Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
https://tpo.nl/2023/11/22/tpo-exitpoll-verkiezingen-2023/
Stemmen maar.
Nu staat FVD op plaats 2 achter PVV met 13,3 %
Geen D66 maar BBB vanwege de eerste kamerGL-PvdA/VVD/NSC/D66 als coalitie (79 zetels).
In Turkije is VVD-leider Yesilgöz uitgeroepen tot premier van Nederland
In Turkije is VVD-leider Yesilgöz uitgeroepen tot premier van Nederland
“Dilan Yesilgöz, geboren in Ankara, is de eerste vrouwelijke premier van Nederland geworden,” schrijft journalist Ibrahim Haskologlu op X.www.ninefornews.nl
In de Eerste Kamer verwacht ik in mijn scenario geen problemen.Geen D66 maar BBB vanwege de eerste kamer
Dat gaat het ongeveer worden maar dan ipv D66 denk ik BBB.GL-PvdA/VVD/NSC/D66 als coalitie (79 zetels).
Timmermans premier.Als die exitpolls kloppen nog niet zo raar dus.
Zijn de fvd stemmen naar pvv gegaan ofzo. Kan me haast niet voorstellen dat fvd zo laag scoortDat gaat het ongeveer worden maar dan ipv D66 denk ik BBB.
NL is verloren! En blijkbaar hebben veel FvD’ers strategisch gestemd en dus op PVV gestemd voor niks want die gaan toch niet regeren..
Klopt ook niet. Ik ken echt veel mensen hier in de buurt en die stemmen allemaal FvD! Zowat mijn hele familie stemt FvD en overal op sociale media hoor je niks anders dan FvD! Iets klopt er niet. Ik denk namelijk dat er echt heel veel mensen zijn die forum stemmenZijn de fvd stemmen naar pvv gegaan ofzo. Kan me haast niet voorstellen dat fvd zo laag scoort