Nederlandse politiek

Als dit de werkelijke resultaten worden laat het maar weer zien hoe gevoelig de nederlander is voor fluffy woorden zoals "tactisch" en "intelligent". Ze suckeren dan zo direct de volgende trap in.

Hetzelfde geldt voor mensen die niet willen stemmen omdat ze niet in het systeem geloven omdat ze hun autonomiteit of whatever niet willen weggeven aan een ander(terwijl een gedeelte hiervan op een uitkering teert). The system ain't done with you.
 
Je ziet hoe verraderlijk de rechtse Nederlander is als je kijkt naar Eva Vlaardingerbroek, Raisa Blommestijn, Derk Jan Eppink, Joost Eerdmans, Henk Otten, Annabel Nanninga en nog een aantal van dit soort figuren. Hier heeft Thierry vanaf het begin mee te maken gehad. Het zou mij niet verbazen als Ralf Dekker uiteindelijk ook een Judas blijkt te zijn. Deze mentaliteit circuleert niet alleen op bestuursniveau maar ook onder de kiezers. Er is niet of nauwelijks trouw, enkel oppprtunisme. Na WO2 hadden we die NSB'ers tegen de muur moeten zetten, nu zitten we met hun laffe en huichelachtige nageslacht.

Mike
 
Het is heel eenvoudig lieve schaapjes.
De oppositie Frage, is sinds gisteren een PR Frage geworden.
Het enige dat de uiterst betrouwbare frikandellen Lientje en WEF broeder Omtzigt hoeven doen, is verklaren dat met die gemene fascist Geert Wilders toch "echt niet te praten" is.
De volgende optie is dan een kabinet Vette Frans I

Onthou wat ik reeds zei. Het gouden bidet waarop Frans kan schijten en vreten tegelijk, is allang geïnstalleerd in het torentje en de gans wordt al gebraden.

De PVV stemmers zijn er massaal ingetuind. Mijn felicitaties aan de massa media en Maurice de Hond. Knap werk.



Mike
 
Opvallend in de kranten vanochtend

deTelegraaf: bijna alle stemmen zijn geteld PVV op 37

- Zij stemden voor het eerst PVV: “7 oktober opende mijn ogen”

- Buitenlandse media: “Hollandse Trump zorgt voor aardverschuiving”

AD: PVV nog groter dan Exitpoll, verder weinig over de uitslag.

- “Hollandse Trump zorgt voor aardverschuiving”

NRC: Na de zege van Wilders kan er bij Vandaag Inside nog wel gelachen worden

- Opkomst met 77.8 procent iets lager dan vorige keren.

Trouw: Waar niemand rekening mee hield is gebeurd

- Na 17 jaar is de PVV de grootste. Het is stil aan de overkant.

- Fleur Agema PVV: “Na de aanval op Israel heeft iedereen gezien dat Geert Wilders niet extreem rechts is”

Volkskrant: Monsterzege van 37 zetels voor Wilders, …

Parool: met o.a. Wat zijn denkbare coalities nu PVV de grootste partij is geworden?


fd: Van PVV tot BBB en D66, de geschokte en juichende reacties na historische uitslag

Wat viel mij op? Nergens ook maar ergens de vernoeming van de naam FvD, totale black-out. Nergens ook maar ergens een spoor van verbijstering op links vanwege de ruk naar ‘rechts’. Wat weten zij reeds, het is een perfect georkestreerde coup en dat varkentje wordt nog wel even gewassen door de zogenaamde politieke onhoudbare standpunten van de PVV [?]



- wordt vervolgd, …
 
Opvallend in de kranten vanochtend

deTelegraaf: bijna alle stemmen zijn geteld PVV op 37

- Zij stemden voor het eerst PVV: “7 oktober opende mijn ogen”

- Buitenlandse media: “Hollandse Trump zorgt voor aardverschuiving”

AD: PVV nog groter dan Exitpoll, verder weinig over de uitslag.

- “Hollandse Trump zorgt voor aardverschuiving”

NRC: Na de zege van Wilders kan er bij Vandaag Inside nog wel gelachen worden

- Opkomst met 77.8 procent iets lager dan vorige keren.

Trouw: Waar niemand rekening mee hield is gebeurd

- Na 17 jaar is de PVV de grootste. Het is stil aan de overkant.

- Fleur Agema PVV: “Na de aanval op Israel heeft iedereen gezien dat Geert Wilders niet extreem rechts is”

Volkskrant: Monsterzege van 37 zetels voor Wilders, …

Parool: met o.a. Wat zijn denkbare coalities nu PVV de grootste partij is geworden?


fd: Van PVV tot BBB en D66, de geschokte en juichende reacties na historische uitslag

Wat viel mij op? Nergens ook maar ergens de vernoeming van de naam FvD, totale black-out. Nergens ook maar ergens een spoor van verbijstering op links vanwege de ruk naar ‘rechts’. Wat weten zij reeds, het is een perfect georkestreerde coup en dat varkentje wordt nog wel even gewassen door de zogenaamde politieke onhoudbare standpunten van de PVV [?]



- wordt vervolgd, …
Hollandse Trump🤣🤣 wat een aanfluiting.
Laat Oom Donald het maar niet horen
 
Opvallend in de kranten vanochtend

deTelegraaf: bijna alle stemmen zijn geteld PVV op 37

- Zij stemden voor het eerst PVV: “7 oktober opende mijn ogen”

- Buitenlandse media: “Hollandse Trump zorgt voor aardverschuiving”

AD: PVV nog groter dan Exitpoll, verder weinig over de uitslag.

- “Hollandse Trump zorgt voor aardverschuiving”

NRC: Na de zege van Wilders kan er bij Vandaag Inside nog wel gelachen worden

- Opkomst met 77.8 procent iets lager dan vorige keren.

Trouw: Waar niemand rekening mee hield is gebeurd

- Na 17 jaar is de PVV de grootste. Het is stil aan de overkant.

- Fleur Agema PVV: “Na de aanval op Israel heeft iedereen gezien dat Geert Wilders niet extreem rechts is”

Volkskrant: Monsterzege van 37 zetels voor Wilders, …

Parool: met o.a. Wat zijn denkbare coalities nu PVV de grootste partij is geworden?


fd: Van PVV tot BBB en D66, de geschokte en juichende reacties na historische uitslag

Wat viel mij op? Nergens ook maar ergens de vernoeming van de naam FvD, totale black-out. Nergens ook maar ergens een spoor van verbijstering op links vanwege de ruk naar ‘rechts’. Wat weten zij reeds, het is een perfect georkestreerde coup en dat varkentje wordt nog wel even gewassen door de zogenaamde politieke onhoudbare standpunten van de PVV [?]



- wordt vervolgd, …
Hollandse Trump? Hoe durven ze die vergelijking te maken. Hij mag dan net zo blond zijn als Trump, echter het ontbreekt deze blondie aan hersenen.
 
Het is heel eenvoudig lieve schaapjes.
De oppositie Frage, is sinds gisteren een PR Frage geworden.
Het enige dat de uiterst betrouwbare frikandellen Lientje en WEF broeder Omtzigt hoeven doen, is verklaren dat met die gemene fascist Geert Wilders toch "echt niet te praten" is.
De volgende optie is dan een kabinet Vette Frans I

Onthou wat ik reeds zei. Het gouden bidet waarop Frans kan schijten en vreten tegelijk, is allang geïnstalleerd in het torentje en de gans wordt al gebraden.

De PVV stemmers zijn er massaal ingetuind. Mijn felicitaties aan de massa media en Maurice de Hond. Knap werk.



Mike

Timmerfrans heeft niet voor niks zijn baantje opgezegd bij de EU. Moest het niet gewoon zo zijn by design.
 
Het is bewust zo gespeeld naar mijn idee. Ze hebben wel geweten denk ik dat Timmermans in zijn eentje nooit voldoende stemmen zou krijgen. Via een omweg alsnog proberen te realiseren wat zij willen. Ik heb het gevoel dat er veel meer aan de hand is. En dat dit nog een staartje gaat krijgen met info over de gang van zaken van wat veel toch vermoeden fraude. Maar de waarheid zal dan hopelijk via Musk op X zichtbaar worden. Ik vind dat er een hertelling moet komen die geeist moet worden nog voor 10 december. Ben helemaal klaar met die bedriegers en verraders.
 
Maar wellicht betreft dit gevoel alleen mijn eigen teleurstelling en beredeneer ik het fout vanwege ongeloof.
 
Ik kan me echt voorstellen dat er mensen zijn die niets met politik te maken willen hebben. D.w.z. ze hebben dan een baan en een redelijk leven dat op orde is.
Ze hoeven daarom niet dom te zijn. integendeel zelfs.
Maar wat een ontzettende kliek mensen zit er in de politiek.
Wat heeft dit nog te maken met het land besturen?
Liegen, bedriegen, manipuleren, vals spelen.
Dat wil je toch niet iedere dag horen op Radio en TV.

Onze kinderen en kleinkinderen zijn de dupe.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.987
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan