Nederlandse politiek

In Amerika krijgt Trump na iedere rechtzaak meer aanhangers. In Nederland zal dat wel weer anders gaan.
Daar zou ik niet al te zeker van zijn, ondanks alle onrust rond FvD de laatste 4 jaar met afsplitsingen en rechtzaken tegen Baudet en Van Meijeren is FvD al 4 jaar de partij met de meeste leden en stijgt het ledental elk jaar sinds oprichting.

Trust humanity.
 
Het kabinet RutteVier is demissionair, maar desondanks hebben de ministers afgelopen vrijdag besloten tot een ongewone ‘reddingsactie’. De rijksoverheid steunt met 500 miljoen euro een overheidsbedrijf in de energiesector. Het is een kapitaalversterking van het regionale netwerkbedrijf Stedin.
 
op 12 september 2023 is het dan zover; Gideon van Meijeren wordt voor opruiing aangeklaagd. Eerder overkwam dit mensenrechtenactivist Willem Engel, met wie ik in dit interview spreek over van Meijeren, over opruiing. en over het politieke klimaat in Nederland waarin dit allemaal kan gebeuren.
 

Bestuur Partij voor de Dieren stapt op, Ouwehand terug als lijsttrekker​


Het bestuur van de Partij voor de Dieren treedt af en zet partijleider Esther Ouwehand toch op de kandidatenlijst voor de Tweede Kamerverkiezingen als lijsttrekker.

Dat heeft het bestuur in een verklaring bekendgemaakt.
 
Ik ben blij dat ik bij BVNL weg ben:
De titel van het artikel is ook beetje misleidend, in het artikel staat ook dit:
Zo valt het hem op dat "Geert Wilders, Richard de Mos en Gideon van Meijeren wél [worden] vervolgd, maar een linkse crimineel die met geweld mijn huis binnendringt niet. Deze schijn van politieke voorkeur bij het OM is heel erg slecht voor het vertrouwen in de rechtsstaat."

Hij concludeert daarom tussen de zinnen in dat het in dat opzicht toch beter is als Van Meijeren niet vervolgd wordt. "Voor BVNL is dat een groter gevaar dan de oproep van Gideon Van Meijeren," aldus Van Haga.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.194
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan