Je hebt de red pill over vrouwen nog niet geslikt, Zathras, iets wat ik zie bij veel rechtse mannen. Helaas denken velen dat vrouwen dezelfde of soortgelijke (rationele) beweegredenen hebben als mannen. Dat is niet het geval, ze zijn compleet anders bedraad en alles draait om in de gunst vallen van mannen. Op zich niets mis mee zo lang mannen zich opstellen als krachtige leiders en uitgaan van rechtvaardige, natuurlijke ongelijkheid tussen mannen en vrouwen. Bij jou en vele andere rechtse mannen proef ik teveel het progressieve gelijkheidsideaal terug in de reacties. Gelijkheid bestaat niet in een vrouwenbrein, dan gaat zij er met de macht vandoor. Met alle gevolgen vandien, alsof je een kind de leiding geeft over een gezin i.p.v. de ouders.
Mike
ik denk absoluut niet dat mensen met een baarmoeder rationele beweegredenen hebben, ik zit lang genoeg met van die wezens in huis om te weten dat irrationeel in dikke vette hoofdletters in die kleine koppies geprint is.
Ik denk alleen dat vrouwen er veel aan gelegen is om niet als een vogelverschrikker over straat te gaan, niet zozeer om de mensen met een penis te behagen maar meer om de toorn van de andere vrouwen te ontlopen.
Jij denkt, voor de helft waar m.i., dat vrouwen op zoek zijn naar bevestiging en waardering van mannen terwijl ik het vermoeden heb dat veel vrouwen veel banger zijn voor het oordeel van andere vrouwen. Mannen zijn niet half zo geïnterreseerd in vrouwenkleding als dat vrouwen denken. (mannen denken vaak: kom naakt, neem bier mee
)
(als mevr Z. vraagt of ik het leuk vond, dat wat ze gisteren aan had, krijgt ze meestal een holle lege blik terug omdat ik niet meer zou weten, al zou mijn leven er vanaf hangen, wat ze gisteren aan had.)
Dat er vrouwen zijn die slinks de macht willen grijpen lijkt me evident, kijk bv naar Kaag en Jetten.
De strijd tussen de sexen is voorlopig nog niet voorbij gok ik en daarom sluit ik af met een gedichtje van een legendarische leraar Engels
Vrouwen zijn loeders,
Sirenes of heksen,
maar weet jij wat beters?
dan de andere sexe.
John O'Mill