Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Er gaat er weer 1
Nummer 34! Ik wist niet eens dat ze in de TK zat
Yessss!!!!Ook ons Veraatje geeft er de brui aan :
Vera Bergkamp verlaat Kamer en stelt zich niet meer verkiesbaar als voorzitter
Kamervoorzitter Vera Bergkamp stopt na de aankomende verkiezingen. Ze stelt zich niet meer verkiesbaar voor D66.www.nu.nl
Bergkamp, die lelijkerd van Volt, al dat andere tuig, ze hebben volgens mij een contract getekend een NDA, waarin precies staat wat ze wel en niet mogen zeggen alsmede hun datum van vertrek. Dat vertrek moet in de vakantieperiode om de schaapjes niet bang of alert te maken. Ze zwijgen, schrijven een briefje. en trekken net als parachutisten, aan hun ripcord, voor hun gouden parachute. Keurig één voor één. Deze massale politieke Fahnenflucht is totaal geregisseerd. Ik vergeet ze geen van allen. Want de covidtijd, de misdadige wetgeving die erop volgde, de pensioenroof en hun rol daarin moeten nog worden "geëvalueerd."
CDA'er Wopke Hoekstra volgt Frans Timmermans op als Eurocommissaris. Het kabinet neemt morgen dat besluit. Dat zeggen bronnen tegen de politieke redactie van RTL Nieuws, na berichtgeving van de Financial Times. Hoekstra krijgt net als Timmermans de portefeuille klimaat.