Luz
Well-known member
Mag beide, maar als je daarover valt, zet je dan ook even een n achter denke?Slecht Nederlands weer. Het is nog altijd jij wilT.
zuiverheid van taal, is zuiverheid van denke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mag beide, maar als je daarover valt, zet je dan ook even een n achter denke?Slecht Nederlands weer. Het is nog altijd jij wilT.
mmmm denken toch, en ik was de slechtste van de klasSlecht Nederlands weer. Het is nog altijd jij wilT.
Het is jij wilt en wil jij. Als je achter het we staat krijgtvhetvgeen t. Klas 4 lagere school in mijn tijd.Wil en wilt zijn beide goed.
Mike
Het is ook jij loopt en loop jij.Het is jij wilt en wil jij. Als je achter het we staat krijgtvhetvgeen t. Klas 4 lagere school in mijn tijd.
Nauw dan weedt ick niet waar zullie les hebben gehadt?Het is ook jij loopt en loop jij.
Net zoals je 'kunt' en 'kan' hebt, zo heb je ook 'zult' en 'zal'. En dus ook 'wilt' en 'wil'. Heeft met modale werkwoorden te maken, ik zal.je een uitgebreide verhandeling besparen.
Mike
rode kruis staat weer aan de verkeerde kant net als in WO 2
Dan mot je eens met een RotterdammerT gaan praten, die zetten overal een T achter. En alles is kennen bij een Rotterdammert, kunnen dat kennen ze niet, snapt dat tan!Nauw dan weedt ick niet waar zullie les hebben gehadt?
GroenLinks is de grootste partij geworden in de voorlopige uitslag van de Nijmeegse gemeenteraadsverkiezingen 2022. De tweede partij is Stadspartij Nijmegen, gevolgd door D66.
Zucht. Diepe zucht.
Gemeente Nijmegen : Voorlopige uitslag gemeenteraadsverkiezingen
Groenlinks is de grootste partij geworden in de voorlopige uitslag van de verkiezingen.www.nijmegen.nl
Mike
Studentenstad he. Allemaal jonge meisjes. Utrecht, Leiden Maastricht (al is daar een lokale de grootste), van hetzelfde laken een pak.Zucht. Diepe zucht.
Gemeente Nijmegen : Voorlopige uitslag gemeenteraadsverkiezingen
Groenlinks is de grootste partij geworden in de voorlopige uitslag van de verkiezingen.www.nijmegen.nl
Mike