Naamloos stelt zich voor

Oke het is te hopen voor je dat ze er snel achter komen wat het is. Alles wat je denkt dat het is vragen om te testen. Ik heb zelf een vrij schappelijke huisarts die niet moeilijk doet over een test meer of minder. helaas is haar kennis nogal beperkt maar dat zal bij de meeste hier wel bekend voorkomen..

Nee ik neem geen kefir,ik heb het weleens gemaakt maar ging niet zo lekker, misschien als ik de darmen wat meer op orde krijg dat ik het weer opstart om de flora verder te verbeteren.

Zware maaltijd bedoel ik mee groenten, vlees met bouillon rijst/zoete aardappel, boter enz in ruime hoeveelheden
 
Hallo allemaal,

Hier eindelijk weer een stap de goede kant op,

Ik gebruik al een tijd de Thorne Adrenal Cortex, ik heb dit opgebouwd tot 12 per dag, verder ga ik even niet want dat wordt me te gek/=duur
Ik merk dat daardoor mijn maagzuurproductie en dus spijsvertering en ontlasting sterk verbeterd is, minimaal 1x per dag en gewoon in goede vorm zeg maar..
Ik gebruik er geen Betaine HCL meer bij terwijl ik er tot wel 16 nodig had(Thorne) Ondanks het een vrij schoon supplement is twijfel ik sterk aan de werkzaamheid omdat ik voorheen met 6 NOW capsules al het zuur kreeg)
Ook ben ik nog iets kalmer en fitter en lijk ietsiepietsie aangekomen te zijn..

Nu had ik nog een potje Nutricology Adrenal Glandular 100mg staan en deze erbij geprobeerd, (dus de 12 capsules Cortex en daarbij de Glandular, en dit gaat gewoon goed zonder opgefokt te worden, zelfs tot 3 glandulars.. Verder ben ik niet gegaan.

Nu ben ik benieuwd wat jullie advies of eigen ervaring is: is het raadzaam om nog een tijd de Cortex te blijven gebruiken of kan ik op enkel Glandular verder?

Alvast dank!

 
Naamloos, in de Eko winkel kan ik nu Polderkefir kopen, ziet er dus waterig uit, (ik durf geen KOEmelk kefir te nemen) smaakt lekker fris zurig, de smaak viel me 100% mee, maar is uiteraard persoonlijk.
Om de dag neem ik een glas.
 
Dankjewel liesje, toevallig vandaag nog bij Ekoplaza geweest, volgende keer eens kijken naar dat spul.

Iemand nog advies n.a.v. bovenstaande vraag over Adrenal?
 
Hallo allemaal,

Hier eindelijk weer een stap de goede kant op,

Ik gebruik al een tijd de Thorne Adrenal Cortex, ik heb dit opgebouwd tot 12 per dag, verder ga ik even niet want dat wordt me te gek/=duur
Ik merk dat daardoor mijn maagzuurproductie en dus spijsvertering en ontlasting sterk verbeterd is, minimaal 1x per dag en gewoon in goede vorm zeg maar..
Ik gebruik er geen Betaine HCL meer bij terwijl ik er tot wel 16 nodig had(Thorne) Ondanks het een vrij schoon supplement is twijfel ik sterk aan de werkzaamheid omdat ik voorheen met 6 NOW capsules al het zuur kreeg)
Ook ben ik nog iets kalmer en fitter en lijk ietsiepietsie aangekomen te zijn..

Nu had ik nog een potje Nutricology Adrenal Glandular 100mg staan en deze erbij geprobeerd, (dus de 12 capsules Cortex en daarbij de Glandular, en dit gaat gewoon goed zonder opgefokt te worden, zelfs tot 3 glandulars.. Verder ben ik niet gegaan.

Nu ben ik benieuwd wat jullie advies of eigen ervaring is: is het raadzaam om nog een tijd de Cortex te blijven gebruiken of kan ik op enkel Glandular verder?

Alvast dank!
 
johan30

Dit herken ik heel goed. De oorzaak van bovenstaande bij mij was voor een deel bijnieruitputting, maar voor een groot deel een overgevoeligheid voor schimmels, en dan met name de toxines die zij uitscheiden. Jarenlang heb ik de toxines van de schimmels ingeademd zonder dat ik het wist, ze zaten namelijk in de kruipruimte. Nadat ik de situatie had aangepakt werd het snel beter.

Ik heb ook een vochtige kelder en misschien niet zo bewust over de gevaren van schimmels, maar onlangs gelezen dat dit neurotoxisch is (!)

Hoe heb je de situatie van je kruipruimte opgelost als ik mag vragen?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.530
Berichten
538.160
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan