Pieter1618242655
Well-known member
Deze uitslagen laten weer zien hoe dom mensen zijn. Hoe kun je in vredesnaam stemmen op partijen als PvdA en GL? Dan heb je of een hekel aan jezelf, of een bord voor je kop.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Neem vrouwen hun stemrecht af!Studentenstad he. Allemaal jonge meisjes. Utrecht, Leiden Maastricht (al is daar een lokale de grootste), van hetzelfde laken een pak.
Ik ben prima in staat om te stemmen en een weloverwogen beslissing te nemen ..die jonge meiden die als een kip zonder kop achter partijen aanhuppelen ben ik niet verantwoordelijk voor , er zijn ook heel veel mannen die als een schaap achter bijv D666 ,VVD en PVDA achter blijven lopen, zelf ervaren helaas !! Ik mijn partner en mijn moeder zijn voor FVD gegaan natuurlijk !!Neem vrouwen hun stemrecht af!
Mike
Bij ons in de Zaanstreek is POV ( partij voor ouderen en veiligheid ) de grootste geworden.Bij mij in de gemeente is Groenlinks ook de grootste geworden! Dat is nooit eerder gebeurd! En ik zie nog meer gemeentes waar dat zo is... Klopt dat eigenlijk wel?
Is er nog iemand die iets ziet in dat Bolle Boeren Bedrog?
Wat is het dan ? Ik zie hier wel degelijk een laag zand liggen, overal, en na 2 dagen regen, rode, klei-achtige modder. De zwembaden zijn ook gekleurd. En het moet met een hoge druk verwijderd woden, met een tuinslang is moeilijk. Dit is hier een jaarlijks wederkerend fenomeen. (Calima) Nu moet ik wel zeggen dat de hoeveelheid dit jaar wel extreem is.Ik zag ergens een felrode lucht op een foto, eens kijken of idat terug kan vinden. Saharazand? Suuuuuure.
Mike
Dit jaar is extra veel zand nodig om ons in de ogen te strooienWat is het dan ? Ik zie hier wel degelijk een laag zand liggen, overal, en na 2 dagen regen, rode, klei-achtige modder. De zwembaden zijn ook gekleurd. En het moet met een hoge druk verwijderd woden, met een tuinslang is moeilijk. Dit is hier een jaarlijks wederkerend fenomeen. (Calima) Nu moet ik wel zeggen dat de hoeveelheid dit jaar wel extreem is.
Jaaaa natuurlijk
Tikfout in sneltelling: niet OPA maar D66 grootste partij in Alkmaar
Tikfout in sneltelling: niet OPA maar D66 grootste partij in Alkmaarwww.nhnieuws.nl