Nederlandse politiek

Als nota bene de Raad van State (de werkelijke macht in het land) dit ondemocratische broddelwerk, waarmee de rechtsstaat geschonden wordt, afkeurt is opvallend.

Nou, dat is wel positief dat denk ik. Wie weet krijgt Viruswaarheid morgen alsnog gelijk in de uitspraak.

Zijn er hier mensen die de peilingen van Maurice de Hond geloven voor wat betreft de verkiezingen in maart? VVD 32 zetels. Dat kan gewoon niet. Ik geloof het niet. Heb er wel een theorie over maar misschien beter om niet te beschrijven.

Waarom houd je je in? Ik ben wel benieuwd naar jouw theorie, want ik geloof ook geen snars van die peilingen.

Mike

Ik kom hier later nog op terug. Moet nu eerst mijn nicht naar het ziekenhuis brengen. Die is gebeld dat er een donor nier voor haar beschikbaar is. Word vervolgd.

Waarom houd je je in? Ik ben wel benieuwd naar jouw theorie, want ik geloof ook geen snars van die peilingen.

Ik hou me in omdat het zomaar mogelijk is dat de vijand mee leest. Ik weet niet of mijn theorie iets uit maakt als ze mee lezen maar je weet nooit of ze erop kunnen anticiperen.

Maar goed, je kan mijn bericht altijd nog verwijderen als je denkt dat het niet handig is om het te plaatsen.

Goed om te horen dat ook jij het niet gelooft. Mijn theorie is dat ik denk dat al die zetels die in de peilingen voor VVD staan in werkelijkheid voor FvD zijn. Maurice staat aan onze kant en ik denk dat hij de boel in de maling neemt. Hij was ook degene die samen met Geen stijl tot in de vroege ochtend de stemmen heeft doorgeteld in 2018 tijdens de verkiezing. Daar waar de NOS beweerde op basis van hun peilingen dat FvD geen winnaar was.

Bovendien, ik vraag mezelf af of de berichten die GS schrijft en hoe ze reageren op Thierry Baudet ook wel eens onderdeel kunnen zijn van een strategie om het kabinet te laten geloven dat ze al gewonnen hebben. Inmiddels zijn ze wel in paniek anders worden er ook niet zoveel capriolen uitgehaald en de media die nu ook hen tegen spreekt. Wil de media ons misleiden met al die berichten tegen het huidige kabinet? Ik ben er niet helemaal over uit.

Evenals de hele rechtszaak van Viruswaarheid niet. Ik weet niet of we zo blij moeten zijn met die eerste overwinning. Ik vrees dat er vandaag alsnog uit komt dat de avondklok blijft en er rellen komen van boze mensen. Mogelijk niet georganiseerd door links. Immers, gele hesjes schreef ook al de straat op te gaan eerder deze week na het hoger beroep.

Sterker nog, het zou zomaar mogelijk zijn dat ze dit zelf ook weten. Anders ga je niet zeggen dat stemmen zonder handtekening rechtsgeldig zijn. Ze weten het!

Interessante theorie over de peilingen, Binc! Zou het kunnen dat FvD bewust laag wordt gehouden in de peilingen, zodat ze wat in de luwte blijven, de gemoederen rustiger blijven?

Ik kwam toevallig onderstaande tweet tegen en heb voor de grap eens de reacties gelezen. Massaal keren mensen zich van de VVD af.

Wida, dat is idd mijn theorie. Maar ik heb wellicht al teveel gezegd hierover. Er spoken heel veel theorieën door mijn hoofd momenteel. Zoals die splitsing van FVD leden. Dat laat me al langer niet los. Mijn vermoeden hierover heb ik eerder kenbaar gemaakt en viel niet in goede aarde. Toch denk ik dat er ergens iemand een wiskundige berekening heeft gedaan op basis van politieke uitkomsten. Ik weet dat het bestaat maar vraag me niet hoe. Rekenen is nooit mijn interesse geweest in tegenstelling tot taal. Dus daar kom ik nooit achter. Ik zou er 1 iemand voor aan kunnen wijzen die daar slim genoeg voir is. Maar bewust laag en de andere kant hoog heb ik het vermoeden van wel ja.

Ook het gedonder binnen Vsn. Het lijkt hetzelfde als destijds bij FVD. Alleen net iets anders. Kan het zijn dat hoe meer kleine partijen met dezelfde standpunten een resultaat behalen van het meest aantal zetels? Ik weet het niet.

“Ik kan me letterlijk niet voorstellen dat iemand dit filmpje ziet – met die onoprechte, ingestudeerde quotes, zo’n quasi ‘Build Back Better’ slogan, dat gekunstelde camerawerk, het kinderachtige, neerbuigende toontje – en denkt: ja dáár ga ik op stemmen,” zegt FVD-voorman Thierry Baudet.

https://www.ninefornews.nl/campagnefilmpje-rutte-valt-niet-in-goede-aarde/

Misschien niet de meest betrouwbare bron, maar de vrouw van Wilders werkt bij Pfizer! Zelf geen tijd om dit uit te zoeken maar geloof niet dat want to know dit zomaar schrijft.

https://www.wanttoknow.nl/politiek/geert-wilders-is-de-mol/?fbclid=IwAR3HQigBDi54hlBrGi1fvixPcyPTW-P5vg4M6ZANWPGZUy1Qi7P6UOOPsgk

Toch best wel een opmerkelijk artikel met betrekking tot wat hij eerder deze week gezegd heeft over vaccineren. Of zijn jeugd ook invloed heeft? Moeilijk te zeggen naar mijn idee.

Peilingen voor de landelijke politiek kun je zien via deze website. https://peiling2021.jouwweb.nl

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan