Nederlandse politiek

Veroordeeld met een D natuurlijk! Ik schrok ervan toen ik het las en kon het niet laten om mezelf te corrigeren.

Als een voormalig president als Obama veroordeelt kan worden, wat hopelijk in gang gezet gaat worden. Dan kan dat ook gelden voor een Minister President. Laten we het hopen.
De loep ligt nu op Joe Biden en daarmee Oekraine. Bovendien vindt er in Oekraine zelf eveneens een onderzoek plaats naar corruptie onder de Deep State-marionet Porosjenko. Uiteindelijk zal het spoor leiden naar hoe Porosjenko aan de macht kwam en wie daar achter zaten. Dan zullen alle gebeurtenissen rond de machtswisseling in 2014 en daarna relevant worden, waaronder ook MH17. Poetin zal Trumps onderzoekers hierin assisteren, als dat al niet gaande is. Het zou mij niet verbazen als Rutte reeds gearresteerd is en nu bijv. die Hugo de Jonge verlinkt als informant voor de white hats. Nothing can stop what is coming. Nothing.

Mike

Dat is zo! En ik mag wat minder streng voor mezelf zijn en minder hoge eisen stellen aan mezelf.

Het zou mij niet verbazen als Rutte reeds gearresteerd is en nu bijv. die Hugo de Jonge verlinkt als informant voor de white hats.

Wat bedoel je hier precies mee?

Kevin

Wat bedoel je hier precies mee?
Rutte is bij mijn weten twee maal op bezoek geweest bij Trump. Wat is daar precies besproken? Idem met Bill Gates e.a.

Denk je niet dat deze lieden achter de schermen geconfronteerd zijn met zeer belastend bewijsmateriaal, in het geval van Mark Rutte over zijn rol in de MH17-ramp alsmede zijn 'witte konijntje'? Vervolgens worden deze lui in officiele staat van arrest gesteld, maar ze krijgen de keus: of we rekenen je nu in en sturen je rechtstreeks richting Gitmo voor een levenslange gevangenisstraf en mogelijk zelfs executie, of we laten je weer los onder je vriendjes maar vanaf nu werk je voor ons.

Maar, zul je zeggen, dan kunnen ze zich toch net zo makkelijk weer bij de black hats voegen en zich tegen de white hats keren? O ja? Wel eens maffia-films gezien? Hoe denk je dat black hats omgaan met zelfs maar een vermoedelijke verrader in hun midden? En denk je niet dat de white hats elke stap die deze lui zetten nauwlettend volgen en indien nodig een 'fluistercampagne' kunnem uitzetten onder de black hats over mogelijk verraad door deze individuen? Diende Jeffrey Epstein niet als afschrikwekkend vootbeeld dat je zelfs in de gevangenis dan je leven niet zeker bent?

Maar, zul je zeggen, Rutte, Gates en al die lui kunnen gewoon ongehinderd hun gang gaan en hun tirannieke agenda voortzetten. Heb je goed gekeken naar Rutte tijdens de persconferentie van dinsdag? Zag je hoe hij krampachtig met beide handen de zijkanten van zijn spreekstoel vastgreep, alsof hij elk moment voorover kon vallen? Deze man was verre van relaxt! Q schrijft: sometimes you can't tell people the truth, you must show them. Zij mogen hun NWO-agenda uit blijven rollen zodat wij ervaren hoe tiranniek deze werkelijk is. Pas als genoeg van ons hiertegen in opstand komen zullen de white hats ons militair ondersteunen via de hier gestationeerde troepen, die in maart nog versterkt zijn.

Zo ben ik van mening dat velen reeds gearresteerd zijn, waaronder Merkel en de Paus. Mogelijk is deze laatste zelfs al geexecuteerd.

Mike

Tja, daar konden we haast op wachten. Grote kans dat er meer landen volgen die binnen een jaar verkiezingen hebben.

Zo ben ik van mening dat velen reeds gearresteerd zijn, waaronder Merkel en de Paus. Mogelijk is deze laatste zelfs al geexecuteerd.`

Merkel zie ik nog steeds op TVduitse zenders.

Catch and release. Ze worden gearresteerd en daarna mogen ze alsnog hun boosaardige ding doen om het volk de tirannie te laten zien en ervaren. Heb je mijn post wel gelezen? Ik dacht dat ik het helder en duidelijk had uitgelegd.

Mike

Ollongren voert dezelfde agenda uit als in Amerika gebeurt bij de Democraten. Je mag wel in de rij staan voor een supermarkt maar niet voor een stemlokaal. Let op, ze gaat voorstellen om per post te stemmen, al of niet digitaal. Zo kunnen ze frauderen en dit rampenkabinet naar een niet verdiende vierde termijn helpen!

Mike

Zij mogen hun NWO-agenda uit blijven rollen zodat wij ervaren hoe tiranniek deze werkelijk is. Pas als genoeg van ons hiertegen in opstand komen zullen de white hats ons militair ondersteunen via de hier gestationeerde troepen, die in maart nog versterkt zijn.

Goed stuk, maarrrr ik vind het zelf best moeilijk te ‘geloven’ dat de us de troepen naar hier heeft gestuurd en nu in afwachting zijn op onze opstanding of dat er genoeg massa is om schoon schip te maken.

Dit is nederland en wat ik al eerder kenbaar maakte de gemiddelde is doodsbang om bij tegenspraak z’n toeslag, fiscaliteit, uitkering etc kwijt te raken en veel te veel brainwashed en nog steeds wacht op de opstanding van een nieuwe Drees ... als de ultieme verlosser.

Ik acht daarom de opstanding van binnen uit de kans nihil gewoon gebaseerd op de gesprekken die ook ik regelmatig heb en hoor hoe mensen er over praten, maar handelen ... ach het zal mijn tijd wel duren of vul maar in.

Daarom moet het nog veel en veel erger worden mn financieel dat een ieder zowat aan de geeuw honger of bedelstaf komt en dan nog is de vraag of men de link kan en zal leggen.

Een mens kan rare dingen doen op een lege maag ... dus het kwartje kan zomaar keren, echter ik heb meer mn hoop gevestigd op de allochtone deel van de bevolking als die maling heeft aan de regels want dan moet de overheid z’n knuffelbeleid tegen het licht gaan houden.

En dat kan nog wel eens kolen op het vuur zijn.

De tijd zal het ook hier laten zien welke kant het opgaat.

De white hats kijken heus niet alleen naar NL. Met name Duitsland en Frankrijk zijm belangrijk voor de grote getallen. Dat dit echt zo werkt blijkt uit de recente Q-post over Corona: Time to end the horror show. Enough have seen. Tijd om er een punt aan te zuigen, genoeg mensrn zijn wakker, kritische massa is bereikt. Verder ben ik het met je eens dat het in dit land eerst slechter moet worden voordat het beter wordt.

Mike

Heb je mijn post wel gelezen? Ik dacht dat ik het helder en duidelijk had uitgelegd.

Heb ik vast wel ergens gelezen maar waar?
Misschien heb ik het vergeten?
Ik merk ook dat ik moet gaan doseren. Mijn hoofd begint "om" te lopen.
Kunnen we in de toekomst niet zelf een computer worden? haha.
Of misschien toch maar niet.

N.a. daarvan een vraag.
Het valt me op (niet voor het eerst) dat je altijd zo snel artikelen kunt terug vinden. Hoe kan ik dat zelf ook doen?
Moet ik dan ergens een apart programma hebben of installeren.
Ook voor artikelen inzake voeding heb ik veel uitgeprint omdat ik geen systeem heb om het snel terug te vinden.
Indien nodig kan mijn zoon wel helpen als het te ingewikkeld wordt.

Heb ik vast wel ergens gelezen maar waar?
Misschien heb ik het vergeten?
Gaat om deze post.
Het valt me op (niet voor het eerst) dat je altijd zo snel artikelen kunt terug vinden. Hoe kan ik dat zelf ook doen?
Twee dingen:

Een goed geheugen.

Uitstekende vaardigheden om snel dingen terug te vinden in Google, social media, etc.

Het merendeel vindt plaats in mijn brein. Ik heb echter geen hersencellen te leen/te koop!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan