Nederlandse politiek

Deze uitslagen laten weer zien hoe dom mensen zijn. Hoe kun je in vredesnaam stemmen op partijen als PvdA en GL? Dan heb je of een hekel aan jezelf, of een bord voor je kop.

FOClDlHWQAc-jxe.png

Interessant overzicht van de landelijke cijfers.
FvD van 3 naar 49 zetels het kan beter maar slecht is het zeker niet.

Bij mij in de gemeente is Groenlinks ook de grootste geworden! Dat is nooit eerder gebeurd! En ik zie nog meer gemeentes waar dat zo is... Klopt dat eigenlijk wel?:unsure:

Neem vrouwen hun stemrecht af!

Mike
Ik ben prima in staat om te stemmen en een weloverwogen beslissing te nemen ..die jonge meiden die als een kip zonder kop achter partijen aanhuppelen ben ik niet verantwoordelijk voor , er zijn ook heel veel mannen die als een schaap achter bijv D666 ,VVD en PVDA achter blijven lopen, zelf ervaren helaas !! Ik mijn partner en mijn moeder zijn voor FVD gegaan natuurlijk !!

Gunstige uitzonderingen bevestigen helaas alleen maar de regel. We kunnen het land niet langer meer naar de gallemiezen laten gaan door ondoordachte vrouwelijke stemmen. Ongunstige uitzonderingen onder mannen daargelaten is het een feit dat mannen overwegend rechts stemmen en vrouwen overwegend links. Als je mannen vraagt waarom ze op een bepaalde partij stemmen krijg je vaak een weloverwogen antwoord, vrouwen komen vaak niet verder dan dat iemands haar leuk zit. Zo zijn ze in Frankrijk ook aan die Macron gekomen en aan Trudeau in Canada! Ik heb politieke gesprekken gehad met vrouwen waaruit blijkt dat ze nog niet over maar een beetje basiskennis beschikken over politiek. Maar dat heeft wel hetzelfde stemrecht als ik!

Mike

Laatst bewerkt:
Aangezien het wel duidelijk is dat er gerommeld wordt met de stemmen, heeft de stemmer dan uberhaupt wel invloed op de uitslagen? :unsure:

Bij mij in de gemeente is Groenlinks ook de grootste geworden! Dat is nooit eerder gebeurd! En ik zie nog meer gemeentes waar dat zo is... Klopt dat eigenlijk wel?:unsure:
Bij ons in de Zaanstreek is POV ( partij voor ouderen en veiligheid ) de grootste geworden.
Toch wel positief vind ik. Lokaal is beter dan die Kartelpartijen.

Ik zag ergens een felrode lucht op een foto, eens kijken of idat terug kan vinden. Saharazand? Suuuuuure.

Mike
Wat is het dan ? Ik zie hier wel degelijk een laag zand liggen, overal, en na 2 dagen regen, rode, klei-achtige modder. De zwembaden zijn ook gekleurd. En het moet met een hoge druk verwijderd woden, met een tuinslang is moeilijk. Dit is hier een jaarlijks wederkerend fenomeen. (Calima) Nu moet ik wel zeggen dat de hoeveelheid dit jaar wel extreem is.

Wat is het dan ? Ik zie hier wel degelijk een laag zand liggen, overal, en na 2 dagen regen, rode, klei-achtige modder. De zwembaden zijn ook gekleurd. En het moet met een hoge druk verwijderd woden, met een tuinslang is moeilijk. Dit is hier een jaarlijks wederkerend fenomeen. (Calima) Nu moet ik wel zeggen dat de hoeveelheid dit jaar wel extreem is.
Dit jaar is extra veel zand nodig om ons in de ogen te strooien

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan