Nederlandse politiek

Ik moest van de Voedsel en Warenminkukels een paar kleuren verwijderen omdat dingen (ooit blijkbaar mensen) zich als de ontbrekende waterijskleur identificeerde 🏳️‍🌈en begonnen te zeuren over discriminatie en slavenverleden. Je zou denken dat het wel goed zou gaan: ik had paars groen en blauw 'inclusive gemaakt', maar die huilebalken zijn tegen om het tegen zijn. Het is nooit goed. Maar zelf wel met paars, blauw en groen haar lopen.

Dat had ik niet verwacht van BVNL. Gelijk een kritische mail met een vraag om uitleg richting hen gestuurd en kenbaar gemaakt dat ik de boycot niet steun en de aan Icke gehangen oordelen onterecht vind.
Laat ze eerst eens een paar honderd uur materiaal (veelal met bewijzen) doornemen m.b.t. o.a. (een kleine greep van waarheidsvinders): Ernst Zündel, David Irving, Ursula Haverbeck. En natuurlijk David icke

Laat ze eerst eens een paar honderd uur materiaal (veelal met bewijzen) doornemen m.b.t. o.a. (een kleine greep van waarheidsvinders): Ernst Zündel, David Irving, Ursula Haverbeck. En natuurlijk David icke

Het blijft mij overigens verbazen. Je mag in Nederland alles ontkennen, dat maandag na de zondag komt, dat rutte de grootste crimineel is, maar zodra je de holocaust ontkent (wat Icke overigens niet doet, Haverbeck wel) schiet iedereen in een stuip.

Dat hebben onze joodse vrinden toch maar mooi geregeld...

Khazaarde nepjodenvrinden. De vele (bijna 100% gevaccineerde) mensen in Israel zijn denk ik niet Khazaars en worden (net als de Joden eerder in de geschiedenis net zo makkelijk opgeofferd door de neppers = niet strafbaar ik ontken niet...). Die met die paardestaartjes en vlechtjes zijn wel eng. Die beschouwen ons allemaal als goyim (vee) en helaas hebben ze daar in veel gevallen gelijk in.

Het blijft mij overigens verbazen. Je mag in Nederland alles ontkennen, dat maandag na de zondag komt, dat rutte de grootste crimineel is, maar zodra je de holocaust ontkent (wat Icke overigens niet doet, Haverbeck wel) schiet iedereen in een stuip.

Dat hebben onze joodse vrinden toch maar mooi geregeld...

Maandag is toch altijd 6 dagen voor zondag? 🙂

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan