Same here. Haal bij die laatste foto ook nog de makeup weg en je hebt gewoon een girl next door. Vrouwen die zoveel te verbergen hebben zijn niet te vertrouwen!
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is al die make up niet alleen voor op tv? Iedereen krijgt daar toch altijd een enorme laag plamuur op en vrouwen nog wat extra?Same here. Haal bij die laatste foto ook nog de makeup weg en je hebt gewoon een girl next door. Vrouwen die zoveel te verbergen hebben zijn niet te vertrouwen!
Mike
Denk ook aan de vele live-registraties van bands. Die staan allemaal onder felle spotlichten. Ziet er zonder visagie allemaal prima uit, toch?Je kunt er voor kiezen om minimaal opgemaakt te worden of zelfs helemaal niet. Met dat laatste heb ik zelf ervaring. Ik heb met mijn band lang geleden een keer een TV-optreden gedaan voor RTV Oost. Ik weigerde toen makeup te laten opsmeren en kreeg te horen van de visagiste dat dit 'er niet uitziet' onder die lichten voor de camera. Later keek ik de beelden terug, niets mis mee! Jensen maakt zich ook niet op en het ziet er prima uit allemaal. Raisa kiest hiervoor uit eigen vrije wil. Er was een tijd (zie de bijbel) dat vrouwen die zich opmaakten uitsluitend behoorden tot de rijke klasse. Deze vrouwen worden in de bijbel steevast afgeschilderd als bedrieglijk en vals. Verwar iets wat 'normaal' is geworden in de hedendaagse samenleving niet met iets wat moreel is!
Mike
Je kunt er voor kiezen om minimaal opgemaakt te worden of zelfs helemaal niet. Met dat laatste heb ik zelf ervaring. Ik heb met mijn band lang geleden een keer een TV-optreden gedaan voor RTV Oost. Ik weigerde toen makeup te laten opsmeren en kreeg te horen van de visagiste dat dit 'er niet uitziet' onder die lichten voor de camera. Later keek ik de beelden terug, niets mis mee! Jensen maakt zich ook niet op en het ziet er prima uit allemaal. Raisa kiest hiervoor uit eigen vrije wil. Er was een tijd (zie de bijbel) dat vrouwen die zich opmaakten uitsluitend behoorden tot de rijke klasse. Deze vrouwen worden in de bijbel steevast afgeschilderd als bedrieglijk en vals. Verwar iets wat 'normaal' is geworden in de hedendaagse samenleving niet met iets wat moreel is!
Mike
Das mooi dat skeletor begint te vallen. Zou hij zwaar gehavend blijven of zou die opstappen?Het is duidelijk dat Kuipers onder de bus wordt gegooid. Toen bekend werd dat hij alleen de persco van vrijdag moest doen had het al duidelijk moeten zijn.
Mike
dat is al wel snel dan.Het is duidelijk dat Kuipers onder de bus wordt gegooid. Toen bekend werd dat hij alleen de persco van vrijdag moest doen had het al duidelijk moeten zijn.
Mike
Als de FvD niet meedoet in de gemeente waar je woont is dit wellicht een standvastig alternatief
Dat ze het lokaal goed doen en dat ik landelijk nooit op ze zou stemmen?Maar hoe denk je nu over deze verraders?
Mike
Mee eens, zou ik ook doen, maar lokaal hier op het dorp is echt geen goed alternatief...helaasIk zou ze met de nek aankijken en als alternatief op een lokale partij stemmen. Deze lokale verkiezingen zijn een referendum voor de landelijke politiek, ook die van de 'opppsitie'!
Mike