Daar was ik al bang voor dat Jeroen dat zou gaan zeggen. Daar gaan we dus de oorlog niet mee winnen en is ook de reden waarom ik niet meer met hem samenwerk. Wat Jeroen voorstaat is een vorm van anarchisme op basis van zelfbestuur die hier en daar ook door enkele forumleden af en toe wordt geopperd (AnCap, anarchokapitalisme). Dit is een vrije staat met vrijhandel op basis van volledig zelfbestuur van burgers, dus GEEN overheid, geen enkele. Ook geen politie of leger, dat worden allemaal burgermilities. Klinkt allemaal mooi, maar in de huidige samenleving zoals deze nu is ingericht totaal niet realistisch, ik heb hier vaker mijn argumenten voor uiteengezet.
Jeroen moedigt burgers aan om zich tegen de huidige democratie en rechtsstaat te keren, alles moet op de schop. Hiermee geef je je stem weg en zeg je alle vertrouwen in de politiek en rechterlijke macht op. En werk je je alleen maar in de nesten, want het systeem vermorzelt je als je je zo dwars opstelt. Ondertussen lachen ze zich in Den Haag een breuk om al die sukkels die zich zo nodig 'soeverein' willen voelen en de kont tegen de krib gooien door hun stem verloren te laten gaan. Elections have consequences. Ga stemmen en draag indien nodig een mondkapje, dit is te belangrijk!
Mike
Jeroen moedigt burgers aan om zich tegen de huidige democratie en rechtsstaat te keren, alles moet op de schop. Hiermee geef je je stem weg en zeg je alle vertrouwen in de politiek en rechterlijke macht op. En werk je je alleen maar in de nesten, want het systeem vermorzelt je als je je zo dwars opstelt. Ondertussen lachen ze zich in Den Haag een breuk om al die sukkels die zich zo nodig 'soeverein' willen voelen en de kont tegen de krib gooien door hun stem verloren te laten gaan. Elections have consequences. Ga stemmen en draag indien nodig een mondkapje, dit is te belangrijk!
Mike