Nederlandse politiek

Nou nou. Heb een beetje respect voor deze man. Hij staat voor de loodzware klus om het virus te verslaan.
Ik wil hem wel helpen....
Een modified D E point 50 Hollow point 550 Grain Nitro kijken hoe vaak hij terug kopt.
Deze doorgesnoven school meesteres met gay schoenen dient het veld re ruimen en te verhuizen naar een appartement met globaal 0,5 kuub 6 feet Under

Ik wil hem wel helpen....
Een modified D E point 50 Hollow point 550 Grain Nitro kijken hoe vaak hij terug kopt.
Deze doorgesnoven school meesteres met gay schoenen dient het veld re ruimen en te verhuizen naar een appartement met globaal 0,5 kuub 6 feet Under
Een .22 is voldoende, sterker nog, een goeie .17 zou het doen.

Het kan idg best van dichtbij :-)

Een .22 is voldoende, sterker nog, een goeie .17 zou het doen.

Het kan idg best van dichtbij :)
Ja ok dat is zo, maar dit is een nieuw stuk speelgoed moet toch getest worden, het leek me wel iets voor hem, een beetje kogel koppen, en dan op net zo'n afstand dat hij denkt kan nooit raak zijn😇😇 3 hectometer of zo

Ja ok dat is zo, maar dit is een nieuw stuk speelgoed moet toch getest worden, het leek me wel iets voor hem, een beetje kogel koppen, en dan op net zo'n afstand dat hij denkt kan nooit raak zijn😇😇 3 hectometer of zo
Met een .50 hp heeft tie geen appartement van 0.50 kuub meer nodig 😂 😂 😂 😂 😂

"Prime minister of the Underworld Mark Rutte..." 😂 Mss een typfout voor 'Neder'land? Maar ja tis ook geen Nederwereld...🤣
fgfghfdhfdh.jpg

Bijzonder hoe dat werkt in sommige breinen. Als Baudet een vergelijking maakt met Joden schiet men in een verdediging en een kramp. Maar blijkbaar geldt dat niet als ze dit zelf doen.
Zoals Dave al zegt: rules for us and rules for them.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan