Nederlandse politiek

Yeşilgöz wil Nederlandse paspoort afpakken van Marokkaanse en Turkse Nederlanders die #Amsterdam wilden beschermen tegen de terreur van de Israëlische hooligans.

De aap komt uit de mouw.

Zoals ik al eerder zei: dit was vantevoren opgezet. Een 1-2tje tussen Den Haag en Tel Aviv.

Nu ineens wel iets doen aan dubbele nationaliteit? Heeft zij zelf ook een Turks paspoort? En hoe zit het met de dubbele nationaliteit van Israelische Nederlanders?

Mike

Verbazing over benoeming Alexandra van Huffelen: ‘Baantjescarrousel voor geflopte ex-politici draait op turbostand’​

Oud-staatssecretaris Alexandra van Huffelen (D66) wordt de nieuwe baas van de Radboud Universiteit in Nijmegen. Ze treedt op 1 februari aan als voorzitter van het college van bestuur.

Het bestuur noemt haar ‘een ervaren bestuurder met een sterk netwerk die dankzij haar daadkrachtige en verbindende stijl gericht op samenwerking goed past bij onze universiteit’.

De benoeming wekt veel verbazing. “De baantjescarrousel voor geflopte ex-politici draait op turbostand,” schrijft Story-baas Guido den Aantrekker.

Ik kan het hier echt alleen maar me eens zijn (behalve dat kleine stukje dan waar gezegd wordt dat ze Wilders gewoon nog belachelijker moeten maken). Gewoon met elkaar in discussie gaan en op een groot bord de feiten erbij halen en elkaar daar mee om de oren slaan. Blijkbaar zijn ze door toe alleen bereid als ze de wanhoop nabij zijn.

Hoe vaak zijn de extreem beladen woorden "Jodenhaat" en "Jodenjacht" niet gebruikt door landelijke politici en als gif het discours in gespoten door leidende opiniemensen van de Telegraaf en Geenstijl. Alleen de afgelopen dagen. Vooral ook nu in dit schandalige debat in de Tweede Kamer.
Ik heb die woorden voornamelijk uit hun mond gehoord.
Het zijn zo ongeveer de meest ophitsende, woede-veroorzakende woorden die er zijn. Keer op keer snijden ze in het vlees, gooien ze benzine op het vuur. Ik vrees om bewust of onbewust (de meelopers) de chaos zo groot mogelijk te maken. Ik blijf erbij. Die Maccabi lui hadden daar nooit mogen zijn. Dat is Halsema aan te rekenen voor de vierde keer zat zij fout. Maccabi is een extreem nationalistische voetbalclub uit een land in oorlog, een land dat volgens vele inwoners van Nederland, waaronder ik, genocide pleegt, op een bevolking waar veel mensen zich verwant mee voelen. Maccabi is begonnen, ze hebben gestolen, vernield, brand gesticht, hele gore liedjes gezongen. Taxi chauffeurs woedend gemaakt, in elkaar geslagen en hun auto's vernield. Marokkanen en Turken, laten zich niet piepelen. Die slaan terug. Wij zijn dat verleerd, maar zij doen dat nog. Dat is wat er gebeurde in Amsterdam. Het heeft niks te maken met hun Jodendom. Het heeft te maken 1) met integraal onderdeel zijn van een natie en een land dat oorlogsmisdaden pleegt. 2) De smerige bewuste uitdaging aan een lokale bevolking die, dat weet iedereen, terugslaat. Wat jullie doen in Den Haag is historisch smerig. En duidt op een hele inktzwarte agenda.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan