Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hollandse Trump wat een aanfluiting.Opvallend in de kranten vanochtend
deTelegraaf: bijna alle stemmen zijn geteld PVV op 37
- Zij stemden voor het eerst PVV: “7 oktober opende mijn ogen”
- Buitenlandse media: “Hollandse Trump zorgt voor aardverschuiving”
AD: PVV nog groter dan Exitpoll, verder weinig over de uitslag.
- “Hollandse Trump zorgt voor aardverschuiving”
NRC: Na de zege van Wilders kan er bij Vandaag Inside nog wel gelachen worden
- Opkomst met 77.8 procent iets lager dan vorige keren.
Trouw: Waar niemand rekening mee hield is gebeurd
- Na 17 jaar is de PVV de grootste. Het is stil aan de overkant.
- Fleur Agema PVV: “Na de aanval op Israel heeft iedereen gezien dat Geert Wilders niet extreem rechts is”
Volkskrant: Monsterzege van 37 zetels voor Wilders, …
Parool: met o.a. Wat zijn denkbare coalities nu PVV de grootste partij is geworden?
fd: Van PVV tot BBB en D66, de geschokte en juichende reacties na historische uitslag
Wat viel mij op? Nergens ook maar ergens de vernoeming van de naam FvD, totale black-out. Nergens ook maar ergens een spoor van verbijstering op links vanwege de ruk naar ‘rechts’. Wat weten zij reeds, het is een perfect georkestreerde coup en dat varkentje wordt nog wel even gewassen door de zogenaamde politieke onhoudbare standpunten van de PVV [?]
- wordt vervolgd, …
Hollandse Trump? Hoe durven ze die vergelijking te maken. Hij mag dan net zo blond zijn als Trump, echter het ontbreekt deze blondie aan hersenen.Opvallend in de kranten vanochtend
deTelegraaf: bijna alle stemmen zijn geteld PVV op 37
- Zij stemden voor het eerst PVV: “7 oktober opende mijn ogen”
- Buitenlandse media: “Hollandse Trump zorgt voor aardverschuiving”
AD: PVV nog groter dan Exitpoll, verder weinig over de uitslag.
- “Hollandse Trump zorgt voor aardverschuiving”
NRC: Na de zege van Wilders kan er bij Vandaag Inside nog wel gelachen worden
- Opkomst met 77.8 procent iets lager dan vorige keren.
Trouw: Waar niemand rekening mee hield is gebeurd
- Na 17 jaar is de PVV de grootste. Het is stil aan de overkant.
- Fleur Agema PVV: “Na de aanval op Israel heeft iedereen gezien dat Geert Wilders niet extreem rechts is”
Volkskrant: Monsterzege van 37 zetels voor Wilders, …
Parool: met o.a. Wat zijn denkbare coalities nu PVV de grootste partij is geworden?
fd: Van PVV tot BBB en D66, de geschokte en juichende reacties na historische uitslag
Wat viel mij op? Nergens ook maar ergens de vernoeming van de naam FvD, totale black-out. Nergens ook maar ergens een spoor van verbijstering op links vanwege de ruk naar ‘rechts’. Wat weten zij reeds, het is een perfect georkestreerde coup en dat varkentje wordt nog wel even gewassen door de zogenaamde politieke onhoudbare standpunten van de PVV [?]
- wordt vervolgd, …
Het is heel eenvoudig lieve schaapjes.
De oppositie Frage, is sinds gisteren een PR Frage geworden.
Het enige dat de uiterst betrouwbare frikandellen Lientje en WEF broeder Omtzigt hoeven doen, is verklaren dat met die gemene fascist Geert Wilders toch "echt niet te praten" is.
De volgende optie is dan een kabinet Vette Frans I
Onthou wat ik reeds zei. Het gouden bidet waarop Frans kan schijten en vreten tegelijk, is allang geïnstalleerd in het torentje en de gans wordt al gebraden.
De PVV stemmers zijn er massaal ingetuind. Mijn felicitaties aan de massa media en Maurice de Hond. Knap werk.
Mike
Linksom of rechtsom, Timmermans blijft de grootsteTimmerfrans heeft niet voor niks zijn baantje opgezegd bij de EU. Moest het niet gewoon zo zijn by design.