Nederlandse politiek



De VVD heeft met BBB een dependence gebouwd. Nu de buit binnen is met de zetels in de Eerste Kamer kan de volgende zet worden gespeeld: kabinetscrisis creëren waarmee Rutte zich principieel rechts kan profileren. Met de nieuwe verkiezingen kan Rutte de rechtse middenklasse-stem weer vertegenwoordigen en hengelt BBB de lastige afgehaakte protestburger weer binnen met een zogenaamd fris gezicht en fris verhaal. Vervolgens na de verkiezingen een “lastige kabinetsformatie” ensceneren om te doen alsof VVD en BBB allerlei vreselijk ingewikkelde tegenstellingen moeten overbruggen, terwijl de samenwerking allang onderhands beklonken is. We hebben gezien hoe Van der Plas toch gewoon het onteigenen van boeren verdedigt in de provincie Noord-Holland, als een soort experiment voor de landelijke aanpak straks. De boeren zullen alsnog keihard genaaid worden onder het mom van fopwetenschap over stikstof en CO2. Dan nog even FVD en ON verbieden onder het mom van “extreemrechtse complotwappies met hun misinformatie bestrijden” en het WEF-kabinet kan weer volle kracht vooruit en het surveillancekapitalisme verder uitrollen. En iedereen die dit ziet en benoemt zet je natuurlijk ook meteen weg als ontspoord psychiatrisch patiënt met paranoïde wanen. Wat een walgelijk sluw spel wordt gespeeld, en het blijft heftig tot wat voor bedrog mensen als Rutte en Van der Plas in staat zijn om macht te verkrijgen. Nederland komt steeds dichterbij de afgrond, de corrupte gevestigde orde maakt zich op voor de “end game”. Nog even zo doorschaken en alle echte oppositie is dood, waarmee het totalitarisme de facto gevestigd is.
 
Mijn voorspelling:

Rutte 4 valt vlak voor de NAVO-top. Daar wordt besloten dat Oelraine versneld moet toetreden tot de NAVO. De aanwezigheid van Rusland in Oekraine wordt daarmee meteen een daad van agressie tegen een NAVO-lidstaat. Vervolgens wordt de kerncentrale in Zaporizja aangevallen en Rusland krijgt onmiddellijk de schuld. Er ontstaat een snelle escalatie, een soort Cubaanse raketcrisis. Dit is de 'noodsituatie' die Rutte 4 nodig heeft om ongrondwettelijke maatregelen door te voeren. Net als de vorige keer kan dit demissionaire kabinet uitsluitend buitenparlementaire maatregelen nemen als er sprake is van een 'noodsituatie'. Wanneer denk ik dat dit staat te gebeuren? Augustus. August is traditionally a hot month.

Mike
Naast dit waar ik niet zoveel over gelezen heb ik het vermoeden dat ze demissionair het stikstof/landbouw beleid erdoorheen gaan drukken. Onder het mom van migratie een crisis en val creëren om de aandacht daarop te richten. Wat werkelijk recentelijk geklapt is is het landbouw akkoord. Demissionair meer macht om dat erdoorheen te kunnen drukken. Wellicht hebben al die branden ermee te maken om aks argument te gebruiken dat de grond afgekeurd kan worden. Allemaal branden in de omgeving van boeren en vissers. Vooral zuid Holland en Brabant waar ze tristate City willen realiseren. Boeren vierden feest dat het kabinet gevallen is. Ik denk dat ze waakzaam moeten zijn, wakker moete worden en tijd is voor actie. Actie in de zin van productie stil leggen. Dit is geen reden om feest te vieren
 
1688921812906.png
The Netherlands: Deep thoughts on the collapse of WEF-stooge and NWO puppet Mark Rutte and his government.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.520
Berichten
531.444
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan