Neurenberg 2.0

Robert Cibis und Dr. Wolfgang Wodarg sprechen gemeinsam über aktuelle Geschehenisse und diskutieren über mögliche Lösungsansätze in der heutigen Zeit.

in Engelse versie

Dorothé

Oplossing is er al: natuurgeneeskunde en meer spiritualit en intuïtie (onderbuikgevoel).
Als je niet eens tegen het bedrog van je eigen vakgenoten wilt ageren, kijk je weg van het probleem en ben je ongeschikt om over een oplossing te praten, Wodarg.

Bijna 6 uur lang....ik wacht toch maar even op de samenvatting ;)

Op 12 februari (gisteren) was er een zitting met de eerste groep getuigen. Deze begon om 18.00 uur en duurde bijna zes uur lang, tot twaalf uur. Een montage die deze lange zitting samenvat met ondertiteling kost dus wel even tijd, maar ik ga ermee aan de slag.
Inmiddels heeft Siebrich zich gemeld om korte samenvattingen te schrijven van andere getuigen, uiteraard zij heeft daarvoor nu ook even de tijd nodig.

Bijna 6 uur lang....ik wacht toch maar even op de samenvatting ;)

Alex Thomson benoemt dat in 1812 de Britten alle publieke gebouwen vernietigden in Washington DC behalve het Patent Bureau. Ook benoemt Thomson satanische bloedlijnen en de schrijvers Fritz Springmaier en Robin de Ruiter.

Laatst bewerkt:
De eerste ondertitelde samenvatting van dag 2 kun je nu bekijken. De hoorzittingen van Dag 2 en aansluitend Dag 3 duren bij elkaar zo’n 12 uren dus het is onmogelijk om alles te ondertitelen en te monteren tot korte samenvattingen.

Siebrich Siemens heeft zich naar aanleiding van de vorige oproep gemeld en heeft van ‘Dag 2’ een paar samenvattingen uitgewerkt die je hieronder kunt lezen.

Grand Jury Dag 2, tweede samenvatting (NL)​

Deel 2 van Dag 2, wederom een ondertitelde samenvatting. Hierin onder andere veel aandacht voor Jim Bush, die vertelt over Operatie Dark Winter, operatie Lockstep van de Rockefeller Foundation en over Event 201. Dit valt allemaal nog onder de noemer ‘historische achtergrond’ omdat Dag 2 daarop gebaseerd was.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan