Nederlandse politiek

Tvn6d0uxap7dyznfad7nteyxfbgeols7u.jpg

https://www.telegraaf.nl/nieuws/159259957/peiling-maurice-de-hond-pieter-omtzigt-zou-met-eigen-partij-op-23-zetels-uitkomen

Thierry Baudet heeft zich in het verleden vaker positief uitgelaten over over Pieter Omtzigt, maar  ook over Wobke Hoekstra..

In Maart 2019 kwam "De Hofkar" met dit filmpje:

Kijk naar 10:50. Hier zie je ook al wat "foreshadowing" met betrekking tot Hugo de Jonge.

Is Wobke wellicht dan een "sleeper".. en uiteindelijk een van de "Good Guys"?
De Nederlandse politiek is zo mogelijk een nog groter schimmenspel dan de Amerikaanse.. Niet zo gek gezien de historische rol die ons land als setting heeft gehad in de formatie van de NWO...

CDA waar Lubbers, Donner, Maij-Weggen, Balkenende en Hirsch Balin juist zoveel  systeemrot hebben geïntroduceerd. Mede dankzij deze partij is het Nederlandse onderwijs volledig omgevormd tot de staatspropaganda machine die het heden ten dage is (Dankzij Willem Deetman en Ria Lubbers).

Dat zou fantastisch zijn als Hoekstra een sleeper is, want hij is nu partijleider en heeft het stokje probleemloos toegeschoven gekregen van Hugo! Het zou ook verklaren waarom zijn zus haar geweten volgde als rechter en Viruswaarheid gelijk gaf met die avondklok, wat voor grote paniek zorgde bij de heersende macht...

Mike

Ja het is zeker stof tot denken.

Ook dit is weer een spinnenweb van connecties gebleken.

Uiteraard is het ook allemaal TOEVAL toch :-P!

Om even in te gaan op dat bericht van de negatieve test van Geert Wilders en het verband met onder arrest staan etc. Ik zie dat veel voorbij komen op bijv telegram maar is dit ooit een Q drop geweest ofzo? Ik vraag me af waar deze beweringen vandaan komen? Iemand die het hier weet?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan