Nederlandse politiek

Same here. Haal bij die laatste foto ook nog de makeup weg en je hebt gewoon een girl next door. Vrouwen die zoveel te verbergen hebben zijn niet te vertrouwen!

Mike
Is al die make up niet alleen voor op tv? Iedereen krijgt daar toch altijd een enorme laag plamuur op en vrouwen nog wat extra?
Ik heb het nu alleen over Raisa, niet over degenen die in het dagelijks leven ook met een laag plamuur op lopen zodat als het regent er enorme kraters in het gezicht verschijnen.

Je kunt er voor kiezen om minimaal opgemaakt te worden of zelfs helemaal niet. Met dat laatste heb ik zelf ervaring. Ik heb met mijn band lang geleden een keer een TV-optreden gedaan voor RTV Oost. Ik weigerde toen makeup te laten opsmeren en kreeg te horen van de visagiste dat dit 'er niet uitziet' onder die lichten voor de camera. Later keek ik de beelden terug, niets mis mee! Jensen maakt zich ook niet op en het ziet er prima uit allemaal. Raisa kiest hiervoor uit eigen vrije wil. Er was een tijd (zie de bijbel) dat vrouwen die zich opmaakten uitsluitend behoorden tot de rijke klasse. Deze vrouwen worden in de bijbel steevast afgeschilderd als bedrieglijk en vals. Verwar iets wat 'normaal' is geworden in de hedendaagse samenleving niet met iets wat moreel is!

Mike

Bedankt voor deze uitleg.
Ik ging er altijd vanuit dat deze make up op tv nodig was omdat anders de huid teveel zou glimmen op beeld en dit niet goed over zou komen op tv, althans zo werd het mij altijd verteld.
Dat je ervoor kan kiezen om daar wel of geen make up te gebruiken is voor mij dan ook nieuw, weer wat geleerd.

Je kunt er voor kiezen om minimaal opgemaakt te worden of zelfs helemaal niet. Met dat laatste heb ik zelf ervaring. Ik heb met mijn band lang geleden een keer een TV-optreden gedaan voor RTV Oost. Ik weigerde toen makeup te laten opsmeren en kreeg te horen van de visagiste dat dit 'er niet uitziet' onder die lichten voor de camera. Later keek ik de beelden terug, niets mis mee! Jensen maakt zich ook niet op en het ziet er prima uit allemaal. Raisa kiest hiervoor uit eigen vrije wil. Er was een tijd (zie de bijbel) dat vrouwen die zich opmaakten uitsluitend behoorden tot de rijke klasse. Deze vrouwen worden in de bijbel steevast afgeschilderd als bedrieglijk en vals. Verwar iets wat 'normaal' is geworden in de hedendaagse samenleving niet met iets wat moreel is!

Mike
Denk ook aan de vele live-registraties van bands. Die staan allemaal onder felle spotlichten. Ziet er zonder visagie allemaal prima uit, toch?

Mike

Mike

En zo is het.
We zitten met het probleem dat we heel veel zaken als "normaal" zijn gezien, die niet normaal zijn.
Zo diep is de samenleving dus geconditioneerd.

Ik zou ze met de nek aankijken en als alternatief op een lokale partij stemmen. Deze lokale verkiezingen zijn een referendum voor de landelijke politiek, ook die van de 'opppsitie'!

Mike

Ik zou ze met de nek aankijken en als alternatief op een lokale partij stemmen. Deze lokale verkiezingen zijn een referendum voor de landelijke politiek, ook die van de 'opppsitie'!

Mike
Mee eens, zou ik ook doen, maar lokaal hier op het dorp is echt geen goed alternatief...helaas

Het enige foute stemmen waar hier de SGP op te betrappen is is CO2 en energiearmoede geneuzel
Verder stemmen ze volgens mij wel ok in de kamer

1644480733326.png

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan