Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Enge rotkop die rechtse
Dan moet hij eerst zichzelf verslaan.Nou nou. Heb een beetje respect voor deze man. Hij staat voor de loodzware klus om het virus te verslaan.
Ik wil hem wel helpen....Nou nou. Heb een beetje respect voor deze man. Hij staat voor de loodzware klus om het virus te verslaan.
Een .22 is voldoende, sterker nog, een goeie .17 zou het doen.Ik wil hem wel helpen....
Een modified D E point 50 Hollow point 550 Grain Nitro kijken hoe vaak hij terug kopt.
Deze doorgesnoven school meesteres met gay schoenen dient het veld re ruimen en te verhuizen naar een appartement met globaal 0,5 kuub 6 feet Under
Ja ok dat is zo, maar dit is een nieuw stuk speelgoed moet toch getest worden, het leek me wel iets voor hem, een beetje kogel koppen, en dan op net zo'n afstand dat hij denkt kan nooit raak zijn 3 hectometer of zoEen .22 is voldoende, sterker nog, een goeie .17 zou het doen.
Het kan idg best van dichtbij
Met een .50 hp heeft tie geen appartement van 0.50 kuub meer nodigJa ok dat is zo, maar dit is een nieuw stuk speelgoed moet toch getest worden, het leek me wel iets voor hem, een beetje kogel koppen, en dan op net zo'n afstand dat hij denkt kan nooit raak zijn 3 hectometer of zo
Ja zou kunnen dat een redelijk deel van die griezel dan achter hem op een muur plaktMet een .50 hp heeft tie geen appartement van 0.50 kuub meer nodig
Graag de 'analyses' van MV achterwege laten op dit forum. Hij is een professionele zwartkjjker die onderdeel uitmaakt van het probleem en niet van de oplossing.Vond deze analyse wel leuk https://www.martinvrijland.nl/nieuw...eschouwd-op-hypnosetechnieken-in-plain-sight/