Trad thot.
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Trad thot.
Mike
Drie zetels is bizar weinig voor de grootste ledenpartij, de meest actieve campagne, grootste bij scholieren, nog een gun-factor door de aanval laatst en steun van een deel van de boeren. Zelfs al zou ik totaal anti-fvd zijn, dan zou ik dit nog niet geloven.Klopt ook niet. Ik ken echt veel mensen hier in de buurt en die stemmen allemaal FvD! Zowat mijn hele familie stemt FvD en overal op sociale media hoor je niks anders dan FvD! Iets klopt er niet. Ik denk namelijk dat er echt heel veel mensen zijn die forum stemmen
Drie redenen:Drie zetels is bizar weinig voor de grootste ledenpartij, de meest actieve campagne, grootste bij scholieren, nog een gun-factor door de aanval laatst en steun van een deel van de boeren. Zelfs al zou ik totaal anti-fvd zijn, dan zou ik dit nog niet geloven.
Misschien is dit wel de ‘te opvallende fraude’ waardoor de gemiddelde Nederlander weer een stapje wakkerder wordt. Tot nu toe was verkiezingsfraude nog een stap te ver voor de meesten.
Trouwens de plotselinge opkomst van nsc en pvv klopt natuurlijk ook van geen kant. Dit zijn de minst geloofwaardige verkiezingen ooit tot nu toe in Nederland.
Ik wil Wilders, Omtzigt, Timmermans en vd Plas feliciteren.
Van Baarle feliciteerde niemand.
Jawel heb het helaas veel om mij gehoord dat ze strategisch PVV gaan stemmen ipv FvD. Mike had dezelfde ervaring begreep ik uit de afgelopen dotcom uitzending. Zo een raisa blommenstein had ik ook FvD van verwacht en dan stemt ze toch PVV?Zijn de fvd stemmen naar pvv gegaan ofzo. Kan me haast niet voorstellen dat fvd zo laag scoort
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk , timmermans en Wilders allebei 2 uitersten. In 1 kabinet? Dat gaat nooit werken natuurlijk.Ik wil Wilders, Omtzigt, Timmermans en vd Plas feliciteren.
Van Baarle feliciteerde niemand.
Ik bedoel feliciteren met de zetelwinst. Ik ben consequent in de coalitie die ik voorspel: PvdA-GL/VVD/NSC/D66.Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk , timmermans en Wilders allebei 2 uitersten. In 1 kabinet? Dat gaat nooit werken natuurlijk.
Als Timmermans ergens in zit past er sowieso niets meer bij.Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk , timmermans en Wilders allebei 2 uitersten. In 1 kabinet? Dat gaat nooit werken natuurlijk.
Ja ik heb heel sterk het vermoeden dat het niet klopt. En ook het vermoeden dat de achterban van fvd wel degelijk op fvd heeft gestemd maar wie weet bewust hebben verteld op pvv te stemmen omdat de waarnemers op die manier nu misschien de fraude aan het licht kunnen brengen? Zomaar een gooi. Fvd leden zijn toch niet voor niks lid van fvd?Jawel heb het helaas veel om mij gehoord dat ze strategisch PVV gaan stemmen ipv FvD. Mike had dezelfde ervaring begreep ik uit de afgelopen dotcom uitzending. Zo een raisa blommenstein had ik ook FvD van verwacht en dan stemt ze toch PVV?
Ergens denk ik ook dat er iets niet klopt hoor want volgens mij heeft FvD een behoorlijk grote achterban zelfs ook onder allochtonen.
Ja die mening deel ik.Klopt ook niet. Ik ken echt veel mensen hier in de buurt en die stemmen allemaal FvD! Zowat mijn hele familie stemt FvD en overal op sociale media hoor je niks anders dan FvD! Iets klopt er niet. Ik denk namelijk dat er echt heel veel mensen zijn die forum stemmen