Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gellukig maar weer. Had nog een voorraad woke waterijsjes die ik nu kan verkopen.
Bekijk bijlage 16345
Dat had ik niet verwacht van BVNL. Gelijk een kritische mail met een vraag om uitleg richting hen gestuurd en kenbaar gemaakt dat ik de boycot niet steun en de aan Icke gehangen oordelen onterecht vind.
The future is female. Het is aan Schippers om de partij definitief in de vernieling te helpen.
Mike
Heb een gedeelte gezien. Een aantal regelingen stoppen na 2023?Ik hoop dat ik het goed copieerd heb, maar dit is bebroting VWS corona beleid op pag.18.
Volksgezondheid, Welzijn en Sport Rijksbegroting 2023
Ze zijn heel wat van plan volgend jaar.
Laat ze eerst eens een paar honderd uur materiaal (veelal met bewijzen) doornemen m.b.t. o.a. (een kleine greep van waarheidsvinders): Ernst Zündel, David Irving, Ursula Haverbeck. En natuurlijk David ickeDat had ik niet verwacht van BVNL. Gelijk een kritische mail met een vraag om uitleg richting hen gestuurd en kenbaar gemaakt dat ik de boycot niet steun en de aan Icke gehangen oordelen onterecht vind.
Het blijft mij overigens verbazen. Je mag in Nederland alles ontkennen, dat maandag na de zondag komt, dat rutte de grootste crimineel is, maar zodra je de holocaust ontkent (wat Icke overigens niet doet, Haverbeck wel) schiet iedereen in een stuip.Laat ze eerst eens een paar honderd uur materiaal (veelal met bewijzen) doornemen m.b.t. o.a. (een kleine greep van waarheidsvinders): Ernst Zündel, David Irving, Ursula Haverbeck. En natuurlijk David icke
Complotdenkers?
Mordechaï, 19 oktober 2022 Vrijdag as. ga ik David Icke persoonlijk in een online interview vragen wat hij denkt over de Holocaust. Wat wil jij hem vragen? https://www.bitchute.com/video/DsHbDDkHdCd5/ Heel interessant aangezien in heel veel landen dat de enige genocide is die wettelijk...www.fatsforum.nl
Het blijft mij overigens verbazen. Je mag in Nederland alles ontkennen, dat maandag na de zondag komt, dat rutte de grootste crimineel is, maar zodra je de holocaust ontkent (wat Icke overigens niet doet, Haverbeck wel) schiet iedereen in een stuip.
Dat hebben onze joodse vrinden toch maar mooi geregeld...
SomsMaandag is toch altijd 6 dagen voor zondag?
Ja en dan is het al weer bijna weekend.Maandag is toch altijd 6 dagen voor zondag?