edwin
Well-known member
De stembus van D66 ziet er ook zo uit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oekraïners, Syriërs, Afghanen. Irakezen, centrale bankiers, nog meer?
Nu we het toch over Volt hebben...
Nu we het toch over Volt hebben...
maar waar stem ik dan op, er is niks om op te stemmen met een kieslijst van 7 partijen, waarbij de kleintjes ook zijn voor massa immigratie, windmolens enz.Wees geen Jeroen.
Mike
BVNL?maar waar stem ik dan op, er is niks om op te stemmen met een kieslijst van 7 partijen, waarbij de kleintjes ook zijn voor massa immigratie, windmolens enz.
Da's niet de enige die zo is afgeplakt, iemand (enkelvoud of meervoud, daar doe ik geen uitspraak over) lekker actief geweest kennelijk....
Ik krijg jeuk van het woord “verduurzamen”. Ben ik de enige?
Alles wordt duurder. In plaats van daar iets aan te doen willen ze “verDUURzamen”?
hier kan je je eigen gemeente opzoeken en zien wat ze te "bieden" hebben. Wij hebben een grote lijstmaar waar stem ik dan op, er is niks om op te stemmen met een kieslijst van 7 partijen, waarbij de kleintjes ook zijn voor massa immigratie, windmolens enz.
Voor naastenliefde moet je bij FvD en BVNL zijn.hier kan je je eigen gemeente opzoeken en zien wat ze te "bieden" hebben. Wij hebben een grote lijst
In Buren doen de volgende partijen mee aan de gemeenteraadsverkiezingen op 14, 15 en 16 maart 2022:
1. Gemeentebelangen Buren
2. VVD
3. Protestants Christelijke Groepering
4. PvdA/Groenlinks
5. Partij voor de Dieren
6. CDA
7. D66
8. Beter Buren
Mijn zoon heeft de "kleine partijtjes" nageplozen. Dat is een grote NEE mam zei die, windmolens, massa migranten toelating en veel groen. Dus ik denk dat ik er een groot kruis opzet
Gemeenteraadsverkiezing 2022: Alle gemeenten en partijen op een rij
De gemeenteraadsverkiezingen komen eraan! De inwoners van 333 Nederlandse gemeenten kiezen in maart het hoogste bestuursorgaan van hun gemeente. BNR zette o...www.bnr.nl
Voor naastenliefde moet je bij FvD en BVNL zijn.