Misschien inmiddels geevolueerd (gedevolueerd?) tot INTP (-T +/-) fluïde persoonlijkheid met 'hokjesallergie'?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Misschien inmiddels geevolueerd (gedevolueerd?) tot INTP (-T +/-) fluïde persoonlijkheid met 'hokjesallergie'?
NiceMisschien inmiddels geevolueerd (gedevolueerd?) tot INTP (-T +/-) fluïde persoonlijkheid met 'hokjesallergie'?
Trekt me niet dat gedenk, meer op humor en creatieve gedachten en 'to boldly go where no one has gone before' - voor zover dat dan nog mogelijk is hè
En toch maar mooi weer dankzij dit forum! Voor mij geldt hetzelfde, hoewel jij inmiddels wel.in korte tijd onze MBTI-expert bent geworden!
Mike
Er is iets gebeurd, Heks. De pauze van dit forum heeft je goed gedaan!
Mike
Ik vind dit thema erg leerzaam en ben blij dat Lievergezond dit allemaal uitzoekt, erg handig. Over de popcorn enzo zal wel gaan over mijn opmerking gisteren, maar daar bedoelde ik verder niets mee, ik snapte het gesprek gewoon niet. Ik gaf wel aan een soort ondertoon te voelen het gesprek, dus ach, een soort credits voor gekregen ook. Als INTP-er kan ik in het dagelijkse leven soms lomp uit de hoek komen omdat ik vergeet dat anderen blijkbaar meer voelen.Geweldig gaaf!
@Lievergezond, je gaat volgens mij los op iets wat helemáál je passie en ding is.
Het kan me geen donder schelen wie wat ook ergens in ziet. Men is ziende blind en horende doof. Velen trekken alleen maar conclusies, maar weigeren te verifiëren. Dat toont zich telkens weer op dit forum en gebeurt steeds weer 'buiten' het forum.
Een ondertoon voelen betekent dat je eigen ego en ik aan het rammelen zijn. Niet dat iets bij de ander[en] ligt. Terecht compliment voor het voelen, nu op naar the next level.
De 'kijvende wijven' zijn hilarisch. Men kan dit in het geval tussen @Lievergezond en mijn persoon absoluut op hun buik schrijven. Wishfull thinking wat veel over de boodschapper zegt.
Jammer jongens en meisjes, dit keer geen popcorn moment, geen genieten van andermans leed en negativiteit.
Iets niet snappen? Laat het los, ga eraan voorbij.
Leuker, beter en positiever: durf te vragen en te onderzoeken.
Overigens is dat hele persoonlijkheidsgedoe nog maar heel vers voor mij en loop ik duidelijk jaren achter op jou Lievergzond. Ik denk ook dat ik er niet zo in zal duiken als jij, maar ik geniet van je ijver, kennis en passie. Zo heeft ieder zijn of haar veld, kennis en expertise en zo samen komen we dan tot iets geweldigs.
Wie dat niet ziet moet nog even een paar wekkers aanhoren en/of lekker gewoon wat anders gaan doen waar de passie, roeping en kennis wel ligt
Nee, niet nog een INTP-erIk vind dit thema erg leerzaam en ben blij dat Lievergezond dit allemaal uitzoekt, erg handig. Over de popcorn enzo zal wel gaan over mijn opmerking gisteren, maar daar bedoelde ik verder niets mee, ik snapte het gesprek gewoon niet. Ik gaf wel aan een soort ondertoon te voelen het gesprek, dus ach, een soort credits voor gekregen ook. Als INTP-er kan ik in het dagelijkse leven soms lomp uit de hoek komen omdat ik vergeet dat anderen blijkbaar meer voelen.
Joost
In ontkenningsfase, , of.., of.., of..Nog even over jouw bovenstaande opmerking @Surv : klinkt misschien gek, maar helemaal niet zo gek voor een INTP-T.
Als ik het goed begrepen heb, is die creativiteit je helpersfunctie: mensen zien de helpersfunctie bij zichzelf schijnbaar sneller dan de dominante functie. Zie hieronder.
Bekijk bijlage 7596
Antwoord opgezocht en dat was wel onverwacht veel anders dan die ik met moeite zelf had gevondenOver testjes gesproken.
Only psychopaths answer this question correctly!
Test yourself:
A girl's mother died unexpectedly. At her funeral, she saw a very good-looking man she didn't know. Three days later, the same girl murdered her sister in secret.
Why did she do it?
Remember, 90% of those who answer the question correctly are psychopaths!
Psycho !!Antwoord opgezocht en dat was wel onverwacht veel anders dan die ik met moeite zelf had gevonden
- Mss een tweelingzus die ook verliefd was geworden op die man?
- Het had helemaal niets met de situatie te maken en ze moest de erfenis met zus delen?
- Haar zus had moeder laten vermoorden door die man?
?
Sssssttt!Psycho !!
Iets met een T erin gok ik @ReizigerIk ga die myer brigg test ook zo eens maken, heb hem ooit eens gemaakt met meerdere resultaten (na meermalen maken) als gevolg.
Ben benieuwd in wat voor "hok" de test resultaat mij nu zal zetten