Nederlandse politiek

De BOZ is hier eerder ter sprake gekomen. Het is idd wel zo dat alles erg traag gaat. Wel starten ze steeds nieuwe procedures. Het is al weer lang geleden dat ze de Corona zaak gestart zijn. Maar de voortgang en het op de hoogte houden van mensen is echt wel een probleem. Toch denk ik wel dat ze goede intenties hebben en het serieus goed voor hebben om hulp te bieden. Het zou zomaar kunnen dat ze teveel hooi op hun vork hebben.

Als ik die link wil openen van Graus werkt dat niet. Krijg Corona geklets in beeld.

De aanval naar mannen is geopend geloof ik. Geen toeval zo vlak voor de verkiezingen. Deze gaat wel heel ver!

Tb2eh19rlnpawd38zycnyph48tvzo97i1.jpg

Volgens mij komt dit omdat Willem Engel nu in de politiek zit. Het lijkt erop dat VSN deze crisis gaat overleven, Bas Filippini het veld ruimt, en Viruswaarheid in de persoon van Anna Zeven, Mordechai Krispijn en Willem Engel de kern gaan vormen van deze partij. Voeg hier vervolgens de stijgende lijn van FvD aan toe, die ook elke aanval van de pers overleven. Dat is serieus politiek tegengas voor Rutte zo kort voor de verkiezingen!

Mike

Deze zou ook in corona draadje kunnen staan,
17 maart wordt een belangrijke dag.

bericht van Jean Paul Hekkelman:
Lieve wakkere mensen,
Allereerst mijn oprechte dank voor jullie lieve berichten betreffende mijn bericht over onze overleden zoon Etienne.
Ik ben dan wel gescheiden maar het is nog steeds onze zoon. Ik heb gelukkig een goede band met mijn ex.
Ik heb Wybren van Haga een mail gestuurd en hij heeft mij vandaag gebeld. Kijk, dat is een volksvertegenwoordiger. Echt diep respect.
Het was een bijzonder openhartig gesprek.
Het werd mij wel duidelijk dat hij met lotgenoten(Krol,Denk, en een persoon van CU) in de Tweede Kamer wel tegen de bierkaai vecht.
Wybren draagt de portefeuille corona alleen. En ik vind dat hij dat uitzonderlijk goed doet.
Want het erge daaraan is, dat onze Tweede Kamer dus gevuld is met schapen. Het is misschien niet zo mooi om deze mensen te classificeren als zodanig, maar als politici het grote plaatje niet zien, sorry, maar dan ben je voor mij een schaap.
Dus.... mijn oproep is aan jullie, deel zijn video's zoveel mogelijk, want die beste man verdient onze steun.
En daar wil ik bij opmerken dat ik niet meer stemde.
Ik was het geloof in de politiek echt HE-LE-MAAL kwijt.
Maar toen ik een tijd geleden een video van hem zag, kwam eerst de scepsis. Zeker zo'n uitgerangeerde politicus.....Maar ik hield ff één wenkbrauw omhoog.
En naarmate ik hem vaker zag, werd ik zowaar enthousiast. En dacht; zou er dan toch nog een wakkere in de Kamer zitten? Wat een verademing.
Ik heb nog een andere boodschap.
Ik mocht ontzettend veel messenger berichten ontvangen. En in eentje stond een bericht over coronavlinders. Dat is een site waar je mensen kan opgeven als slachtoffer van de corona maatregelen.
Dat kan een zelfdoding zijn maar ook iemand die overlijd omdat operaties zijn uitgesteld.
En aangezien mijn ex en ik van mening zijn dat hij zeker mede slachtoffer is geworden van de maatregelen, heb ik Etienne in het coronavlinder register bij laten schrijven.
Dus mocht je helaas nog meer zelfdodingen of slachtoffers kennen, geef haar of hem op.
Misschien wil niet iedereen dit, ik geef het alleen aan als optie. Kijk maar op www.coronavlinders.nl
Dit bericht mag gedeeld worden en ik sta altijd open voor vriendschappen, want ik denk dat we die heel hard nodig (gaan) hebben.
Mijn motto: verenig uw allen, want de verdeeldheid is groot. Links en rechts zijn twee kanten, van dezelfde medaille.
Ik blijf gaan voor een betere wereld voor ons allen.
Mocht je vragen of opmerkingen hebben, roept u maar.
Warme groet Jean Paul Hekkelman.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan