Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Voor mensen met enig verstand zeggen die twitter links meer dan genoeg, en als jij ons ziet als zwakbegaafd prima jou mening, misschien moet je eens op joop.nl gaan kijken of er daar mensen zijn met het zelfde intellectuele niveau als jij.... Kleuterschool met leerweg ondersteuningIk heb geen idee van wat de bedoeling is van dit forum (zit hier sinds gister), maar wat is het nut van dit soort onzinnige twitterlinks hier zetten? Zonder enig commentaar of wat.
Is dit forum soms voor zwakbegaafden die zich door staatscriminelen laten vertegenwoordigen?
Damned, te laat. Een goed topic, Trol de trol, zodat we eventjes met hen kunnen spelen ?En hiermee is het meteen exit Jack met zijn grote bek. Ik kan ook rijmen als het moet.
Mike
Ik heb geen idee van wat de bedoeling is van dit forum (zit hier sinds gister), maar wat is het nut van dit soort onzinnige twitterlinks hier zetten? Zonder enig commentaar of wat.
Is dit forum soms voor zwakbegaafden die zich door staatscriminelen laten vertegenwoordigen?
Te laat HenkZoals met een huwelijk heb je soms maar een half woord nodig om elkaar te begrijpen. Velen op het forum kennen elkaar ook al meer als tien jaar en daar val je als buitenbeentje nu zo ineens tussen in. Dus lezen en bijscholen .....
En hiermee is het meteen exit Jack met zijn grote bek. Ik kan ook rijmen als het moet.
Mike
Klopt iets niet...(K)an
(A)lsnog
(A)nders
(G)aan
Hahaha nog beterKlopt iets niet...
(K) an
(A) ltijd
(A) an
(G) alg