Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Welke uitspraken van Van Eerd bedoel je?Mensen even de objectiviteit bewaken, emotie uitschakelen.
Jan van Eerd moet je niet bij FVD willen hebben, als we het toch over verdeel en heers/rascismekaart hebben, die vent lijkt meer thuis te horen bij ja21 of de PVV met zijn discriminerende en tot geweld aan zettende uitspraken.
Kuzu maak in die zin een terechte opmerking, maar of het slim is, is wat anders.
PvdA-Kamerlid Gijs van Dijk treedt terug uit het parlement en de politiek. Over hem zijn verschillende ’klachten’ binnengekomen, meldt zijn partij in een verklaring.
„Deze klachten betreffen ongewenst gedrag in de privésfeer. Naar deze klachten zal onafhankelijk, extern onderzoek worden gedaan. Vanwege deze meldingen heeft Gijs van Dijk besloten terug te treden als Kamerlid en zijn zetel ter beschikking te stellen.”
Wat is eigenlijk 'ongewenst gedrag'?PvdA-Kamerlid Gijs van Dijk stapt op na meldingen van ongewenst gedrag
PvdA-Kamerlid Gijs van Dijk treedt terug uit het parlement en de politiek. Over hem zijn verschillende ’klachten’ binnengekomen, meldt zijn partij in een verklaring.www.telegraaf.nl
Sorry Mike maar nu ben je echt van het padje af. Raisa ziet er altijd gewoon keurig netjes verzorgd uit. Volgens mij verwar je haar nu met die andere dame in het FvD topic.Waarom moet ze zich altijd zo opdirken als ze zich in het openbaar vertoont? Dat is al bedrog, begrijp dat dan toch!
Mike
Ik zie haar lievert als dat loeder linksZe heeft dikke lagen makeup op en dat haar zo in de krul...
Bekijk bijlage 7858
Maar zal wel aan mij liggen.
Mike
Maar mooie vrouwen hebben een streepje voorIk zie haar lievert als dat loeder links
Sorry. Vind het niksHoe ziet ze er uit xonder al die lagen makeup? Hier nog steeds met mascara (letterlijk: spul om te maskeren!), maar iig wat meer naturel:
Bekijk bijlage 7859
Mike