Nederlandse politiek

OPROEP!!

Beste mensen, in NIJMEGEN heeft SvN maarliefst nog 13 ondersteuningsverklaringen nodig!!
Daar staan vandaag 4 mensen om u in ontvangst te nemen en u te helpen met de verklaringen, welke zij bij zich dragen. U hoeft slechts uw ID mee te brengen. Welke 14 mensen hebben hart genoeg voor Nederland om dit op de valreep nog waar te maken?
Let op: u STEMT NIET, u geeft slechts uw toestemming dat SvN mogelijk de TK in kan. Ook voor u!! Kleine moeite, veel verandering!

Verder staan er vandaag ook mensen tot uw dienst in TILBURG, waar wij nog maar 6 verklaringen nodig hebben.

Laatstelijk in Den Bosch, daar enkel nog 4 nodig....

Alstublieft mensen, laat het niet kapot lopen op maar 23 verklaringen..... Dat zou echt doodzonde zijn met alle gevolgen van dien.....

Doe het!!!

Met warme groet,
Elizabeth Heesterman
Samen voor Nederland
 
De vraag is of de verkiezing op 22 november überhaupt nog wel doorgaan. Als ze deze oorlog voortzetten ben ik niet verbaasd als ze met de 1 of andere zogenaamd in het leven geroepen smoes de verkiezingen uitstellen of annuleren. Demissionair hebben ze geen verantwoordelijkheid. Negatieve gedachte, weet ik. Maar mij verbaasd niks meer. En als er toch verkiezingen komen is het noodzaak dat er massaal op 1 partij gestemd word en dat is FvD. Andere smaken zijn er niet.
 
Weer eentje die vertrekt


GroenLinks-Kamerlid trekt zich terug omdat ze context mist rondom Israël​


Tweede Kamerlid Kauthar Bouchallikht heeft zich teruggetrokken van de kandidatenlijst van GroenLinks/PvdA voor de verkiezingen van komende maand. Ze vindt dat haar partij GroenLinks de afgelopen week te weinig aandacht heeft geschonken aan de context van het Palestijns-Israëlische conflict, schrijft ze in een bericht op Instagram. "Dit is niet meer de partij waar ik Kamerlid voor wil zijn."
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.087
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan