Nederlandse politiek



Nu het stof is neergedaald nog eens kijken wie minderjarigen hiertegen
👇🏼
niet wil beschermen. 111 Kamerleden, waarvan drie van mijn eigen fractie en merkwaardig genoeg ook alle leden van @cdavandaag en @christenunie, de partijen met de mond vol over de perfectie van Gods schepselen. Was het in mijn fractie een vrije keus, in alle partijen die tegen stemden zien we niet één uitzondering. Of keiharde afgedwongen fractiediscipline of alle christenen, op @SGPnieuws na, zijn het erover eens dat hier sprake is van ‘knappe chirurgie’, zoals het sociaal-liberale sprookje wil. In de hopelijk nabije toekomst zullen we verbijsterd terugkijken op deze uitwassen van maakbaarheid en ons de vraag stellen: hoe konden we?
 

‘Heeft De Jonge hierom de verkiezingen in zijn portefeuille gekregen?’​

Minister Hugo de Jonge grijpt in bij de verkiezingen, zo schrijft De Telegraaf. Bij de Tweede Kamerverkiezingen van 22 november moeten hertellingen pas de volgende dag gedaan worden.


“Op het telproces grijpen we direct in,” zei De Jonge nadat tellers na de vorige verkiezingen in tranen waren door de hoge druk.


Er wordt niet langer bij iedere afwijking herteld. Hertellingen moeten een dag later op een centrale plek. Columnist Marianne Zwagerman reageert: “Hugo en verkiezingen. Geen beste combi.”
 
Waarom zeurt de regering op wijzigingen op de begroting a 1,2 mld die onvoldoende gedekt zouden zijn, terwijl de begroting die voorgesteld is 30 mld tekort schiet?
 
ik weet niet of het hier al gepost is maar Sieta van keimpema van farmers defence force en bvnl zegt hier (na 21 minuten) dat ze het stikstof probleem willen oplossen door dat ze alle bedrijven (en niet alleen boeren) hun stikstof uitstoot willen laten verminderen. Ook zij snappen het dus niet echt.
 
Laatst bewerkt:
Ik mag het hopen dat FvD blijft stijgen. Dit berekent dat er weer nieuwe appjes uit gaan komen? Of ander vuil spel. FvD is de ENIGE partij die een werkelijke bedreiging vormt voor de macht.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.088
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan