Nederlandse politiek

Klopt ook niet. Ik ken echt veel mensen hier in de buurt en die stemmen allemaal FvD! Zowat mijn hele familie stemt FvD en overal op sociale media hoor je niks anders dan FvD! Iets klopt er niet. Ik denk namelijk dat er echt heel veel mensen zijn die forum stemmen
Drie zetels is bizar weinig voor de grootste ledenpartij, de meest actieve campagne, grootste bij scholieren, nog een gun-factor door de aanval laatst en steun van een deel van de boeren. Zelfs al zou ik totaal anti-fvd zijn, dan zou ik dit nog niet geloven.

Misschien is dit wel de ‘te opvallende fraude’ waardoor de gemiddelde Nederlander weer een stapje wakkerder wordt. Tot nu toe was verkiezingsfraude nog een stap te ver voor de meesten.

Trouwens de plotselinge opkomst van nsc en pvv klopt natuurlijk ook van geen kant. Dit zijn de minst geloofwaardige verkiezingen ooit tot nu toe in Nederland.

Drie zetels is bizar weinig voor de grootste ledenpartij, de meest actieve campagne, grootste bij scholieren, nog een gun-factor door de aanval laatst en steun van een deel van de boeren. Zelfs al zou ik totaal anti-fvd zijn, dan zou ik dit nog niet geloven.

Misschien is dit wel de ‘te opvallende fraude’ waardoor de gemiddelde Nederlander weer een stapje wakkerder wordt. Tot nu toe was verkiezingsfraude nog een stap te ver voor de meesten.

Trouwens de plotselinge opkomst van nsc en pvv klopt natuurlijk ook van geen kant. Dit zijn de minst geloofwaardige verkiezingen ooit tot nu toe in Nederland.
Drie redenen:
1 We stemmen niet, omdat ....
2 We stemmen strategisch PVV, omdat ...
3 Misschien te veel focus op digitaal.

Zijn de fvd stemmen naar pvv gegaan ofzo. Kan me haast niet voorstellen dat fvd zo laag scoort
Jawel heb het helaas veel om mij gehoord dat ze strategisch PVV gaan stemmen ipv FvD. Mike had dezelfde ervaring begreep ik uit de afgelopen dotcom uitzending. Zo een raisa blommenstein had ik ook FvD van verwacht en dan stemt ze toch PVV?
Ergens denk ik ook dat er iets niet klopt hoor want volgens mij heeft FvD een behoorlijk grote achterban zelfs ook onder allochtonen.

Jawel heb het helaas veel om mij gehoord dat ze strategisch PVV gaan stemmen ipv FvD. Mike had dezelfde ervaring begreep ik uit de afgelopen dotcom uitzending. Zo een raisa blommenstein had ik ook FvD van verwacht en dan stemt ze toch PVV?
Ergens denk ik ook dat er iets niet klopt hoor want volgens mij heeft FvD een behoorlijk grote achterban zelfs ook onder allochtonen.
Ja ik heb heel sterk het vermoeden dat het niet klopt. En ook het vermoeden dat de achterban van fvd wel degelijk op fvd heeft gestemd maar wie weet bewust hebben verteld op pvv te stemmen omdat de waarnemers op die manier nu misschien de fraude aan het licht kunnen brengen? Zomaar een gooi. Fvd leden zijn toch niet voor niks lid van fvd?

De Kiesraad maakt de officiële verkiezingsuitslag op vrijdag 1 december bekend. Die officiële uitslag kan in detail afwijken van de eerder door het ANP gemelde verkiezingsuitslag.

10 dagen na de verkiezingen.
Terwijl er op de verkiezingsdag en de dag erna 2x geteld is?

De vraag is: was dit een Deep State coup of is dit werkelijk een realistische uitslag? Hoeveel van die 19 extra zetels behoorden toe aan FvD of heeft de FvD'er 'strategisch' gestemd op de PVV?

Ik geloofde de uitslag van 15 maart ook niet, totdat ik sprak met diverse poll watchers uit het hele land en deze vertelden mij onafhankelijk van elkaar dat de stapel van FvD-stemmen echt vele malen kleiner was dan die van BBB.

In de daaropvolgende Forum Inside vertelde Thierry dat maar liefst 41% van de FvD-leden zich autonoom waant en niet is gaan stemmen. Ook tijdens deze camoagne herhaalde Thierry diverse keren dat bijna de helft van zijn aanhang de vorige keer niet gestemd heeft. Als je je afvraagt hoe de grootste ledenpartij van NL toch telkens zo mager uit de verkiezingen rolt moet je misschien ook vragen stellen bij het karakter en de ruggengraat van die vele leden.

Nederland is en blijft een land van consensus en polderen. Ook hier op dit forum zijn er enkele leden geweest die hardop het idee van 'strategisch' stemmen op de PVV uitspraken. Misschien hoeft er wel helemaal.niet gefraudeerd te worden, want de Nederlander is gewoon met rattenvangers die op hun fluit spelen te manipulen. Voor de ex-CDA'er zijn dit Caroline en Pieter, voor rechts is dit Geert.

En nu zitten we met een giga overwinning van een partij waarmee het merendeel van de gekozen partij niet wil samenwerken, waardoor ze uiteindelijk toch over links kunnen gaan. Goed strategisch gestemd hoor, rechts Nederland, de Deep State ziet wat voor brave sukkels met verborgen racistische trekjes jullie zijn en heeft jullie perfect bespeeld!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.539
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan