Neurenberg 2.0

Leuk zo’n Tribunaal. Misschien dat ik er niet zoveel verstand van heb, maar voor een tribunaal moeten er volgens mij eerst arrestaties plaatsvinden en die heb ik nog niet gezien. Wie gaat trouwens die arrestaties in de praktijk uitvoeren eigenlijk? Of moeten we dat als burger zijnde zelf doen?

Leuk zo’n Tribunaal. Misschien dat ik er niet zoveel verstand van heb, maar voor een tribunaal moeten er volgens mij eerst arrestaties plaatsvinden en die heb ik nog niet gezien. Wie gaat trouwens die arrestaties in de praktijk uitvoeren eigenlijk? Of moeten we dat als burger zijnde zelf doen?
Volgens mij het leger

Dit is een tribunaal zonder juridische slagkracht, zeg maar een soort BPOC on steroids. Hrt dient alleen maar voor dossieropbpuw voor de echte militaire tribunalen die nog gaan volgen en wel rechtsgeldig zullen zijn.

Mike

Dit is een tribunaal zonder juridische slagkracht, zeg maar een soort BPOC on steroids. Hrt dient alleen maar voor dossieropbpuw voor de echte militaire tribunalen die nog gaan volgen en wel rechtsgeldig zullen zijn.

Mike
Ja dat klopt. Ik heb het een tijdje terug verkeerd ingeschat en dus jouw vraag Mike, verkeerd beantwoord. Ik dacht dat het wel slagkracht had, maar dat is dus niet zo. Sorry voor mijn verkeerde inschatting.

Dorothé

Andy Kaufman en Stefan Lanka bij Viviane en Reiner:

PCR is betekenisloos, dus alle onderzoek die daar op gebaseerd is ook betekenisloos.

Eerst gaat Kaufman in op isolaten, vervolgens op de elektronenmicroop foto's van 'virussen' en dan sequentie van genomen (enkelvoud genoom).

Lanka: Virologen tonen zelf aan met hun middelen dat hun theorie niet klopt.

Laatst bewerkt:
Andy Kaufman en Stefan Lanka bij Viviane en Reiner:

PCR is betekenisloos, dus alle onderzoek die daar op gebaseerd is ook betekenisloos.

Eerst gaat Kaufman in op isolaten, vervolgens op de elektronenmicroop foto's van 'virussen' en dan sequentie van genomen (enkelvoud genoom).

Lanka: Virologen tonen zelf aan met hun middelen dat hun theorie niet klopt.
Wodarg zit enorm vast in het dogma van 'besmettelijke virussen' en staat mijns inziens niet echt open voor een alternatief denkbeeld, zoals uit de discussie vanaf 45 minuten blijkt.
Volgens Wodarg moet Lanka bewijzen dat virussen niet bestaan in plaats van dat men de virussen noet aantonen.

Laatst bewerkt:
Reiner Fuellmich geeft zijn openingsverklaringen tijdens het International Criminal Grand Jury Investigation over de meest gruwelijke misdaden tegen de menselijkheid die onder het mom van een coronapandemie op wereldschaal zijn gepleegd.

En de misdadigers zijn er al als de hazen bij....

Ans van Dijk, een VROUW en zelf joods (!), was een van de meest fanatieke collaborateurs met de nazi's. Zij spoorde ondergedoken joden op en leverde deze uit aan de Duitsers.

Mike

• Leuk
Waarderingen: Surv
Reiner Fuellmich geeft zijn openingsverklaringen tijdens het International Criminal Grand Jury Investigation over de meest gruwelijke misdaden tegen de menselijkheid die onder het mom van een coronapandemie op wereldschaal zijn gepleegd.

En de misdadigers zijn er al als de hazen bij....

Grand Jury is bedoeld om de feiten vast te stellen vanuit deskundigen en slachtoffers als grondwerk voorafgaand aan het tribunaal. Marion schetst het verkeerd.

Irma heeft weer e.e.a ondertiteld, altijd fijn!
Dit is een compilatie van de ruim anderhalf uur durende video van dag 1 van het Grand Jury proces, met Nederlandse ondertiteling.

Ik zet het maar hier neer omdat het Reiner Füllmich betreft:

Einer Partei den Mund zu verbieten und die politische Meinungsäußerung zu untersagen ist gegen die Grundrechte. Das lassen wir uns als größte außerparlamentarische Oppositionspartei nicht bieten.

Um genau dafür einzutreten, gehen wöchentlich Millionen Menschen auf die Straße. Leider gibt es Unsicherheiten und immer wieder Varianten wie von Seiten des Staates versucht wird, das zu verhindern.

Reiner Fuellmich, Viviane Fischer, Holger Fischer werden dazu ein Gespräch führen.

9.2.2022 um 19 Uhr

Dies ist live unter folgendem Link zu sehen: https://odysee.com/@dieBasis:a/dieBasis-Die-Kraft-der-Strasse!:8

Leider hat uns YouTube mal wieder gestriked; wir werden dazu rechtliche Schritte einleiten. Deshalb kann der Live Stream nicht darüber laufen. Hier ein Ausweichkanal:

Dorothé

Robert Cibis und Dr. Wolfgang Wodarg sprechen gemeinsam über aktuelle Geschehenisse und diskutieren über mögliche Lösungsansätze in der heutigen Zeit.

in Engelse versie

Dorothé

Bijlagen

• 1644440394468.png
    1644440394468.png
    562,4 KB · Weergaven: 3

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid