Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oh dat is al oud nieuws, sorry maar dan wel 2x blij erdoorIk hoor uit betrouwbare bron dat Sjoerdsma ook vertrekt.
Ach ja, we zijn inmiddels allemaal de tel een beetje kwijt. Ik hou nog steeds mijn lijstje bij anders kom ik er ook niet meer uit.Oh dat is al oud nieuws, sorry maar dan wel 2x blij erdoor
Ongelofelijk dit....
Nog korter gezegd: Hier vindt gaslighting plaats. De dader wordt offer en het offer wordt dader.Dit is wat er telkens in de politiek (en ook in andere gebieden gebeurt). Op elk kritiekpunt gaan ze NIET in maar ze gaan eerst in een verontwaardiging dat de ander zoiets durft te zeggen en dan gaan ze een ideaal plaatje schilderen hoe het er allemaal volgens hun uit moet zien en uit ziet. Dat wat ze zeggen klinkt dan vaak meer als logisch, maar daar hebben we niets aan. Het feit is dat in hun logisch geschilderd plaatje barsten zijn opgetreden, het klopt niet zoals ze het vertellen. De oppositie brengt dit dan naar voren en dat wordt compleet genegeerd. Ze doen als het ware dat er geen scheuren optreden kunnen in het ideale plaatje en zijn dan gemaakt verontwaardigd als iemand anders anders zegt dat dit plaatje niet klopt. Daarbij gaan ze dan de ander framen en zo neerzetten alsof die gevaarlijk, gek of onnozel is. Maar goed, wij weten dit wel al allemaal.
Met andere woorden ze zetten een sprookje neer en negeren de ware feiten.
Dorothé