Melkmeisje
Well-known member
Hebben wij niet!Voor naastenliefde moet je bij FvD en BVNL zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hebben wij niet!Voor naastenliefde moet je bij FvD en BVNL zijn.
Dreiging herinvoeren blijft
Tot zo ver de ‘tijdelijk’ afgeschafte coronaregels. Want dat het kabinet op ieder moment weer kan besluiten om de maatregelen opnieuw in te voeren, dat staat als een paal boven water. De spoedwet, die onlangs werd verlengd, is weliswaar afgezwakt, maar geeft het kabinet nog steeds vergaande bevoegdheden om vrijheidsbeperkende maatregelen in te voeren. Dat geldt ook voor de permanente plaatsing op de A-lijst, die corona onlangs verwierf. Bij ‘uitbraken’ van ziektes op de A-lijst, mag het kabinet strenge maatregelen nemen, zonder dat daarvoor toestemming van de Tweede Kamer is vereist.
Weer wat extra sociaal krediet voor jou.Tijdens mijn rondje lopen vanmiddag trof ik in de wijk heel veel papiertjes aan op auto's. Leken wel politieke flyers. Heb ze maar allemaal meegenomen, want dat hoort natuurlijk bij het oud papier.
Denk niet dat de kartelpartijen van die flyers daar ook zo over denken...Weer wat extra sociaal krediet voor jou.
Of de bedden in het ziekenhuis?!
Hij wel ik moet op een lokale partij stemmen
Bla bla bla bla bla. Stemmen is je vrije wil uiten. Als je deze gebruikt voor passiviteit en cynisme ben je onderdeel van het probleem.
"Betrouwbaar"
Gister stond er een man te flyeren voor D666, hij sprak me aan of ik ging stemmen én hij wilde de flyer geven. Terwijl ik doorliep riep ik: jullie missen nog een 6!Tijdens mijn rondje lopen vanmiddag trof ik in de wijk heel veel papiertjes aan op auto's. Leken wel politieke flyers. Heb ze maar allemaal meegenomen, want dat hoort natuurlijk bij het oud papier.
"Betrouwbaar"