Nederlandse politiek

Er gaan weet ik zeker wel heel veel op FvD stemmen! Zeer opvallend is dat FvD dit keer ook steun krijgt van een groot deel vd allochtonen. Kijk maar eens onder zijn instagram posts en ik ken hier verder ook Marokkanen uit de buurt die vastbesloten FvD gaan stemmen. Dus kom maar op met die monsterzege voor FvD!

Maar FvD zijn wel racisten toch? Hmm vreemd wel dat blijkbaar allochtonen daar anders over denken. Laat dat maar bezinken.

Dat was mij ook opgevallen idd. Heb meerdere buitenlanders ook persoonlijk horen zeggen dat ze op FVD willen stemmen. Ik vind dat toch een mooi vooruitzicht! En gezien de peiling die Alpha eerder vandaag geplaatst heeft hoopgevend.

Iemand vroeg mij zonet hoe FvD de economie wil gaan herstellen.

Een goed idee lijkt mij dat wanneer alle onzin van het huidige kabinet van tafel is zoals de klimaat ellende er al extra geld beschikbaar is.
Daarnaast zou je kunnen denken dat de noodsteun die ondernemers hebben gehad niet terug betaald hoeft te worden. Ook niet als de ondernemers een hogere omzet draaien dan de norm. En natuurlijk per direct alles weer open en naar normaal.

Daarnaast lasten verlichting door verlaging van de belastingen.

Stel je voor dat FvD nog voor de verkiezingen kenbaar maakt dat de noodsteun niet terug betaald hoeft te worden. Mochten er nog ondernemers zijn die een beroep hebben moeten doen op de noodsteun en domweg geloven in Rutte krijgt FvD die groep wellicht ook nog als stemmers mee. Zeker nu ze zelf de dupe zijn geworden van de zogenaamde noodsteun. Elk nadeel heeft ze voordeel.

Lijken mij veel meer zuivere redenen dan dat Wilders afgelopen week liep te verkondigen.

Even nog over de eerdere theorie deze week over de peilingen. Wida vroeg zich ook af wat de reden ervan zou kunnen zijn. Na het zelf nog eens overdacht te hebben denk ik dat het zelfs noodzakelijk is dat de peilingen op deze manier gepresenteerd worden. We willen geen herhaling van een eerdere geschiedenis. Ik denk dat het met bescherming te maken heeft. Meer details durf ik er niet over kwijt.

Voor wie een stemadviesje van mij op prijs stelt geef ik een reactie op de verkiezingsretoriek van de partij tegen Volksbelangen door Vrijheidsberoving en Dictatuur. Voor wie het niet op prijs stelt gewoon doorscrollen graag.

https://www.linkedin.com/posts/bob-de-wit-752bab1_de-brief-van-mark-rutte-activity-6769034339855454208-1FKT

Duidelijk toch!
T1l4veekpqjnxzroxm4trfwigtt1e5g3q.jpg

Iedereen even stemmen!

https://klaarmetrutte.jouwweb.nl/?fbclid=IwAR2Gc7F1l-ty0FDg2LrOS2yO0Yt4qLxeuLcRw1XpGyETVGHatia1k7swcgs

Gisteravond had ik het met een vriendin van mij over de aankomende verkiezingen. We hadden het erover dat we allebei denken dat er voor de verkiezingen nog wel een wanhopige actie word gedaan door de huidige partijen. Wie weet zitten we ernaast, maar ik zou er niet raar van op kijken.

Dus midden in de crisis, terwijl de economie op apegapen ligt, tienduizenden bedrijven op omvallen staan, honderdduizenden mensen straks hun baan kwijt gaan raken, wil deze minister een cheque gaan uitschrijven van 100 miljard aan Brussel. “Je moet maar durven,” aldus Van Dijck.

https://www.ninefornews.nl/vlak-voor-de-verkiezingen-jast-het-kabinet-er-nog-even-een-cheque-van-100-miljard-euro-door/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan