Nederlandse politiek

De Russische beer slaat terug, heerlijk!

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politiek/artikel/5122786/rusland-ollongren-moet-stoppen-met-wilde-beschuldigingen

Mike

ANP Peiling
VVD groeit naar 43 zetels door corona-aanpak

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/binnenland/peiling-vvd-groeit-naar-43-zetels-door-corona-aanpak/ar-BB146PUE

Ik hoorde op de radio ook daarover praten, echter werd meteen de vraag gesteld hoe dat straks zal zijn als blijkt dat de economie naar z,n grootje is. Ik weet dat dit nu al niet denderend is maar momenteel zitten we pas aan het begin. Ik luister wisselend naar radio 1 of BNR.

Frits
VVD groeit door massa-angst-hypnose, niet door hun aanpak.

Frits, ik vind het onderstaande bericht van jou hier misschien wel goed van op toepassing?
Het is een ANP peiling en die heeft een bekende eigenaar.

Besef dat we in een periode zijn beland waarin de ene desinformatie naar de andere zijn intrede doet, met het doel het denken van mensen lam te leggen zodat ze niet meer weten wat te geloven.
Deze periode is een psy-war en wordt op de achtergrond gevoerd door een handvol lieden met een bijna oneidig vermogen en een oneindig vermogen te misleiden.
Wees op uw hoede ‘niets is wat het lijkt’:

‘War is de art of delusion’

apart
https://theuntoldtruth5g.wordpress.com/2020/05/16/winkelcentrum-purmerend-gesloten-omdat-politici-rustig-wilden-winkelen/?fbclid=IwAR2aLM2dT-uV3GGQFsXaapCnSr0Ba6ElKs3HtGN59Sh_vWjGBfD3AOGVwgU

Heel apart dat wordt dus straks het ‘nieuwe normaal ‘ als wij niet met ze allen in opstand komen! Dan krijgen hooggeplaatsten, privileges en wij het slaafse volk geen plezier en leuke uitjes. Dat is wat er gaat gebeuren als wij niet massaal in actie komen.

Maar vrees het ergste voor dit land, teveel bruikbare idioten!

Als ik de site bekijk denk ik dat je gelijk hebt Edwin. Rutte voorgedragen voor een nobelprijs,...... Ja niet helemaal geloofwaardig

Die 43 zetels die de VVD nu zogenaamd heeft is alleen maar bedoeld om de angstcultuur extra te voeden. Dat er aankomend jaar verkiezingen zijn heeft natuurlijk helemaal niks te maken met nu al een stille verkiezing campagne voeren.

Ik heb ooit met een kerel gesproken in de tijd dat Frans Weekes ... wie kent hem nog ... staats secretaris was en zijn handen in onschuld waste mbt. deze kwestie.
Ik had in die tijd kennis aan een belasting man die op eea. fraude afdeling werkt bij de fiscus.
Ik heb hem er naar gevraagd en tot mijn stomme verbazing vertelde hij dat de mensen zelf diverse malen contact hadden gehad naar de top en dit aangekaart dat de kabinets regelingen fraude zouden gaan beteken.
Kortom het was op alle niveaus bekend !!!
Dus volkomen terecht dat ze deze mensen die bewust zaken hebben genegeerd voor welke agenda ... of slushfunds ...dan ook voor de (niet corrupte) rechter gaan dagen EN ze tot op het bot gaan uitkleden en daarmee de rekening hebben neergelegd bij de burgerij.

Tevens dat als de fiscale fraude eenheid van de belastingdienst bv uitkering fraude doorgeeft aan de lokele gemeenten met klip en klare feiten men dan later lokaal informeerd en te horen krijgt... we hebben geen mankracht of ach het is niet belangrijk we verhogen gewoon de ozb ed en geen hond die het doorheeft ....
Dit is wat mij vanuit 1e hand is verteld dus geen van horen zeggen.

Nog een klein dingetje die ik NIET vergeten ben.

Toen pinokio rutten en zijn club nog in de oppositie zaten hadden ze veel commentaar op de vermogensrendements heffing en het kwartje van kok wie kent die nog... zie wat er gebeurt onder 10 jaar pinokkio rutte.

Nederlanders let op uw saek ....

Ik zet het maar in dit topic over de krankzinnige overheid en dienaren nl politie.

Van een pomphouder dus uit 1e hand.
Ik zie hem staan met n print van n auto en hij kijkt naar buiten ..
Ik begin n gesprek en het volgende blows my mind.
Hij heeft een print van n dader gemaakt met n camera die hangt in het station.
Foto geeft aan de auto , kenteken en de dader.
Aangifte doen en wat gebeurt ..
De politie zegt GEEN aangifte te kunnen doen want de dader is zichtbaar/herkenbaar in beeld en dat mag NIET !
De pomphouder kan nu een BOETE krijgen van 1500 Euro van een foto maken zonder toestemming te hebben gehad (lees: dader).
Vervolgens vraagt de pomphouder wat als ik een foto overhandig zonder de dader herkenbaar in beeld te brengen ...
Antwoord politie, nee dan kunnen we niets omdat we dan niet weten wie het is ... !

De pomphouder weet wie uit eigen onderzoek wie het is waar deze persoon woont etc maar kan er niets mee dit is zo’n hardwerkende Nederlander die z’n nering kapot gemaakt ziet worden.
Je vraagt je werkelijk af wat er gvd nog an toe moet gebeuren wil men in dit land eens gaan beseffen wat er gaande is en wie daarvoor verantwoordelijk gehouden moet worden.

Wat nu rest is uitvinden welke politieke partijen dit gedrocht in het leven hebben geroepen en dat kenbaar maken.

Ik vroeg vervolgens aan de pomphouder of de dienders wel beseffen wie dr salaris betaald en of ze beseffen wie ze nu eigenlijk verdedigen.
Hij trok z’n schouders op en ging de volgende klant helpen ...

Hugo de Jonge is natuurlijk maar een pion in het systeem van corruptie, maar hij mag wat mij betreft een andere baan gaan zoeken. Hij is alleen gefocust op vaccins omdat hij dat van hogerhand zo te horen krijgt.

Vervolging van Rutte? Zou er dan echt nog iets als gerechtigheid bestaan?

Het klinkt nu nog als pure fantasie – immers een premier strafrechtelijk vervolgen is een unicum – maar feit is dat zelfs de minister-president niet boven de wet staat. Als er onder zijn wakend oog misdrijven zijn gepleegd, zou het wel eens een duur ‘rondje’ kunnen worden voor de VVD-premier.

https://www.hpdetijd.nl/2020-05-19/toeslagenaffaire-vervolging-rutte-niet-langer-science-fiction/?fbclid=IwAR3yAbjGzAxrD8pzP8Q-zWFgoBVZnXAZDAvgam71-gNTq8WnwvpOuIlYlXY

Als een voormalig president als Obama veroordeelt kan worden, wat hopelijk in gang gezet gaat worden. Dan kan dat ook gelden voor een Minister President. Laten we het hopen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan