Nederlandse politiek

Ik zit het net te lezen, das best spooky!!
Drukken ze er gewoon even door. NSBederland

(ik ga gauw mijn buren aangeven :) )
We kunnen bezwaar maken tegen een beslissing van de overheid;)

Het carnavalsfeest in Noord-Brabant heeft van oudsher in het teken van verzet gestaan. Hopelijk voor Noord-Brabant gaat carnaval onverminderd door dit jaar en laat men deze zich niet opnieuw afpakken.
Help het je hopen, mijn Brabantse carnavalminnende collega's waren afgelopen jaar veel te gehoorzaam aan het regime, ik zie (nog) weinig verandering bij ze.

In overleg met Wybren van Haga van BVNL heb ik deze actie opgezet. Om het gewenste effect te krijgen is het belangrijk dat zoveel mogelijk mensen dit gaan doen!! Zowel gevaccineerde als niet gevaccineerde! Dus niet voorbij scrollen, het kost je twee minuten van je tijd! De twee bestanden staan in de opmerking van dit bericht helemaal bovenaan toegevoegd!

Onze zorg is stuk. Heel stuk​

Kamerlid Fleur Agema (PVV) haalt keihard uit naar de De Jonge. “Ongekend! De minister van VWS roept op tot het afschalen van de reguliere zorg bij 319 coronapatiënten op de ic’s! Wat een faalhaas.”

De Treant-ziekenhuizen zijn al begonnen met afschalen. Onder andere in Hoogeveen en Stadskanaal sluiten operatiekamers. Agema: “Onze zorg is stuk. Heel stuk.”

- Hoorn: Zaterdag stond er op de Roode Steen ineens een beeld van 'Goede Mie' tegenover die van J.P. Coen. Beeld van 'Goede Mie' binnen een dag verwijderd. Gemeente Hoorn wil zich nog niet uitlaten over actie bij standbeeld J.P. Coen

(Maria Catharina Swanenburg werd op 9 september 1839 op de Oostdwarsgracht geboren. Zij werd bekend als 'Goeie Mie' of de 'Leidse Gifmengster' en zij staat in het Guinness Book of Records vermeld als de grootste gifmengster aller tijden. )

SCHANDE-MIE

schurken hebben hier een plek
als standbeeld of als straatnaambord
waar de schoft tot staatsheld wordt
voor wie deugt is zoiets gek

maar zet je ze naast Goeie Mie
dan duldt de schoft van nu dat nie

9-11-2-21

en wat houdt die angstvallig achter
Coen's faam was er als Banda's slachter

- Hugo de Jonge: Efteling overtreedt regels en moet QR code scannen.

oftewel "papier hier"

HUGO'S SPROOKJESBOS

hugo de jonge is een efteling
als crimineel wil hij veel mensen dood
vaak wordt ie schuimbekkend dan rood
en als een keffer keft 't ding

zijn sprookjesbos loopt hem uit de hand
nou kleine keffer toe... terug in je mand...

9-11-2021

helaas lees ik nog nergens de kop
tegen hugo's sprookjes kan echt niemand op

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug