Nederlandse politiek






De motie van #FVD om de omstreden hormoonbehandelingen bij minderjarigen in het kader van een ‘gendertransitie’ te verbieden, heeft geen meerderheid gehaald.

Onder meer @FleurAgemaPVV, @lientje1967 en @PieterOmtzigt hebben tegen gestemd.

Het injectiemiddel triptoreline, dat off-label wordt voorgeschreven aan psychisch kwetsbare kinderen vanaf 11 jaar, wordt eufemistisch een ‘puberteitsremmer’ genoemd. In werkelijkheid worden de kinderen chemisch gecastreerd, blijkt de behandeling in de praktijk onomkeerbaar en is het leed dat erop volgt gigantisch.

Deze stemmingsuitslag zal ons er niet van weerhouden om dit belangrijke onderwerp te blijven agenderen. Het is onze taak om onze kinderen te beschermen tegen deze schadelijke genderwaanzin. Stem FVD op 22 november.
 
Laatst bewerkt:
Jan Bennink over de poppenkast die ook wel politiek wordt genoemd:

“Voorzitter ik heb twee korte vragen aan de heer Baudet. Ik heb dat ergens gelezen. Ik hoop dat hij het kan ontkrachten. Maar klopt het dat u zou hebben gezegd dat het drama in New York op 9/11 een inside job is en dat u ook zou hebben gezegd dat de maanlanding nooit zou hebben plaatsgevonden”?


Twee vragen met één doel. Het smoren van het inhoudelijk debat, door de spreker voor gek te zetten en in de verdomhoek van de complotdenkers te duwen. Maar ook twee vragen waarin hij twee taboes doorbrak, door ze hardop uit te spreken. Schamper, maar toch hardop.
 

Wel of niet stemmen….

Korte uitleg:

2.8 miljoen nietstemmers maken de kiesdeler gunstiger voor kartelpartijen. Zij halen met hun vaste achterban dan zomaar twee zetels per partij meer binnen dan dat die 2.8 miljoen mensen wel zouden stemmen. Als we er van uitgaan dat de niet stemmers hoogstwaarschijnlijk teleurgesteld zijn in de kartelpartijen. 🙏 Dus indirect versterk je helaas de positie van de kartelpartijen wel als je niet stemt. Sorry, ik kan het niet leuker maken.

Overigens hebben de 2.8 miljoen niet stemmers een capaciteit van 34 zetels. Dus niet alleen maak je de kartelpartijen dan kleiner maar heb je nog eens 34 zetels om naar een andere plek te brengen.

Blijft staan dat ik ieders persoonlijke keuze respecteer. Echter zie ik nu dat vaker dan eens die keuze wordt gemaakt op basis van foute informatie.

Dank Dennis Spaanstra
 
Ik ben even vergeten wat dat ook weer betekent.

Secondelijm (cyanoacrylaatlijm) is een kleurloze lijm, op basis van cyanoacrylaat, die in enkele seconden een lijmverbinding kan maken. Meestal is de lijm dunvloeibaar, maar er bestaan ook dikkere en halfvloeibare tot gelei-achtig dikke varianten.

De lijmverbinding komt tot stand doordat vocht op het substraat (contactoppervlak) het polymerisatieproces op gang brengt.[1] Door deze polymerisatie ontstaat een groot molecuul, polycyanoacrylaat, dat een vaste stof is.[2]

Omdat op de huid vocht aanwezig is, zal dit bij contact met de lijmvloeistof eveneens reageren. Het wordt daarom aangeraden om huidcontact te vermijden. Het beste is daarom om handschoenen te dragen bij het gebruik van de lijm of een lijmpistool te gebruiken.
 
En nu zul je zeggen, maar Trump doet ik ook veelvuldig.

Tsja, maar hij is Godgelovig :

Hier symboliseert het de Drie-eenheid en Gods alomtegenwoordigheid en goddelijke voorzienigheid.
De Heilige Drie-eenheid, d.w.z. de eenheid van God Vader, Zoon en de Heilige Geest.
 
Ik maak me hier niet zo druk om, evenals het 👌 symbool. Trump maakt beide handgebaren regelmatig. Big fucking deal, er zijn belangrijkere zaken op de wereld.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.088
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan