Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik had vanmorgen nog even verder gekeken en wilde net dit plaatsen. Dit is wat ik gevonden heb. Of dit het is en ook anders is dan hierboven heb ik niet helder.
Een handhavingsbesluit waarin de Autoriteit Persoonsgegevens u een maatregel heeft opgelegd
Die Sylvana is helemaal verkeerd bedraad. Als ze vleesloos eet weten we een deel van de reden. Ze zal vast ook wel een feministische opvoeding hebben gehad waar al het slavenonrecht er goed ingewreven is. Pure speculatie van mijn kant, maar ik durf er mijn portie tiramisu wel onder te verwedden
Moksi meti, zul je bedoelen. Type kwetscreool idd. In alle luxe en vrijheid hier opgegroeid in het blanke westen en dan lopen janken dat wij nog steeds blanke slavenmeesters zijn. Rot(i) dan op naar Suriname!
ze hebben geluisterd naar ons verzoek!! Ik hoorde Jeroen Pols zeggen dat we er rekening mee moeten houden dat verkiezingen uitgesteld kunnen worden. Persoonlijk denk ik niet dat ze dat gaan doen gezien de huidige peilingen. De verkiezingen worden in elk geval verspreid over meerdere dagen en men mag 3 volmachten iplv 1.
Om de Tweede Kamerverkiezingen coronaproof te laten verlopen, zullen de stemlokalen in totaal drie dagen opengaan. Kiezers kunnen naast op de normale verkiezingsdag op woensdag 17 maart, ook op maandag 15 en dinsdag 16 maart hun stem uitbrengen. Daarnaast mogen kiezers van 70 jaar en ouder per post stemmen.