordt vergeleken met MS. ik ben genezen door het volgen van het werk van een natuurarts Andreas Moritz. zowel door het veranderen van mijn dieet naar een veganistisch dieet als het reinigen van mijn nieren en lever. hij schreef een aantal boeken waaronder "the amazing liver and gallbladder flush" tevens is veel informatie te vinden op zijn website of YouTube kanaal. vooral in Duitsland is hij erg bekend

succes!

gr Lucas
 
Laat ik vooropstellen dat Andreas Moritz ansoluut kennis van zaken had en de aardigste veganist was waar ik ooit heb mee te maken heb gehad. Dat gezegd hebbende heeft zijn veganistische voeding hem niet kunnen redden voor een vroegtijdige dood. Je hebt geen veganisme nodig om te genezen van welke ziekte of kwaal dan ook.

Mike
 
Ik denk toch wel dat mark mij goed heeft geholpen ivm amalgaam ... Want deze gaan eruit en de meeste symptomen en letsels aan ogen zijn weg als sneeuw voor de zon

En dan ook nog eczeem dat ik had op men hoofdhuid met veel jeuk en roodheid en haaruitval is ook plots allemaal verdwenen ... Waar ik nog dagelijks blij om ben en dit na 15jaar ...moeilijk te geloven maar ik ben het bewijs en geniet er ook van .

Het is vergif 50% kwik het zwaarste metaal op de aardbol dat steken ze dan in de mond van een kind ... Een aanslag op de mensheid is dat .
 
Ik wil nog even een aanvulling doen ...en ook vermelden dat iedereen men steun was Viviane en ook veel andere hier op dit forum .


 
Adrenal cortex ...van welk merk mark ? Als ik. Vragen mag ?

Zou het amalgaam de reden zijn van men Ms ? Een domme vraag maar stel ze toch even
 
Sharro, de amalgaam kan zeker je MS-symptomen veroorzaakt hebben.
Thorne produceert adrenal cortex in 50 mg formaat, dus dat kun je dan gaan opbouwen.

Mark
 
Zou het amalgaam de reden zijn van men Ms ? Een domme vraag maar stel ze toch even

Domme vragen bestaan niet zegt men, echter bestaan er wel vragen die een tijd geleden al aan de vraagsteller zijn beantwoord. De berichten in dit topic herhalen zichzelf wel heel vaak.
Ik weet dat ik ze niet hoef te lezen, echter is het m.i. voor het leesbaar houden van het forum wel erg jammer.
 
Ja stom dat k altijd in herhaling val ...maar kan het eigenlijk nog niet geloven wat ik meemaak en ondervind en kan dit met niemand delen ...of ik word uitgelachen of ik ben gek
 
De 1013 van AOV heeft het karakter van een Multi die meer dan het bijnierschorsextract alleen bevat. Hierin zit ook vitamine C op basis van ascorbinezuur waarvoor betere alternatieven zijn. Het pantotheenzuur (=B5) kan je beter halen uit verse groenten & fruit. Voor de groenten is stomen dan weer ideaal om reden van het vitaminebehoud. Tevens zit er vitamine A, B2 en B6 in.

Volgens mij heb je in jouw geval ondersteuning nodig die zowel werkt op de bijnieren, cognitieve functie, schildklierfunctie en hormoonhuishouding. Ik vermoed dat je net zoals mij ook boven de 40 qua leeftijd zit.

Bij niet iedereen heeft een supplement dezelfde werking. Het is ook niet slim om op dit vlak altijd maar van de hak op de tak te springen.

In jouw geval zou ik gaan voor zo 'n natuurlijk mogelijke herkomst
1. bijnierschorsconcentraat of Ribes nigrum op basis van Herbalgem ter ondersteuning van de
bijnieren
2. Multi un-stress van Megafood om de reden van de volwaardige vitamine C die hierin zit
https://megafood.com/store/en/specialty-products/un-stress/
3. levertraan van Vitavie
4. overwegen : blauwe bosbessen - https://megafood.com/store/en/specialty-products/wild-blueberry/

Wat in mijn geval goed heeft uitgepakt als aanvulling op de Ribes Nigrum is trouwens deze
https://megafood.com/store/en/women-s-health/multi-for-women-40-plus/
 
Dank u Viviane voor je aanvulling levertraan neem ik van en blauwe bessen eet ik dagelijks maar ik denk dat bosbessen nog net iets anders is ? En nog beter ? Maar kan ik die vinden ?

Eet veel fruit met vitamine c wat goed voor de bijnieren is ? Toch

Maar die megafoods staan geen prijzen bij ?

Ja ik ben net boven de 40 j (goede kennis Viviane ) hahaha
 
MegaFood valt te bestellen via I-herb. Ik zet er de link bij voor het geval je dit verder wenst te bekijken.
http://eu.iherb.com/mega-food?p=1

Zelf gebruik ik inderdaad de Multi voor women 40+ in combinatie met de volwaardige C. Ik heb er veel baat van en ervaar meer energie, een hogere lichaamstemperatuur dan voorheen en ben tevens alerter geworden.

De Blueberry's die ik meegaf zijn inderdaad de wilde en bij de blauwe bessen gaat het in de meeste gevallen om de geteelde.
 
Ik wou nog even vragen ivm amalgaam dat dit samen gaat met Candida ...maar deze is niet gevonden bij mij toen ik een stoelgangstaal,moest geven voor onderzoek door internist ?!


Sharro
 
Wil er nog even zeggen dat ik ondervind dat ik toch
Precies vind dat ik sterker word vanaf die amalgaam uit men mond is !?


Sharro
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.094
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan