Muis update en vragen

• Onderwerp starter Onderwerp starter muis
  • Startdatum Startdatum
Ja, het is toch van de Zotte ,
Dat Wij aan door de politieke (Santanisten ) verplicht opgelegde verzonnen wet ,
moeten voldoen om een hoge maandelijkse zorgpremie te betalen , én ook nog eens
de eerste 375,00 euro eigen bijdrage ook nog erbij moeten dokken,
en neem je dan gebruik van de Reguliere onderzoeken / bloedonderzoeken.
Dat de uitslagen ervan ook nog eens Fake kunnen zijn.
Daar sta je dan met je uitslag papiertje in je handen.
Wat heeft het opgeleverd ? Nog niets !

En / Jezelf wel eens afgevraagd wat die verplichte ,,Zorgverzekerings-wet,,
(Die ze verzonnen hebben ) inhoud die men ook nog eens van je verdiende Looninkomsten wordt afgetrokken ?
Ikzelf heb geen uitkering , maar werk nog als zelfstandige.
als ik niet werk , door ziek zijn e.d kan ik geen gebruik maken van de ziekten-wet.
Alle mensen met een zelfstandig bedrijf / baan / ZZPer's worden op deze wijze
ook nog eens leeggezogen .
Wat krijgt men tegenwoordig terug van de zorgverzekerings-wet ?
WAT HOUDT DIE IN ??

Ik doe momenteel acupunctuur en ik moet 21% BTW betalen. Een soort straf, zodat we maarja niet naar alternatieve artsen gaan.
Er wordt op de radio druk gediscussieerd over ZZP-ers, dat ze inderdaad ongelijk worden behandeld. Hopelijk wordt dat spoedig rechtgetrokken. Zaterdags op Radio 15 BNN.

Regulier onderzoek inderdaad Mike, ik ga van de week maar eens met de huisarts praten over een mogelijke burn out. Het wordt echt tijd dat ik mijn passie vind en geniet.

Muisje ,
Je liep net door mijn gedachten , en wil je toch even opmonteren
Even als voorbeeld in elkaars weerspiegeling.
Mijn leeftijd is heden 58 jaar , en als ik even terug ga naar toen ik zo
ongeveer 26/ 27 jaren oud was , heb ik toen ruim 1 jaar ook niet gemenstrueerd.
Ik vond dat toen beslist niet erg , en maakte mij er totaal niet druk om,
ik vond het wel gemakkelijk , en had een zorgeloos fijn leventje , ik had een leuke kennissenkring , leuke job, ik vertrok daarna naar America en heb daar zo'n 2 jaren gewoond , rond getravelt rondom de bergen van Cheyenne (Wyoming )
Denver (Colorado ) Pablo New Mexico . and my life was beautyfull.
En..rond mijn 31ste levensjaar mocht ik mijn Baby in de armen nemen.
Ja, ik kreeg een prachtige Dochter , (mijn Zonnestraaltje )
Ik vertel je dit om jou mede te delen , dat jij je geen zorgen hoeft te maken
of je nu wel of niet maandelijks ongesteld wordt.
Don't worry Muis , het komt zoals het komt .
Laat het rusten in your mind.
En weet je wat zo mooi is .
Mijn Dochter is nu zelf 26 jaar , een lieve knappe ,spontane meid
die als beroep nu zelf als verloskundige , ondertussen 116 Baby's
hier op Aarde geholpen heeft . Ik vind dat geweldig en ben trots op haar.
Ik bedoel maar Muis , laat je door niemand ontmoedigen , die hormoontjes
in onze body's weten precies wat hun taken zijn , en dirigeren je dagelijkse lijfelijke bestaan , so keep on going .
Het komt goed met je Muisje , luister naar je favoriete muziek ,
en probeer te genieten van de dingetjes die je graag doet.
Gewoon je denkbeeldige hormooncelletjes mentaal ,,positief,,instellen .
Het komt goed !

Dankjewel Panda, dat is ook echt wat ik wil. Accepteren en geaccepteerd worden en dingen los kunnen laten en genieten. Een baan vinden die bij me past is ook heel belangrijk, maar lastig hoor als je niet precies weet wat je wilt.

Lieveling , laat ik je een tip geven in een baan zoeken ,
zou je dit willen gaan doen ?
http://henkvdzanden.energetix.tv/jewellery-presentation.aspx

Ik denk er zelf over om dit te gaan doen , lijkt mij een leuke uitdaging
om op marktjes en evenementen te staan , en de handel in magneetjes
te promoten om daar inkomsten uit te kunnen genereren , en mensen helpen met
hun gezondheid te optimaliseren .
Onze Moeder Aarde is een Magnetisch veld ,
en magneten worden vervaardigt uit onze aarde

https://www.magnetenkopen.nl/magneten-hoe-worden-ze-gemaakt/

En kijk eens wat een leuke dingen je ermee kan doen ;

Misschien zit hier wat toekomst voor je in ??
Ik wil zelf graag dit gaan doen , over 3 maandjes denk ik.
Te bedenken dat in onze Brains een magnetisch veld zit ,
én ons HART is het Grootste Magnetisch veld ,
dat veruit kan stralen naar alles wat ook een hart / ziel heeft.
Door te mediteren maak je contact met alle harten die kloppen.
Sluit je b.v hier ook bij aan , en je leven zal gaan veranderen

http://www.stadsverlichting.nu/living_rooms

ik ga van de week maar eens met de huisarts praten over een mogelijke burn out

Maar wat schiet je daar dan mee op? Dan weet je nog niets, behalve dat het beestje dan een naam heeft. Je kan ook aansturen op de diagnose depressie, EM of noem ze maar op.
Ik zou als ik de bijnierfunctie zou willen weten een speekselonderzoek laten doen gemeten over 7 a 8 tijdstippen op de dag en de pupiltest bijvoorbeeld. Voor de schilklier de temperatuur, hartslag en andere fysieke en mentale indicatoren.

Ray Peat quote:

“Measuring the amount of thyroid hormone in the blood isn’t a good way to evaluate adequacy of thyroid function, since the response of tissues to the hormone can be suppressed (for example, by unsaturated fats).
In the 1930’s accurate diagnosis was made by evaluating a variety of indications, including basal oxygen consumption, serum cholesterol level, pulse rate, temperature, carotenemia, bowel function, and quality of hair and skin. A good estimate can be made using only the temperature and pulse rate

“Besides fasting, or chronic protein deficiency, the common causes of hypothyroidism are excessive stress or ‘aerobic’ (i.e. anaerobic) exercise, and diets containing beans, lentils, nuts, unsaturated fats (including carotene), and undercooked broccoli, cauliflower, cabbage, or mustard greens. Many health conscious people become hypothyroid with a synergistic program of undercooked vegetables, legumes instead of animal proteins, oils instead of butter, carotene instead of vitamin A, and breathless exercise instead of a stimulating life.”
pp. 90-91

Other researchers at that time observed that the rats became hypermetabolic on the fat-free diet, as though they were taking thyroid hormone; it was later discovered that the unsaturated fats inhibit the secretion and transport of thyroid hormones, and block the ability of tissues to respond to them.”

Inderdaad, dan heeft het beestje een naam. Hoe gek dat ook lijkt, leg het nu maar eens uit.

Muis, heb jij het idee dat een huisarts je nog verder kan helpen?
Die bekijkt het probleem vaak 1-dimensionaal, niet holistisch en voor voeding volgen ze vaak nog de schijf van vijf.

Als je met adviezen aankomt die je hier hebt gekregen, word je vierkant uitgelachen.

Volgens mij kun je beter een goede natuurarts zoeken als je daar al niet geweest bent.

Mark

Ik ben bang dat je daar teveel van verwacht. Ik heb destijds in goed overleg met de huisarts de diagnose chronisch vermoeidheid syndroom gekregen.
Alleen de "ja maar's " gingen daar in mij geval niet mee weg.
"Ja maar ik zie niets aan je"
"Ja maar ik ben ook wel eens moe"
"Ja maar ik zag je laatst nog ergens sporten"
"Ja maar je bent er ook wel erg veel mee bezig"
"Ja maar ik ben ook wel eens moe"
"ja maar je kan ook teveel slapen he?"
"Ja maar vind je jou werk dan niet leuk"
"Ja maar ik heb ook wel eens geen zin en dan ga ik ook gewoon door"
Enz enz, gewoon hetzelfde als voor de "diagnose"

Ovh die "ja maars" inderdaad. Heeeeel herkenbaar helaas. En je hebt gelijk oordelen doen ze toch, nu aan mij de "kunst" om dat niet als extra negatieve ballast op te slaan/mee te nemen.

Nee, geen mentale negatieve ballast proberen op te slaan ,
dat is de kust voor ons allemaal.
Muis , ik heb deze voor je uitgezocht .
Pak die even in alle rust in je mee , als je even Geestelijke steun nodig hebt.

@Muis: wat voegt het door een huisarts toegevoegd etiket 'burn out' toe aan hetgeen je zelf al voelt en ervaart? Hoe test een huisarts dit, hoe belangrijk is zijn 'oordeel' en waarom maak je het jezelf moeilijk met deze negatieve gang. Met dat laatste bedoel ik dat gemiddeld genomen een mens niet blij wordt van het gediscussieer met en gesteggel bij een huisarts.

Klopt Heksje. Afspraak is vandaag gecanceld door de huisarts zelf; moest zo zijn denk ik. Ik weet zelf hoe het zit.

Bedankt Panda ik ga er even voor zitten!

Huisartsen weten ook niet alles, vooral bij chronische aandoeningen moet je niet bij de huisarts zijn. Schildklier problemen? Er zijn maar enkele huisartsen die hier iets zinnigs over kunnen vertellen.
En daarnaast is het gewoon zo dat ze een poortwachter functie hebben en medicijnleer hebben gedaan, het is niet anders. Dus verwacht niet teveel van je huisarts.

Muis, heb je al eens overwogen om 5-htp (meer info@ http://www.5htpinfo.nl/ ) (de voorloper van serotonine) te supplementeren om je een zetje in de rug te geven?

Waarom zou je op jouw leeftijd je cholesterol willen verlagen? Over welke waarde hebben we het?

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan