Nederlandse politiek

Medusa ik had vanmorgen deze YT (als podcast) geluisterd. Ik vond het leerzaam over psychopaten en wil deel 1 ook nog gaan luisteren als ik die kan vinden. Ik weet niet of Jan Storms het grappig bedoelde maar hij verteld de immuniteit van mensen voor psychopathisch beleid is heel laag en de mensen die daardoor aangetast worden zijn heel makkelijk te herkennen want vaak dragen ze een mondkapje.

IK zet de YT er nog even neer.

&feature=youtu.be

Mag ik vragen? Over wie gaat het hier nu? De discussie ging over Claus. Niet over Mike, niet over Sio, niet over Joke en sommige anderen. Jullie kunnen ook de linken bekijken en verbanden leggen met waar onze elite toe in staat is. Kan het onderwerp weer on topic terug naar Claus? Dat zou erg fijn zijn!

Ik ben nu dat kleine pareltje van een boekje aan het lezen van de AA met de titel: Het beste van Bill.

Dat zou voor iedereen wel eens een pareltje kunnen zijn. Ik zie het als een voorzetje voor een eventuele sponsoring door Mike. Of ik zover kom en mezelf durf te overwinnen en bloot te geven, dat zal ik nog moeten gaan bezien. Dus wat dat betreft heb ik alleen maar hoogachting voor Mike. Hij durft, ik (nog) en misschien (nooit) niet.

Het boekje gaat over een spirituele zoektocht.

Het eerst artikel heet geloof.

Het gaat over God, zoals wij persoonlijk Hem opvatten. Een hogere macht. Een macht groter dan wijzelf.

Hier wordt dus niets specifieks genoemd, iedereen kan daar zijn eigen invulling aangeven. Daarmee wordt niemand voor het hoofd gestoten en zal niemand weglopen.

Alles wat hier op het forum gezegd wordt, vat ik zo op. Niet persoonlijk krenkend, maar ondersteunend voor een innerlijke zoektocht.

Ik heb Mike al verschillende keren persoonlijk mogen ontmoeten en wat ik zie is een eerlijke goedbedoelende oprechte man. Zijn woorden zijn moedig, eerlijk, onbaatzuchtig en hij neemt er zijn verantwoordelijkheid voor. Ik heb al heel veel kunnen leren van de wijsheid op het forum.

Het enige wat ontbreekt is zachtaardigheid. Dat zou waarschijnlijk bij velen in betere aarde vallen :-)

Dorothé

Misschien ga ik dat boekje ook wel lezen. Ben het wel eens met je post.
Anderzijds, ieder vogeltje zingt zoals ie gebekt is. Men kan niet alles aan zichzelf veranderen om dan vervolgens een schim van jezelf te worden.

Maar goed, ging over Claus. Of algemener, koningshuis. ik ben het draadje kwijt. Sorry.

Niet alleen alle clausen hebben het moeilijk. Elk individu heeft het moeilijk in deze tijd.

Als laatste, zij willen meer discussies. Waarover dan? Ga eens terug naar het onderwerp.

En Kevin heeft gelijk. Zo had ik dat ook ervaren. Evenals bij Diana destijds.

wel een beetje jammer Mike dat je bij kritiek weer met je vrouwenshit aan komt. Het is een beetje een oude grammafoonplaat. Bij exact dezelfde kritiek gedaan door een man had je anders gereageerd.
Valt het niet op dat deze kritiek helemaal niet door mannen wordt geuit? Jullie zien werkelijk je eigen gedragspatroon (over grammofoonplaten gesproken) niet, he? Vrouwen zijn geobsedeerd door macht. Nu ik me 'zwakker' toon ruiken sommigen van jullie bloed en meteen sluiten jullie de rijen. Dat is die vrouwelijke 'hive mind' die over lijken gaat, het zegt iig niets over mij.
Als jij positieve onderbuikgevoelens hebt, dan zijn het al bijna feiten, heb ik dat over de SGP dan ben ik niet helemaal lekker.
Dat komt omdat ik heel vaak gelijk krijg en jij niet. Hoe jij na het VERRAAD van de SGP nog met goed fatsoen deze partij kan verdedigen is mij een raadsel. Maar vrouwen kunnen nu eenmaal geen fouten toegeven.
Door jouw ego is dit forum groot geworden en door jouw ego is dit forum nooit big booming geworden. Daar wees ik je op.
Nee, niet door mijn ego maar juist door mijn authentieke stuk, de waarheidsvinder in mij. Met of zonder alcohol, de gedachte achter dit platform blijft ongewijzigd: alleen hier krijg je 'het echte geluid', zoals Jensen zegt. Dit is nooit opgezet om een populariteitswedstrijd te winnen of om zoveel mogelijk 'likes' te verzamelen, zoals op Fuckbook. Ik ga niet voor de getallen, wel voor de waarheid.
Kijk, als jij de jehova/ halalujakerk nieuw gelovige uitgaat hangen, dan kan de bal kaatsen op je verleden. Misschien niet netjes van mij, maar je zendingsdrang is wat overactief. Zoals jij je in elk nieuw project stort en nu weer in deze. Het doet me aan Arie Boomsma denken. Daar ben ik niet van.
Volgens mij heb ik gewoon een snaar geraakt en speelt je ego op. Er was geen enkele reden om de aanval in te gaan, anders dan sluwe vrouwenstreken. Je hoeft mijn verhalen niet te lezen, ik zet geen pistool tegen je kop. Je hoeft niet eens mijn forum te bezoeken of te volgen, laat staan te reageren. Het feit dat je dit wel doet zegt mij dat je op de een of andere manier getriggerd bent. Enne...die deugkneus van een Arie Boomsma is wel de LAATSTE met wie je mij zou moeten vergelijken!

Mike

Dank voor de complimenten, Dorothe. En aan die zachtaardigheid wordt nog gewerkt. Tof dat je nu al veel hebt aan de wijsheid van Bill!

Mike

Ja, en dat toch weer door jou omdat je met die AA begonnen bent. Ik ben toen verder gaan zoeken. Je weet dat ik altijd een houvast wil hebben, zoek altijd naar boeken. En dit is een miniboekje, maar wel geweldig. Heb het nog niet uit, ben vandaag pas begonnen.

Dorothé

Laffe reactie, had ook niet anders verwacht.

Mike

Niet laf, wel terughoudend. Ssrdam’s reactie is correct, en je stemt er grotendeels mee in. Ik ook. Ik heb iets aan wat hij schrijft.

Het enige wat ontbreekt is zachtaardigheid. Dat zou waarschijnlijk bij velen in betere aarde vallen

Dit is ook weer een diamantje. Ik hou van het woord wat er op lijkt: zachtmoedigheid. Zacht van gemoed. Waar een enorme kracht van uit gaat.

Als het ego wordt afgebroken, wat heel zeer kan doen, ontstaat er een zacht gemoed. Kijk maar naar het leven van Mozes. Hij deed er 40 jaar over. Daarna was hij gereed voor zijn taak.

...en sorry Binc dat het off topic is. Er is geen topic wat specifiek hierover gaat, wat ik wel zou willen. Noem het voor mijn part Het Ego, maar dan kan er een gedachtenwisseling zijn over deze dingen, die Mike juist ook zo belangrijk noemt in het licht van de komende omwenteling. En degenen die er niets mee hebben kunnen het dan omzeilen.

Misschien past dit beter in het spirituele topic. Ik zie echter niet wat ego te maken heeft met dit alles. Dit hele forum is al jaren gebaseerd op onderwerpen en berichten om mensen wakker te krijgen en een ander licht te laten zien dan dat wat ons jaren voorgeschoteld is. Het lijkt me niet de bedoeling om mensen nu aan te vallen op gebreken die er niet zijn. Ik zie ze in elk geval niet. Want als het ego zo een dusdanige rol zou zijn en hoofdzaak waarom dan zoveel inzet, bloed zweet en tranen van de persoon die beschuldigd word van een te groot ego? Ik weet niet wat jullie zien maar misschien wil je het in dit topic uitleggen.

https://www.fatsforum.nl/forums/topic/spiritueel-nihilisme/

we missen het topic: off/anders topic geouwehoer/ waar hoort dit nu weer thuis/ wvttk (wat verder ter tafel komt)/ wat ik nog zeggen wou
afijn weer ontopic, via fb met a of u, kreeg ik dit
Het is mij onbekend, maar het zou de oorverdovende stilte rondom de spoedwet kunnen verklaren.
Als dit waar is, dan is het tijd voor actie:

Lieve mensen wat beteft de spoedwetgeving
Hij is geaccepteerd door de 1ste 2de kamer
Maaaaaaar de reden dat we er nog niks over gehoord hebben is omdat wij 6 weken de tijd hebben om bezwaar in te dienen
Natuurlijk zeggen ze dat niet.
Maar we moeten dus bezwaar maken zo massaal mogelijk!! Hieronder deel ik de link met wat je kan doen.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bezwaar-en-beroep/vraag-en-antwoord/bezwaar-tegen-beslissing-overheid

offtopic: ik zal mijn fout over de sgp toegeven als het stof van de strijd is gaan liggen en blijkt dat ze gekapituleerd hebben voor het kwaad. Van der Staaij kan ik niet inschatten, heeft hij ooit iets geknepen in het donker? Waarom ziet hij er zo vaak ongemakkelijk uit? Mensen maken fouten, maar ik ken genoeg streng gelovigen die hun ziel niet verkopen omdat ze weten dat God alles ziet en ze vanuit hun diepste overtuiging het pad van God willen volgen. Ja, ja er zijn zat sekteleiders die het tegendeel bewijzen. Maar denk aan de Amish, zullen die ooit hun ziel verkopen? Nee. Zijn ze vrij van fouten? Nee. Wordt vervolgt, conclusies vind ik nu voorbarig, hun ommezwaai is niet te snappen, info ontbreekt.
Ik ben zeker voor rede vatbaar. Omzigt wou ik eerst vierendelen en nu geef ik hem het voordeel van de twijfel omdat hij wellicht een sleeper is.

we missen het topic: off/anders topic geouwehoer/ waar hoort dit nu weer thuis/ wvttk (wat verder ter tafel komt)/ wat ik nog zeggen wou
afijn weer ontopic, via fb met a of u, kreeg ik dit
Het is mij onbekend, maar het zou de oorverdovende stilte rondom de spoedwet kunnen verklaren.
Als dit waar is, dan is het tijd voor actie:

Lieve mensen wat beteft de spoedwetgeving
Hij is geaccepteerd door de 1ste 2de kamer
Maaaaaaar de reden dat we er nog niks over gehoord hebben is omdat wij 6 weken de tijd hebben om bezwaar in te dienen
Natuurlijk zeggen ze dat niet.
Maar we moeten dus bezwaar maken zo massaal mogelijk!! Hieronder deel ik de link met wat je kan doen.

Dat zou fantastisch zijn naïef. Maar op basis van welke grond kunnen wij dat dan doen? In het document zie ik geen van de punten die van toepassing zijn om bezwaar te kunnen maken over waar we nu mee te maken hebben.

Naief, je kunt niet recht praten wat krom is. Omzigt is mogelijk een sleeper, maar de SGP zijn ruggegraatloze weekdieren, zoals helaas zoveel christenen. Als hen zelfs maar gedreigd zou worden met wat ze Jezus hebben aangedaan hadden ze al gecapituleerd, net zoals die laffe apostelen.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan