Muis update en vragen

• Onderwerp starter Onderwerp starter muis
  • Startdatum Startdatum
Heb je op deze site al rond gesnuffeld Muis ?

http://azarius.nl/smartshop/magic-mushrooms/

Als je dan uiteindelijk op het moment aan zo'n tripje begint ,
laat je dan gewoon begeleiden door Dick de Ruiter.
Je hoeft dan alleen maar naar hem te luisteren ,
terwijl je lekker ontspannen in je stoel of Bed ligt.
Heel veilig en vertrouwt , met mooie gedachten in gewaarwordingen.

Bedankt, ik ga er eens kijken. Maar ik vind 'drugs' nog een stap te ver voor mij. Maar hou het allemaal wel in mn achterhoofd.

Trouwens , heb je wel eens aan Truffels gedacht ?
Ik vindt het wel een keertje het proberen waard ,
Mijn leeftijd is dan wel 58 jaren ,
en heb voorheen nog nooit van zoiets gerookt , of gespoten , of gesnoven.
Maar ben zo benieuwt naar wat er in het onderbewustzijn verscholen zit opgeslagen .
Ik zou willen dat je bij mij in de buurt woonde Muis ,
dan konden we in plaats van een dagje uit met de Trein ,
een Tripje maken in het Breintje. ( Dan heb je ook van alles doorleeft )
Hoe vaak horen we het gezegde niet : Het zit allemaal tussen de oren .

Hollandse Truffeltjes i.p.v Chocolade room truffeltjes

http://azarius.nl/smartshop/magic-mushrooms/magic-truffles-sclerotia/magic-truffles-hollandia/

De effecten zijn hierdoor extra sterk, met bijna continu aanwezige visuals. Dit kan een overrompeld effect hebben op de minder ervaren gebruiker. Als dit je eerste keer is, wordt daarom aangeraden niet meer dan 7.5 gram per keer te nuttigen.

Heftig nog wel haha.

Och , dan eten we heel gierig op z'n Hollands 5 mg .
Je kan er ook nog Thee van zetten las ik net dus je kan om te beginnen
even kijken wat dat doet .
Is dat gewoon mild , dan kan je n 'dagen later 1 truffeltje snoepen.

Het liefst dan voor het naar bed gaan.
Dan kan er niets gebeuren ,
want deze truffel soort geeft blijkbaar mooie visuele Dromen .
Waar je jaren later nog over kunt praten

Maar ik vind ‘drugs’ nog een stap te ver voor mij.

Drugs? Sinds wanneer valt iets wat in de natuur groeit zoals een paddenstoel onder drugs?
Alle medicatie verstrekt door huisarts en andere witte jas dragende geneeskunde/farmacie gestudeerd hebbende 'genezers' vallen onder drugs. Je hebt je helaas blijkbaar in laten prenten dat de vrij in de natuur groeiende voedingsmiddelen onder de noemer drugs vallen. Dat is een negatief etiket wat ze in een bepaalde belang (en bedenk dat dit niet in jouw belang is!) eraan gegeven hebben.

En ja Heksje you are right !

Marihuana schijnt de geneeskrachtigste plant van Moederaarde te zijn.
Alles wat Moederaarde ons aanbied op natuurlijke wijze is voor Mens en Dier.

De apotheken zijn DRUGSTORES , Drugdealers rechtstreeks vanuit de Farmaceutische drugsindustrie die heel graag het Monopoliespel willen blijven beheren $
(Anti Natuur Creatie )
Ook mooi om dit te lezen trouwens .
Deze ziel weet het ook mooi uit te leggen

http://www.weedforum.eu/wietforum/topic/309-waarom-is-cannabis-eigenlijk-illegaal/

Heksje,

Vind ik een beetje onzin, het is een verzamelnaam.

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Drug

Drugs (ook wel: verdovende middelen, stimulerende middelen, bedwelmingsmiddelen, roesmiddelen, geestverruimende middelen, verboden middelen of dope) is een verzamelnaam voor geneesmiddelen en genotsmiddelen die een meer of minder 'drogerende' (verdovende, opwekkende en/of hallucinogene) werking hebben en die tot verslaving kunnen leiden.

Panda.

Ben je t pad bijster om drugs en trips voor te gaan staan?

Straks allemaal junks hier op t forum :lol:

Je hebt je helaas blijkbaar in laten prenten dat de vrij in de natuur groeiende voedingsmiddelen onder de noemer drugs vallen. Dat is een negatief etiket wat ze in een bepaalde belang (en bedenk dat dit niet in jouw belang is!) eraan gegeven hebben.

Deze uitspraak deed me denken aan de volgende uitspraak van Bill Hicks:

Why is marijuana against the law? It grows naturally upon our planet. Doesn’t the idea of making nature against the law seem to you a bit . . . unnatural?

http://www.goodreads.com/quotes/432505-why-is-marijuana-against-the-law-it-grows-naturally-upon

Mike

Panda,

Marihuana schijnt de geneeskrachtigste plant van Moederaarde te zijn.

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Cannabis_(drug)

THC (delta-9-tetrahydrocannabinol) is het belangrijkste werkzame bestanddeel van cannabis. Dit werkt in op de cannabinoïdereceptoren (pas in 1990 ontdekt) in de hersenen (die van nature gevoelig zijn voor een lichaamseigen stof, anandamide, die in veel lagere concentraties vrijkomt). Hierdoor gaat het lichaam ontspannen en treedt een roes op. De meeste cannabinoïdereceptoren komen voor in de hersenen maar ook, in grote hoeveelheden, in de lever.

Geneeskrachtige??? Gewoon pijnstiller en symptoom bestrijding hoor.

Cannabisgebruik gaat gepaard met euforie, verstoorde waarneming, voortdurend giechelen, sedatie, lethargie, vertraagde beleving van tijd, moeilijkheden bij het verrichten van complexe mentale processen, verminderd beoordelingsvermogen en sociale terugtrekking.[9] Daarnaast kunnen een verhoogde eetlust, droge mond en tachycardie optreden na een periode van ongeveer twee uur na consumptie van de cannabis. Dit correspondeert met de plasmapiek van THC, die zo'n 2 tot 4 uur na het roken van cannabis optreedt.[9]

jaah?! Goed spul hoor!

Zowel onder beginnende als regelmatige cannabisgebruikers komen soms acute psychiatrische stoornissen voor. De kans erop neemt toe door specifieke persoonlijkheidskenmerken, gevoeligheid en cannabisgebruik op jonge leeftijd.[9] Paniekaanvallen, depersonalisatie ('je vreemd voelen') en paranoia zijn de meest gebruikelijke symptomen die gerelateerd worden aan cannabisgebruik.

jaa.. Echt goed spul.. en erg ''geneeskrachtig''..

Kan het hier nog gekker??! :lol:

Maarten ik denk dat we verstandig genoeg zijn om niet verslaafd te raken aan wat dan ook. Kijk liever eens naar geneesmiddelen die mensen soms jaren moeten slikken met de bijbehorende bijwerkingen. En iedereen gelooft dat. zie het in het juiste perspectief.

Maarten ;
Wikipedia is niet 100 % te vertrouwen aan informatie .
Laat je daar ook niet in misleiden .

Muis en ook ik zijn gewoon zoekende wat de functie van de pijnappelklier is.
Als je deze topic een beetje rustig doorleest zie je waar het precies over gaat.

Mike geeft hierboven ook gewoon een hint.

En ben niet bevreesd , we blijven nuchter wakker .
een beetje Brainstormen moet kunnen toch .

maarten,

Jij bent toch een christen? Opnieuw een citaat van Bill Hicks:

To make marijuana against the law is like saying God made a mistake. You know what I mean? It’s like God on the seventh day looked down on His creation and he said “There it is, My creation. Perfect and holy in all ways. Now I can rest - oh my Me! I left fucking pot everywhere. I should never have smoked that joint on the third day. Shit! Now I have to create Republicans.

http://billhicks.tumblr.com/post/10687771177/to-make-marijuana-against-the-law-is-like-saying

Mike

Liesje,

Maarten ik denk dat we verstandig genoeg zijn om niet verslaafd te raken aan wat dan ook.

Ja, er zijn er genoeg die dat dachten, en juist als je het gaat gebruiken om kwalen te drukken is het verslavend.

Panda,

Wikipedia is niet 100 % te vertrouwen aan informatie .
Laat je daar ook niet in misleiden .

Het complete internet is verreweg van 100% betrouwbaar.
Regulier niet en alternatief net zo min.

Dat marihuana kan 'verlichten' bij kwalen die maar niet te verhelpen zijn kan best zijn, maar "meest geneeskundige"? Of geneeskrachtig überhaupt??

Wat wiki over marihuana zegt is de wetenschap van praktijk, niks onwaardige aan als je t mij vraagt.

Het is verslaafd, zeker als je in de penarie zit!

Muis en ook ik zijn gewoon zoekende wat de functie van de pijnappelklier is.

en drugs moet daar bij helpen?

Liesje en Maarten don't worry . (Er is niets aan de hand)

Wietolie ( cannabis olie )
Hennep olie
CBD olie
Jointje Weed ( Cannabis)
Paddo padestoeltjes , Truffels
Ayahuasca
Deze natuurlijke stimulerende geestverruimende Smartmiddelen zijn beslist niet
verslavend , je hebt de vrijheid die tot je te nemen , en je kunt er ten aller tijden mee stoppen !!

LSD , Crystal Meth , XTC , Speed , Heroine , Morfine enz..
zijn chemisch gefabriceerd , en hebben wel een verslavende werking

Het is niet gezegd dat ik het neem, helemaal niet zelfs, maar ik wil er gewoon meer van weten. Wat ik bedoelde met 'drugs' is eigenlijk meer een boodschap van mij dat ik er angstig voor ben, net aks voor 'reguliere' medicatie trouwens!! En ja ik heb me misschien laten 'brainwashen', maar ik wil voorzichtig zijn en kritisch blijven, wat tevens ook weer een valkuil is. Activeren van je pijnappelklier is denk ik juist loslaten.

Dan heeft God toch een fout gemaakt om dit natuurlijk op deze planeet te laten groeien. Goed dat ik dat weet op deze zondag. Geen wonder dat Hij een dag rust nodig had om deze 'zonde' te overdenken!

Mike

Even 'n vraag die niets met deze topic te maken heeft: ik wil vanuit de zoekfunctie 'n vraag stellen, maar 't lukt me niet. Wat doe ik verkeerd?
Kan iemand mij helpen. Bij zoeken typ ik H2O2, maar dan kan ik niet reageren op ;n bericht.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan