Nederlandse politiek

Allemaal aanhangers van de satanische agenda! Het word tijd dag de VVD zelf oplost!

Deze column maakt weer eens duidelijk hoeveel schijt dit kabinet heeft aan de grondwet.

https://www.rtlnieuws.nl/columns/column/5119166/parlement-inlichtingenrecht-kabinet-grondwet

Ons wapen zit hem in de aantallen, er zijn er altijd nog meer van ons dan van hun. Ze kunnen ons niet allemaal beboeten, arresteren of neermeppen/schieten. Helaas is de Nederlander een lafbek en een verrader. Dit is WO2 all over again, na 75 jaar vrijheid laten we ons nu vrijwillig opsluiten en er hoeft geen kogel voor worden afgevuurd. Je wil niet weten wat voor reacties ik krijg buiten dit forum om als ik me uitspreek tegen de tirannieke lockdown van onze 'overheid'. Nederland is reddeloos verloren!

Mike

Ik denk niet dat dat het geval is. Ik merk om mij heen dat juist steeds meer mensen wakker worden. Steeds meer mensen denken zelf na en nemen informatie buiten de MSM tot zich. En het maakt niet uit. Mannen,vrouwen, 30ers, 60ers, met linkse of rechtste sympathie! Het gaat hard. Ik vertrouw daarop. Geloof me,..er zijn veel mensen buiten dit forum actief die hetzelfde denken als wij.

Ik geloof daar zeker in Rick en je ziet het ook aan reacties op Posts op YouTube en zelfs ook op LinkedIn. Jaren of misschien wel maanden geleden zag je nog reacties als hoax of complot op een post die niet mainstream was. Nu is dat bijna weg en helpen we elkaar om te begrijpen wat er aan de hand is.

Ons wapen zit hem in de aantallen, er zijn er altijd nog meer van ons dan van hun. Ze kunnen ons niet allemaal beboeten, arresteren of neermeppen/schieten. Helaas is de Nederlander een lafbek en een verrader. Dit is WO2 all over again, na 75 jaar vrijheid laten we ons nu vrijwillig opsluiten en er hoeft geen kogel voor worden afgevuurd. Je wil niet weten wat voor reacties ik krijg buiten dit forum om als ik me uitspreek tegen de tirannieke lockdown van onze ‘overheid’. Nederland is reddeloos verloren!

Mike

Amen!

Ik denk niet dat dat het geval is. Ik merk om mij heen dat juist steeds meer mensen wakker worden. Steeds meer mensen denken zelf na en nemen informatie buiten de MSM tot zich. En het maakt niet uit. Mannen,vrouwen, 30ers, 60ers, met linkse of rechtste sympathie! Het gaat hard. Ik vertrouw daarop. Geloof me,..er zijn veel mensen buiten dit forum actief die hetzelfde denken als wij.

Goed om te horen dat je deze ervaring hebt. Ik help het je hopen. Voorlopig zie ik alleen nog maar lenmmings die zich gewillig naar de afgrond laten leiden. Maar misschien ken je de uitdrukking 'bloom where you are planted'? Dus we ploeteren nog maar even voort...

Mike

Die Pechtold zal het wel worden. Dat is natuurlijk een uitermate betrouwbare bestuurder. ?‍♂️

De Mos: 'Het is bizar dat de bekendste en belangrijkste bestuurder van de stad in een schrale partijpolitieke tombola wordt verkozen, in het geheim en achter gesloten deuren. In plaats van te kiezen voor openheid en transparantie, waarbij kandidaten op campagne gaan en in debat gaan met elkaar en met de stad, blijft de gevestigde orde kiezen voor achterkamertjes, de banencarrousel en sferen der geheimzinnigheid uit een achterhaald en ondemocratisch systeem.'

Fijn Rick dat jij ervaart dat velen wakker worden! Misschien heeft het idd wel te maken met wat Marijan zegt. Dat in sommige delen van het land idd meer links is ingesteld. Zou bij mij ook zomaar eens het geval kunnen zijn. Er wonen hier immers bnners zat! En zij hebben natuurlijk ook weer hun volgers.

Ik heb het opgegeven. Men geeft mij klip en klaar weer dat men niet geïnteresseerd is hierin en de overheid dus op zijn blauwe ogen geloofd. Men leeft liever lekker, tv kijken, netflix, mobieltje, Facebook. A.u.b. niet moeten denken en zeker niet zulke moeilijke onaangenaam zaken. Liever geloven in de goedheid dat stelt gerust....
Maar ik kan het niet nalaten te steken. Zo heb ik vandaag er weer de draak mee gestoken en gezegd dat er wel spoedig een 2e golf zal zijn en dan een 3e etc. totdat mensen gedwee in de lockdown blijven. Ook al willen ze niet discussiëren, ik houd mijn mond niet.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan