S
Sailor
Guest
Weinig bitcoin nieuws denk ikWel, blijkbaar niks beters te doen en zodoende aandacht vragen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Weinig bitcoin nieuws denk ikWel, blijkbaar niks beters te doen en zodoende aandacht vragen.
Aandacht van jou JVG: altijd leukWel, blijkbaar niks beters te doen en zodoende aandacht vragen.
Hee Lievergezond,
ik vermoedde al dat er verschillen zouden zijn en ben content met je bevestiging.
Dan volgt de vraag naar uitdieping: hoe solide vind je het benoemen van de types? Als er verschillen zijn kan het wel net zo raak zijn als een horoscoop misschien?
Is het ook hier weer een kwestie van goed doorgronden welke site 'legit' is en welke er maar een gooi naar doet?
Hoe zie jij dat?
hallo @Heks
ik vind het griezelig hoezeer de mbti-typeringen mensen kunnen neerzetten.
Ik heb het bij een aantal mensen in mijn omgeving gedaan en zij herkennen zich en ik herken hun heel goed.
Zoiets heb ik nog nooit eerder meegemaakt.
Ieder zijn of haar ding.
Ik heb me bijv. wel altijd afgevraagd hoe het kan dat ik zo goed met een bepaalde vriendin accordeer.
In principe maakt het misschien niet uit.
Maar ik heb nu genoeg vernomen over haar en mijn ''mbti functionele stack'' om dit goed te kunnen plaatsen.
Ik vind het echt mega grappig, naast dat zij gewoon mega-grappig is.
Wat ik ook heel treffend vind, is dat je met de MBTI ook heel goed de 15 procent idealisten en de 15 procent intellectuelen in onze samenleving kunt aanwijzen op basis van de vaststelling van de samenstelling van hun functionele stack: de 15 procent idealisten en 15 procent intellectuelen is de 30 procent die niet in het coronabeleid meegaat of in geen elk onzinnig aanpassingsexperiment.
MBTI is gebaseerd op de leer van Carl Gustav Jung: ik heb zijn psychologie 5 jaar intensief bestudeerd. Het verbaast mij 3x niks dat de MBTI-test zo accuraat is.
Ik heb verder geen kijk op astrologie, maar als die goed uitgevoerd zou worden dan denk ik dat je daar ook veel mee zou kunnen.
Alleen daar kan ik zelf niet zo goed mee overweg, dus die kan ik naar jou toe dan ook niet verdedigen.
Jullie zijn 2 vrouwen die een discussie voeren over iets waarbij ik een ondertoon voel, maar verder snap ik geen reet van jullie gesprek.Fijn om te lezen dat je de typeringen treffend vindt. Dit is ook wel mijn persoonlijke ervaring, maar die is slechts gestoeld op een handjevol dus deze vond ik niet representatief.
Mooi om te zien hoe jij dit alles passievol bestudeerd.
De hele lading plaatjes die je hebt staan vind ik zelf wat meer op 'glad ijs' bevinden en lijken niet allemaal accuraat.
Ik kan me er wel in vinden wat jij schrijft over astrologie. De echte studies zijn heel interessant. Echter de horoscopen in de wachtkamerblaadjes zijn volgens mij dusdanig geschreven dat die altijd wel iemand past.
Maakt niet uit vrouwen onderling blijven onbegrijpelijke wezens voor normale mannenJullie zijn 2 vrouwen die een discussie voeren over iets waarbij ik een ondertoon voel, maar verder snap ik geen reet van jullie gesprek.
Joost
Jullie zijn 2 vrouwen die een discussie voeren over iets waarbij ik een ondertoon voel, maar verder snap ik geen reet van jullie gesprek.
Joost
Als jij je Ti ontwikkelt, praten we misschien verder.
Joost
Me pushing to get out of the box (see avatar)
Me pushing to get out of the box (see avatar)
Wait!, there is no box!
Trekt me niet dat gedenk, meer op humor en creatieve gedachten en 'to boldly go where no one has gone before' - voor zover dat dan nog mogelijk is hèHeb jij NI als dominante functie @Surv?