Nederlandse politiek

Dat kan Kevin.
Maar denk je ook niet dat deze spoedwet onafwendbaar was?
Wat moet je doen om zelfs de grootste covididioot wakker te schudden?
Er is in het algemeen helemaal geen mondkap plicht, maar bijna elk bedrijf heeft het omarmt, bijna elke consument heeft het omarmd.
Dan heb je grof geschud nodig.
Afijn, ik hou mij er af en toe maar aan vast dat ik meer popcorn moet eten en meer van de show moet genieten.

Alle partijen die vóór die spoedwet hebben gestemd hebben wat mij betreft echt bloed aan hun handen! En ik heb in dit topic al zovaak stemmingen geplaatst waaruit blijkt dat de SGP verraders zijn. Vergeet niet dat SGP ook vóór biomassa centrales heeft gestemd!

De SGP zijn gewoon een back-up partij voor het kartel! Zodra ze elders niet genoeg stemmen kunnen inwinnen schakelen ze deze clowns in.
Helemaal mee eens, Kevin! Enne, naief, als je na het feit dat de SGP heeft gestemd voor de MEEST DRACONISCHE WET OOIT, een regelrechte MACHTIGINGSWET, nog steeds 'geen conclusies,kan trekken, dan doe je je forumnaam eer aan.

Voor wat betreft Claus, ik druk mijn mening niet door, maar heb simpelweg gezegd dat hij een buitenbeentje was binnen het koninklijk huis. Hij vertoonde warmte en compassie, vergelijkbaar met Diana in Engeland. Diana hebben ze vermoord en Claus hebben ze Parkinson bezorgd. Ook zei ik dat iedereen onschuldig is tot het tegendeel bewezen is, dit geldt zelfs voor de grootste schurk. Hoezo is dit mijn mening doordrukken? Gaat het wel goed met je, naief?

Mike

....want een forum moet geen one-man show zijn. Dat is het hier ook niet, maar af en toe wel en persoonlijk zou ik graag meer forumleden willen die hier discussiëren. Maar blijkbaar zijn de meeste mensen niet tegen jouw sterke mening opgewassen en kiezen ze weer het hazepad en dus een groepje diehards na. Just mijn two cents.

Dit.

Wat probeer jullie nu werkelijk te vertellen? Als je het niet bevalt kun je altijd een ander platform zoeken. Niemand dwingt jullie om hier te blijven.

Mike

Dat is iets wat ik ook al langer constateer, helaas zeg ik er direct bij.

Er zijn steeds dezelfde mensen die reageren en te weinig nieuw bloed zeg maar en dat is de doodsteek van n forum mi.

Verder niets aan toe te voegen wat de anderen hierboven aangeven.

Ik heb mn conclusies getrokken op het dollar en nesara topic.

Naïef, je kunt je ook afvragen waarom een arts als Steur de behandelend arts van Claus was. Wat zat daarachter?? Waarom een arts die knoeide met diagnoses en medicijnen? Zou het niet kunnen zijn dat het voor sommigen wel heel goed uit kwam hem de mond te snoeren door middel van zogenaamde diagnoses als Claus wel goede bedoelingen had? Het is namelijk een zeer vreemd verhaal.

https://www.drost.nl/dossier/jansen-steur/omstreden-neuroloog-jansen-steur-was-arts-prins-claus/

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Ernst_Jansen_Steur

Je kunt je heel veel afvragen idd, maar kennelijk is het 'women united against Mike'-week. Joke, naief, sio. Wie volgt? Let the shit testing begin!

Mike

Dat is iets wat ik ook al langer constateer, helaas zeg ik er direct bij.

Er zijn steeds dezelfde mensen die reageren en te weinig nieuw bloed zeg maar en dat is de doodsteek van n forum mi.

Verder niets aan toe te voegen wat de anderen hierboven aangeven.

Ik heb mn conclusies getrokken op het dollar en nesara topic.

Joke, niet iedereen heeft tijd, gelegenheid om dingen uit te zoeken of te discussiëren. Vanuit mijn visie, Ik heb me er ook in willen verdiepen wat je plaatst. En het zal zeker waardevol zijn. Maar eerlijk gezegd, er word zoveel geplaatst van dingen die ik niet weet en uit wil zoeken dat het vaak dagelijks hele dag taken worden en andere dingen eronder gaan lijden. Misschien moet je het omdraaien en meer dingen delen die hier geplaatst worden op andere kanalen om nieuwe bloed binnen te halen. Verder niks ten nadele van jou informatie.

Mike, je komt wel over als iemand met een sterke mening waar je sterk aan adheert en niet schroomt om die mede te delen (groot gelijk op je eigen forum). Je hebt niet graag ongelijk en je ziet jouw wereldbeeld als waarheid. En jouw wereldbeeld kan zomaar de werkelijkheid zijn, want je doet meer dan menig ander je onderzoek. Toch, zoals je een nog zwaardere lockdown verwachtte, blijken je inzichten niet altijd uit te komen (wat nog kan komen overigens maar niet bij de afgelopen persco) en daar zit denk een punt: je verkondigt (of verkondigde - in het oude Mike tijdperk) regelmatig dat jouw onderbuik gevoel/inzicht Altijd klopt.

Dit is verder geen shit testing; ik zit in datzelfde schuitje, en van wie niet die zelf een wereldbeeld probeert te vormen? Tsja wat is waar...en wie voelt zich wel prettig bij het toegeven van zijn of haar ongelijk? Moeilijke tijden. Tijden van spiegels en persoonlijke groei. Je groeit dankzij forummers en forummers groeien dankzij jou, waarvoor dank. Toch kan je, of het je bedoeling is of niet, overkomen op iemand zoals hierboven staat geschreven, op mij in ieder geval wel. En of dat jouw ego is of de mijne, en waarschijnlijk allebei, zolang we er actief aan werken en dat doe jij overduidelijk op een manier die ik niet durf, maken we er samen een betere wereld van ingeacht wiens wereldbeeld juist is.

Ssrdam, die complete lockdown is echt niet onwaarschijnlijk. Hij komt wat later vermoedelijk. Waarom was het afgelopen week geen persconferentie maar pers moment na alle keren dat het steeds een persconferentie was? Ook zo vreemd. Waarschijnlijk moet de media eerst nog wat extra de nadruk leggen op besmettingen om het voor de schaapjes geloofwaardig over te laten komen. Hun denken niet in tijd maar wel aan hun eigen PRIORITEIT.

En over die arts van Claus. Dat was gewoon echt een nsber. Nazi! Het lijkt echt op dat die ingehuurd is. Want waarom is ie later door het hooggerechtshof vrij gesproken? In scène gezet?

@ssrdam, mijn intuitie klopt wel maar mijn tijdlijn niet altijd. Zo voorspelde ik dat de huizenmarktcrash zou plaatsvinden in 2007 maar het werd 2008, ik ben vaak te vroeg.

Shit-testing doe jij niet, want jij bent een man en dit is een typische vrouwelijke eigenschap naar mannen toe. Verder vind ik jouw verhaal van wederzijdse spiegels en ego's wel hout snijden.

Mike

Mensen (en vooral de vrouwen), we naderen een volle maan op 31 oktober:
Dit is de tweede volle maan in oktober. Deze ‘blauwe’ Jachtmaan draagt het thema ‘overleven en transformatie’. De natuur trekt zich in zichzelf terug, de dagen worden steeds korter, bladeren vallen en zullen verteren. Wat de komende maanden overleeft, zal in de lente weer opkomen en uitkomen. In de kiem leeft alles immers voort. Door je te richten op je innerlijke licht kun je (ook als de wereld donker en vijandig voelt) voelen, dat je meer bent dan je fysieke vorm, dat je ziel of Spirit vrij is, onsterfelijk, maar dat je in de aardse wereld wel degelijk iets te doen en te brengen hebt. Sta stil bij je eigen onderwereld, je onderbewuste. Wat wil jij najagen de komende tijd? Wat wil je in jezelf laten overleven of groeien? Welke blokkade, angst of negatieve gedachte ervaar je en hoe zou je die kunnen transformeren? Welke diepgaande verandering heb jij nodig om verder te kunnen, om (later) jouw gewenste nieuwe start te maken, om van overleven naar leven te gaan? Door je innerlijke licht te laten groeien, sterker te laten stralen en toch jouw eigen weg te blijven volgen, blijf je dichter bij jezelf en ben je tevens een voorbeeld voor anderen.
https://petrastam.com/volle-maan-31-oktober-2020/

Zoals inmiddels bekend maak ik de laatste 90 dagen een innerlijk proces van bewustwording door, waarbij ik nu al dankbaar ben voor mijn eerdere afhankelijkheid van alcohol als lanceerplatform voor deze innerlijke reis.

Zoals bovenstaande tekst al aangeeft is deze blauwe jachtmaan een bijzondere die over 'transformatie en overleven' gaat. Jullie dames zijn erg gevoelig voor deze maanenergie. Willen jullie transformeren en overleven, dan zullen jullie moeten leren om bij jezelf naar binnen te gaan en niet jullie eigen gebreken te projecteren op mannen. Dat is nl. wat ik nu zie gebeuren. Persoonlijke verantwoordelijkheid is de achilleshiel van alle vrouwen, maar het is de enige manier om echt te evolueren en te groeien.

Dit gaat niet over mij, maar over jullie zelf. Ik ben alleen maar de spiegel waar jullie niet in durven kijken. Ik ben juist alsmaar MILDER aan het worden, maar jullie kiezen ervoor om de aanval in te zetten omdat ik me nu kwetsbaar toon omdat je niet naar jezelf wil kijken. De wereld wordt nu heel binair: either you get it or you don't. Aan ieder van jullie de keus, er is niet veel tijd meer voordat de harde landing gaat komen...

Mike

https://sjamaan.nl/antivirus-voor-covid-19/?fbclid=IwAR3chO8eQPlhbxzISBroIghEQwXPPol4ezAcDgOsqif1Kq1LI1vAf2a3NKw

Dat het anders moet en zal gaan is wel duidelijk ..en als we naar het huidige wereldbeeld kijken of eigenlijk wat we voorgeschoteld krijgen dan is het aan ons om daar van onderuit verandering in te brengen.

De herfst is bij uitstek het jaargetijde  om bij je jezelf naar binnen te keren, tijd van reflectie. idd Mike,  eerst jezelf "opschonen". jezelf accepteren en liefhebben daarna mag  je het gaan uitdragen  door gewoon vriendelijk en behulpzaam te zijn en  een nieuwe SAMENleving te  creëren.

Nog een gedachte die bij me opkwam:

Eerder deze week zat ik te luisteren naar een 'oldtimer' die het woord nam tijdens de 24hr AA zoom-meeting waar ik zo goed als dagelijks 1 of meerdere keren per dag naar luister (het is een soort AA-radio voor mij). Deze oldtimers zijn vaak 20-30 jaar of langer al droog en hebben het programma reeds lang geleden succesvol doorlopen, soms meerdere keren. Ze hebben een innerlijke rust en wijsheid om jaloers op te zijn!

Deze oldtimer had het over het hoge succespercentage van AA in het verleden: 50% gelijk de eerste keer, 25% de tweede keer na een terugval, samen 75%. Hij stelde vast dat dit succespercentage helaas slechts 5% is vandaag de dag. Als verklaring constateerde hij dat dit te wijten is aan een verwatering van de oorspronkelijke boodschap van Bill W. en Dr. Bob, zoals beschreven in hun Big Book. In plaats daarvan gaat het nu heel erg om 'gevoelens' i.p.v. de door Bill en Bob beschreven diepere spirituele principes.

Wie het Big Book leest zoals het oorspronkelijk verscheen in 1939 (hetzelfde jaar als Nutrition and Physical Degeneration van Weston Price, wat een wijze mannen had je vroeger toch!) kan zien dat ze over de alcoholist uitsluitend spreken in mannelijke vorm. Er waren destijds weinig of geen vrouwelijke alcoholisten, de druk om te presteren in de buitenwereld lag uitsluitend op de schouders van mannen.

Sindsdien is de verhouding van alcoholisme onder vrouwen en mannen zo goed als gelijk getrokken: iets onder de 50% voor vrouwen, iets boven de 50% voor mannen. En zoals altijd wanneer vrouwen in aantal toetreden verwateren de diepgaande principes van elke beweging en wordt het meer een theekransje om over 'gevoelens' te praten dan het uitdiepen van de spirituele leegte die tot het alcoholisme heeft geleid. Bovendien zijn mannen in het algemeen beter in staat om diep bij zichzelf naar binnen te kijken dan vrouwen, die als kniereflexreactie bij voorkeur nooit de fout/schuld bij zichzelf leggen en deze projecteren op de buitenwereld (het liefst op mannen). Gevolg: 95% vertoont 1 of meerdere terugvallen en een onbekend percentage keert nooit meer terug naar AA.

Wat deze oldtimer met zoveel woorden zegt is dat een ooit uitermate succesvol spiritueel herontdekkingsprogramma als AA nu evenveel slagingskans heeft als ieder ander programma dat zich uitsluitend richt op het stoppen met gebruiken zonder naar de dieperliggende spirituele oorzaak te kijken. Wat zegt dit over de hedendaagse maatschappij? Twee dingen: deze is GEDESPIRITUALISEERD en GEFEMINISEERD en helaas is het een het gevolg van het ander. Vandaar dat ik heb besloten om dit programma om te bouwen en de omliggende oorzaak van dit lage slagingspercentage aan te gaan pakken, nl. de samenleving zelf. De reactie van sommige vrouwen hier op dit forum spreekt boekdelen: nul bereidheid om naar zichzelf te kijken, maar wel klaar staan om met het vingertje naar mij te wijzen als ik mij open en kwetsbaar opstel.

Wij mannen moeten de samenleving fixen, dan volgen de vrouwen vanzelf. Hopeloze amorele volgers die ze zijn zullen ze zich aanpassen aan een conservatieve samenleving met christelijke normen en waarden, we kunnen niet verlangen dat vrouwen dit zelfinzicht gaan vertonen. Ook niet de zogenaamde 'rechtse' vrouwen, want die bestaan niet, geboren collectivisten en dus MARXISTEN die ze zijn.

Mike

Voor wat betreft Claus, ik druk mijn mening niet door, maar heb simpelweg gezegd dat hij een buitenbeentje was binnen het koninklijk huis. Hij vertoonde warmte en compassie, vergelijkbaar met Diana in Engeland. Diana hebben ze vermoord en Claus hebben ze Parkinson bezorgd.

Als kind zijnde (ik was 11 toen Claus overleed) keek ik op de een of andere manier naar hem op. Ik vond het een fijne man en was destijds verdrietig toen hij overleed, ik weet niet wat het is, maar ik had iets met hem. Jaren later lees ik van alles over het Koningshuis wat er voor zorgde dat mijn koningsgezinde mening voorgoed verdween. En als je dan ook nog leest dat Claus een gevaarlijke pedo zou zijn, dan neem je dat ook meteen maar aan... Maar als ik echt terug denk naar die tijd, moet ik ook toegeven dat het een heel warme man was met veel humor.

De tijd zal het leren hoe Willem-Alexander echt in elkaar zit, en als hij een goed mens is, dan moet hij het haast wel van één van zijn ouders of mss zijn oma hebben meegekregen.

Kevin

Een opmerking van een ander forumlid raakte mij, omdat verwoord werd wat ik zo nu en dan voel of denk. Dat geeft dan een gevoel van herkenning. Daar zet ik dan een kort accent van mij onder. ‘Dit.’

De reactie van Ssrdam vond ik fijn om te lezen, waarvoor mijn waardering.

Hier heb ik genoeg aan.

wat bewijst het dat claus warm overkwam? 0,0 Kijk eens naar al die mensen waarvan je inmiddels weet dat ze niet zuiver zijn en vraag je af wat je jaren geleden over hun dacht en bij hun voelde. En als het stiekem wel een klootzak was, dat wil toch niet zeggen dat ze dan zo blij zijn dat ze niet van hem af wilden.

wel een beetje jammer Mike dat je bij kritiek weer met je vrouwenshit aan komt. Het is een beetje een oude grammafoonplaat. Bij exact dezelfde kritiek gedaan door een man had je anders gereageerd.
Als jij positieve onderbuikgevoelens hebt, dan zijn het al bijna feiten, heb ik dat over de SGP dan ben ik niet helemaal lekker. Ik zie dat je programma werkt, want een paar jaar terug was je helemaal los gegaan. Zie het liever positief dat ik tegengas durf te geven ipv de grote Mike (zo behandelen sommige mensen je ) op een voetstuk zet, zoals sommigen doen.
Door jouw ego is dit forum groot geworden en door jouw ego is dit forum nooit big booming geworden. Daar wees ik je op. Kijk, als jij de jehova/ halalujakerk nieuw gelovige uitgaat hangen, dan kan de bal kaatsen op je verleden. Misschien niet netjes van mij, maar je zendingsdrang is wat overactief. Zoals jij je in elk nieuw project stort en nu weer in deze. Het doet me aan Arie Boomsma denken. Daar ben ik niet van.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan