Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Want in uw recente uitspraken in de Tweede Kamer maakte u duidelijk dat u weliswaar standpunten had en meningen, ja zelfs idealen, maar dat u die op het moment van aantreden als minister onmiddellijk losgelaten heeft. U vertelde dat u bij uw aantreden opdrachten kreeg en ik citeer : "die opdrachten zijn niet conform wat ik altijd heb gezegd. En dat is pijnlijk. Maar toch zal ik die opdrachten moeten uitvoeren".
Wat zei u daar? Uit móeten voeren? Ik moest dit echt even enkele malen horen voordat het volledig tot mij doordrong wat u zei. Dit kon niet waar zijn! Mevrouw Agema, bent u nou helemaal betoeterd? Wat een blamage! Waar is uw moreel kompas? Maar u zei het echt. Hop, weg met die principes. ‘Pijnlijk’, maar het is niet anders: over tot de orde van de dag. Vrij vertaald: "Ik heb altijd mijn principes uitgedragen, maar nu mijn billen het pluche raken, ruil ik die toch maar in voor de macht".
Laat ik u dit zeggen: als u, als nieuwbakken minister een opdracht krijgt die tegen uw principes ingaan, dan weigert u gewoon die opdracht! Dan vertikt u het om uw standpunten te verloochenen en uw kiezers te verraden - want dát is pas pijnlijk!- en geeft u desnoods gewoon uw portefeuille terug. Dan spreekt u luid en duidelijk de woorden: "Ik sta pal voor mijn principes en die zijn niet inwisselbaar voor macht!"
“Wie zijn privileges hoger waardeert dan zijn principes, zal snel beide verliezen” D. Eisenhower Minister Agema, Inmiddels bent u 3 maanden in functie als minister van VWS.
Staatssecretaris Folkert Idsinga (Fiscaliteit en Belastingdienst) stapt op. Idsinga kreeg de afgelopen week felle kritiek uit de Tweede Kamer over het niet openbaren van zijn zakelijke belangen. ‘Ik ben geraakt door de omgangsvormen en toon in het politieke debat,’ schrijft hij een verklaring.
Ik had even tijd om naar een 1 uur durende uitzending van Argus op de radio met als onderwerp opvanglokaties en asielzoekers t luisteren.
De organisatie is een grote zooi.
Mensen worden van hot naar her gesleept.
Alles op z,n hollands.
Puinhoop groot, groter, grootst.
Zouden ze eens op de TV moeten laten zien allemaal.
Dat gaat de overheid dus niet doen in Nederland! En waarom niet? Omdat bijna de hele overheid in Nederland geilt op Israël. Oftewel onze overheid is Israël!