Nederlandse politiek

Bekijk bijlage 36976
Acteurs die hun rolletje spelen en hun scriptje voorlezen dus.
Vooral psychopaat in de dop zijn, beginnen bij een of andere sadistische ontgroening bij minerva, dan kijken wat je het jaar erop anderen aan kunt doen, voorzitter jeugdafdeling kartelpartij, ondertussen pedo-neigingen blijven ontwikkelen, gemeenteraad, jezelf chantabel maken door ‘ uit de hand gelopen’ feestjes met iets te jonge meisjes of in Ruttes geval jongetjes, lid tweede kamer en braaf meestemmen en elke gedachte over moraliteit verdringen.

• Leuk
Waarderingen: Surv
Vooral psychopaat in de dop zijn, beginnen bij een of andere sadistische ontgroening bij minerva, dan kijken wat je het jaar erop anderen aan kunt doen, voorzitter jeugdafdeling kartelpartij, ondertussen pedo-neigingen blijven ontwikkelen, gemeenteraad, jezelf chantabel maken door ‘ uit de hand gelopen’ feestjes met iets te jonge meisjes of in Ruttes geval jongetjes, lid tweede kamer en braaf meestemmen en elke gedachte over moraliteit verdringen.
Ja, dan wordt je 'opgemerkt' en hoef je niet te 'solliciteren'..

Laatst bewerkt:
Zijn vrouw Davide is joods dacht ik. Misschien wordt hij daardoor beperkt in wat hij hierover kan zeggen?
Davide was ooit te gast in een uitzending van Forum Inside en kon mij herinneren dat ook zij kritisch was op Israel, dus denk niet dat hij daardoor beperkt is, denk eerder dat hij niet helemaal op de hoogte is of gewoon voor het gemak (tijdelijk) meegaat in het narratief.

Binnenkort feestje als dit kabinet eindelijk valt. Mag hopen dat wanneer dat werkelijkheid word meer mensen FVD gaan stemmen!

Ik zie het wegkijken over zionisme als het grootste probleem.

Mike
Daar heb je gelijk in, want dat is de oorzaak van de omvolking en alle andere ellende. Ik merk wel dat FvD zich voorzichtig steeds kritischer uitlaat over Israël. In de aflevering van maandag waarin Jensen niet al te positief over Trump was, was Israël wel een van de genoemde punten van kritiek.

FvD moet eens kritisch nadenken hoe ze de teleurgestelde PVV'ers kunnen winnen en tegelijkertijd het boekje over Israël verder kunnen openen.

Daar heb je gelijk in, want dat is de oorzaak van de omvolking en alle andere ellende. Ik merk wel dat FvD zich voorzichtig steeds kritischer uitlaat over Israël. In de aflevering van maandag waarin Jensen niet al te positief over Trump was, was Israël wel een van de genoemde punten van kritiek.

FvD moet eens kritisch nadenken hoe ze de teleurgestelde PVV'ers kunnen winnen en tegelijkertijd het boekje over Israël verder kunnen openen.
Op dit moment zijn er nog teveel mensen die de kant van Israël kiezen. Ik denk dat Trump daarop inspeelt en zo de Israël gelovigen naar zich toe trekt. Anderzijds, zoals ik altijd begrepen heb beschikt Trump ook over informatie die zomaar ineens heel nadelig voor bepaalde corrupte leiders kan uitpakken. Op het juiste moment dat bekend maken zal zomaar kunnen ontaarden in een kanteling van Israël gelovigen. Wereldwijd! Dus ook in ons land en dan is er maar 1 partij die duidelik altijd bij het rechte eind had. FvD.

Die rellen in Amsterdam en Frankrijk zijn niet toevallig. Het zijn parasieten die proberen de verdeel en heers agenda te activeren. En dan Dilan die ineens wil dat gezichten herkenbaar worden. Niet om de reden die men denkt dat ze zo goed begaan is met ons voor wie dat denkt maar om ons te controleren. Trump wist natuurlijk dat er rellen zouden ontstaan omdat het in scene word gezet. Dat is immers wat die corrupte idioten altijd doen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan