Fries Foar Frijhiid
Well-known member
De chat bij de inmiddels beËindigde livestream op Odysee is best wel interessant.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij het legerLeuk zo’n Tribunaal. Misschien dat ik er niet zoveel verstand van heb, maar voor een tribunaal moeten er volgens mij eerst arrestaties plaatsvinden en die heb ik nog niet gezien. Wie gaat trouwens die arrestaties in de praktijk uitvoeren eigenlijk? Of moeten we dat als burger zijnde zelf doen?
Ja dat klopt. Ik heb het een tijdje terug verkeerd ingeschat en dus jouw vraag Mike, verkeerd beantwoord. Ik dacht dat het wel slagkracht had, maar dat is dus niet zo. Sorry voor mijn verkeerde inschatting.Dit is een tribunaal zonder juridische slagkracht, zeg maar een soort BPOC on steroids. Hrt dient alleen maar voor dossieropbpuw voor de echte militaire tribunalen die nog gaan volgen en wel rechtsgeldig zullen zijn.
Mike
Wodarg zit enorm vast in het dogma van 'besmettelijke virussen' en staat mijns inziens niet echt open voor een alternatief denkbeeld, zoals uit de discussie vanaf 45 minuten blijkt.Andy Kaufman en Stefan Lanka bij Viviane en Reiner:
Dr. Andrew Kaufman & Dr. Stefan Lanka | Session 90: The Virus Of Power
Dr. Andrew Kaufman - Psychiatristodysee.com
PCR is betekenisloos, dus alle onderzoek die daar op gebaseerd is ook betekenisloos.
Eerst gaat Kaufman in op isolaten, vervolgens op de elektronenmicroop foto's van 'virussen' en dan sequentie van genomen (enkelvoud genoom).
Lanka: Virologen tonen zelf aan met hun middelen dat hun theorie niet klopt.
Reiner Fuellmich geeft zijn openingsverklaringen tijdens het International Criminal Grand Jury Investigation over de meest gruwelijke misdaden tegen de menselijkheid die onder het mom van een coronapandemie op wereldschaal zijn gepleegd.
En de misdadigers zijn er al als de hazen bij....
Marion schetst sowieso altijd al alles verkeerd.....Grand Jury is bedoeld om de feiten vast te stellen vanuit deskundigen en slachtoffers als grondwerk voorafgaand aan het tribunaal. Marion schetst het verkeerd.
Dit is een compilatie van de ruim anderhalf uur durende video van dag 1 van het Grand Jury proces, met Nederlandse ondertiteling.
Je snapt wat er bedoeld wordt tochWaarom VREZEN dat Fauci veroordeeld wordt? Dat heet rechtvaardigheid.