Nederlandse politiek

En net als in Amerika zal ook hier steeds duidelijker gaan worden wie [DeepState] acteurs zijn, en wie niet.

Het zou mij niet verbazen als na de verkiezingen op oneerlijke wijze juist Sigrid Kaag op de poltieke troon gehezen zal worden.
Namen zijn interessant in deze: "Sig"-"Rid" is oud Germaans voor "Zegen-tocht" of "Zegen Rit"...
Maar zou een onterechte zegentocht wellicht haar ondergang gaan worden?

Kan men pervers gemaakte symboliek weer terug veranderen?

Wij weten natuurlijk dat deze dame feitelijk een crypto Moslim is.

Net als ex CIA kopstuk John Brennan, spreekt Sigrid vloeiend Arabisch en is ze instrumentaal in de uitvoer van het Kalergi plan.

In het verleden heeft Sigrid zich vooral laten gelden in en om Syrië.. Waar hoorde dit vroeger bij? Babylon.. Is Sigrid zodoende een "hoer van Babylon"?

Symboliek...

Het blijft toch niet te bevatten dat Nederland op Rutte heeft gestemd, zijn ze dIt atllemaal vergeten?

Tu27mcxivtge86ny6q5ce6xhzmhgfc71h.jpg

Van David Sorenson

🇳🇱 BEWIJZEN VOOR STEMFRAUDE 🇳🇱

Vrijheid hangt 100% af van de stem van de bevolking. Als de stem van het volk onderdrukt wordt, is er geen vrijheid, maar tirannie. Daarom is het essentieel om ernst te maken met verkiezingsfraude door de overheid.

Velen kunnen zich niet voorstellen dat zoiets mogelijk is in Nederland. Dat bewijst hoe diepgaand we gehersenspoeld zijn door de media en overheid, om geen kritische vragen te stellen en volgzame schapen te zijn.

Met dank aan de vele onderzoekers, heb ik een indrukwekkende lijst gemaakt van aantoonbare stemfraude in Nederland. Het is duidelijk dat de democratie in Nederland vernietigd is door een corrupte overheid.

Ik leg duidelijk uit wat de agenda is achter deze misdaad en wat de toekomst kan betekenen, als we niet opstaan tegen deze criminaliteit door de regering.

Negeer dit aub niet, want de toekomst van ons allemaal en onze kinderen hangt af van onze keuze om onze vrijheid te beschermen of niet.

Laat je vrijheid niet roven.

https://www.stopworldcontrol.com/nl/stemfraude

David Sorensen
StopWorldControl.com

Heel veel info in bovenstaand artikel in de link ook over stemfraude. Dan kan het wel zo zijn dat vvd en d66 veel stemmen  zou hebben gekregen maar ik geloof er geen reet van.

Bekijk zeker ook de link en teken daarin ook de petitie voor nieuwe verkiezingen

D666 wil uw kinderen een staatsopvoeding geven:

https://geziningevaar.nl/d66-wil-graag-uw-kinderen-opvoeden/

Mike

Leuk toneelstukje van Ollongren 🤥. Maar met welke bedoeling? Afleidingsmanoeuvre? Omtzigt nog verder in diskrediet brengen? En nu heeft ze Corona.. 🙄

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan