Nederlandse politiek


Kabinet gevallen, geen akkoord over asielmaatregelen​


Het is het kabinet niet gelukt om tot overeenstemming te komen over maatregelen om de asielinstroom te beperken, wordt gemeld door verschillende bronnen rond het kabinet. Daarmee komt er een einde aan kabinet-Rutte IV.
 

Kabinet gevallen, geen akkoord over asielmaatregelen​


Het is het kabinet niet gelukt om tot overeenstemming te komen over maatregelen om de asielinstroom te beperken, wordt gemeld door verschillende bronnen rond het kabinet. Daarmee komt er een einde aan kabinet-Rutte IV.
Ach, dan gaan we toch demissionair weer door....🥱
 
Rutte denkt slim te zijn, omdat de meeste mensen die asielzoekers beu zijn. Ik hoop dat men zich realiseert dat het rat Rutte was die de grenzen niet wilde sluiten. Weg met deze engerd,,die al zoveel kapot heeft gemaakt. Denk alleen maar aan het toeslagenschandaal. Het is tijd voor iets nieuws en dat is m.i. FvD, of wil je weer bedrogen worden door het parijkartel?
 

Wat een verassing, Rutte 4 is gevallen. Goed nieuws? In de demissionaire periode zal Europa effectief NL regeren. Rutte heeft alles klaar gezet en nu kan zijn equipe zeggen dat ze geen grote besluiten meer nemen, zij volgen Europa. Als alles er dan door is wat niet te verkopen was, dan krijgen we verkiezingen. Rutte vertrekt naar Brussel of Davos, daar worden leugenaars nog op waarde geschat.
 
Mijn voorspelling:

Rutte 4 valt vlak voor de NAVO-top. Daar wordt besloten dat Oelraine versneld moet toetreden tot de NAVO. De aanwezigheid van Rusland in Oekraine wordt daarmee meteen een daad van agressie tegen een NAVO-lidstaat. Vervolgens wordt de kerncentrale in Zaporizja aangevallen en Rusland krijgt onmiddellijk de schuld. Er ontstaat een snelle escalatie, een soort Cubaanse raketcrisis. Dit is de 'noodsituatie' die Rutte 4 nodig heeft om ongrondwettelijke maatregelen door te voeren. Net als de vorige keer kan dit demissionaire kabinet uitsluitend buitenparlementaire maatregelen nemen als er sprake is van een 'noodsituatie'. Wanneer denk ik dat dit staat te gebeuren? Augustus. August is traditionally a hot month.

Mike
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.520
Berichten
531.444
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan